وزیر ارشاد دولت اصلاحات در توئیت‌هایی نوشت اعتراض که حق طبیعی مردم است، تبدیل به محملی برای آشوب و براندازی شده است.

عطاءالله مهاجرانی

به گزارش همشهری آنلاین، عطاءالله مهاجرانی وزیر ارشاد دولت اصلاحات در رشته توئیت‌هایی با اشاره به اغتشاشات اخیر و بیانیه روز گذشته وزارت اطلاعات، اتفاقات زاهدان و اشنویه را تلاش برای تجزیه و براندازی نظام جمهوری اسلامی دانست.

مهاجرانی نوشت:

یکم؛ حمله ارتش عراق به ایران و اشغال بیش از ده‌هزار کیلومتر از خاک ایران ـ به‌اندازه مساحت لبنان! ـ در واقع حمله ورشو و ناتو و کشورهای عربی منطقه، به ایران بود، گمان می‌کردند؛ انقلاب اسلامی را متوقف، نظام جمهوری اسلامی را سرنگون و ایران را تجزیه ملی و سرزمینی می‌کنند، شکست خوردند.

دوم؛ مسعود رجوی در گفتگو با پروژه تاریخ شفاهی ایران، دانشگاه هاروارد در ۸ خرداد ۱۳۶۳ از سرنگونی جمهوری اسلامی سخن گفته است. به‌نظر او با رحلت امام خمینی، نظام سرنگون می‌شود.

سوم؛ البته ابوالحسن بنی‌صدر هم در رؤیای سرنگونی جمهوری اسلامی بوده است.  بنی‌صدر در یادداشت ۳۰ شهریور ۱۳۶۰ از پیروزی انقلاب به‌رهبری خود و حذف امام خمینی سخن گفته است. صدام و رجوی و بنی‌صدر رفته‌اند اما رؤیای سرنگونی جمهوری اسلامی همچنان برجاست!

چهارم؛ در آشوب آبان ۱۳۹۸، وزارت خارجه آمریکا و شخص پمپئو اتاق فرمان براندازی بود.

پنجم؛ جان بولتون صراحت بیشتری به‌خرج داد و در کارناوال سازمان مجاهدین خلق در پاریس گفت: «سال آینده در تهران خواهیم بود»! منظورش سال ۱۳۹۸ بود.

ششم؛ حادثه درگذشت تلخ مهسا امینی، فرصتی برای تحقق همان سناریوست. اعتراض که حق طبیعی مردم است، تبدیل به محملی برای آشوب و براندازی می‌شود.

هفتم؛ بیانیه بسیار مهم وزارت اطلاعات در واقع تبیین همان سناریوست. یورش به کلانتری‌ها در زاهدان و یا طرح اشنویه در آذربایجان غربی، نشانه‌های همان سناریوست که اتاق فرمان ظاهری‌اش شبکه‌های تلویزیونی فارسی‌زبان است.

هشتم؛ می‌بایست بین اعتراض مردمی و سناریوی آشوب تمایز قائل شد.

کد خبر 709327
منبع: تسنیم

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 22
  • نظرات غیرقابل انتشار: 18
  • IR ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۹
    67 5
    شما مردم رو در ثروت کشور شریک کنید با 1000تا اتفاق فکر هم کسی پا در خیابان نخواهد گذاشت چرا یک ایرانی باید 3 برابر نرخ جهانی برای خرید خودرو و ملک هزینه کند؟آن هم اگر بیکار نباشد ، یک دهم نرخ جهانی حقوق بگیرد در کوچه و بازار و آشنا و فامیل همه جا حرف از بی عدالتی هست و مردمی که دیگر توان ادامه ی وضع موجود رو ندارن به فکر مردم نیستین ، به فکر کشور باشید که با این بی عدالتی ها تجزیه نشود
  • IR ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۹
    69 7
    از رانت آقا پسر چه خبر انگلیس نشین
  • شهرام IR ۱۹:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۹
    42 5
    چرا همش دنبال دشمن فرضی هستید!؟!چرا به درد مردم بی توجهی نشون میدین!؟!چرا مسئولین کشور همه چی رو برای خودشون میخوان!؟!چرا نمی فهمند مردم از این همه تبعیض و نابرابری عصبانی هستند!؟!
  • IR ۱۹:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۹
    18 50
    اتاق اشوب ایران شبکه اینترنت و اشغال هست و مصی یزید نژاد.
    • IR ۲۳:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۹
      10 26
      شبکه اینتر نشنال رو نوشتم اینتر آت و اشغال چون جز فتنه کار دیگه ای ندارن.
  • Borzoo NO ۲۳:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۹
    41 2
    این 8 فرمان بر کنار..شما بفرمائید ....که چرا در بهترین منطقه لنــــدن ویـــلا خریده اید و آنجا اقامت دارید ؟؟؟ چگونه ؟ و با چند میلیون دلار ؟ ..و چرا در ایران اقامت نکرده اید ؟؟ لطفاّ جواب بدهید....