رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از دستگیری ۴ عضو یک خانواده که سرنشین پراید بودند و قصد قاچاق مقدار قابل توجهی مواد مخدر را داشتند، خبر داد.

قاچاق حشیش

به گزارش همشهری آنلاین، سرهنگ ضرغام آذین رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ گفت: ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر پلیس پایتخت هنگام کنترل خودروهای عبوری در بزرگراه آزادگان به یک دستگاه سواری پراید با ۴ سرنشین مشکوک شده و دستور توقف آن را صادر کردند.

وی با اشاره به بی‌توجهی راننده به ایست پلیس و افزایش سرعت خودرو برای فرار از دست ماموران گفت:‌ در ادامه تعقیب و گریز میان پلیس و ماموران شکل گرفت که دقایقی بعد با عکس‌العمل ماموران خودرو متوقف شد.

آذین با اشاره به بررسی داخل ماشین گفت:‌ ماموران در بازرسی از آن  ۱۳۴ کیلو و ۲۷۰ گرم حشیش را که به طرز ماهرانه‌ای در خودرو جاساز شده بود، کشف و ضبط کردند. همچنین قاچاقچیان قصد داشتند که در پوشش سفر خانوادگی و ۴ عضو یک خانواده این مواد را به تهران منتقل کنند که ناکام ماندند.

 رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران با اشاره به اینکه ۴ نفر از اعضای این خانواده که در خودرو حضور داشتند، دستگیر شدند، گفت:‌ در این رابطه پرونده‌ای برای دستگیر شدگان تشکیل شده و متهمان برای  سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند. همچنین تحقیقات در خصوص این پرونده همچنان ادامه دارد.

کد خبر 709621
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha