«اپل آیفون ۱۴ پرو» امتیازات برتر دی ایکس او مارک (DxOMark) را برای عملکرد دوربین سلفی و کیفیت فیلمبرداری به دست آورد. در آزمایش دوربین دی ایکس او مارک (DxOMark)، آیفون ۱۴ پرو، مدل پرچمدار اپل به امتیازات فوق‌العاده‌ای دست یافته است.

اپل آیفون 14

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از جی اس ام آرنا، این دوربین با امتیاز کلی ۱۴۶، مقام دوم را در رتبه بندی جهانی دوربین دی ایکس او مارک (DxOMark) به دست آورد (فقط یک امتیاز کمتر از Honor Magic۴ Ultimate). «دی ایکس او مارک» علاوه بر اختصاص رتبه دوم به آیفون ۱۴ پرو این گوشی را با امتیاز ۱۴۵ را دارای بهترین عملکرد دوربین سلفی در عکس‌ها و فیلم‌برداری قلمداد کرد.

بیشتر بخوانید: 
 


«دی ایکس او مارک» امتیاز برتر را به آیفون به دلیل دقت در ثبت رنگ پوست، فناوری تاخیر صفر شاتر سریع، توانایی آن در کاهش تاری حرکت، و نمایش کنتراست چهره‌ها، در قاب کاربری جدید «فرندز اند فامیلی» (Friends & Family) برجسته کرده است.

برترین امتیاز برای دوربین‌ سلفی و کیفیت فیلمبرداری آیفون ۱۴ | موفقیتی برای گوشی جدید اپل



آیفون با ۱۴ پرو رتبه اول را در عملکرد ضبط ویدیو نیز دارد. این دوربین نرمی، تکرارپذیری و سیالیت انتقال‌های خود را بهبود بخشیده است. تثبیت تصویر این دوربین نیز عالی است، ضبط « محدوده دینامیکی» (HDR) آن هم کنتراست بالایی ارائه می دهد و ردیابی فوکوس خودکار آن هم قابل اعتماد و دقیق است. اجرای اپل از حسگر تصویر «کواد بایر» (Quad-Bayer)کیفیت و عملکرد بالایی را به همراه دارد. همچنین از دقت آیفون در تصویر پیش‌نمایش در مقایسه با تصویر پردازش شده نهایی تمجید شده است.

کد خبر 709344

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha