سرمربی تیم فوتبال استقلال در آستانه دیدار با گل‌گهر به حاشیه‌های داوری واکنش نشان داد.

ساپینتو

به گزارش همشهری‌آنلاین، تیم فوتبال استقلال در هفته هفتم لیگ برتر از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه امروز شنبه در سیرجان مهمان تیم گل گهر خواهد بود.  

ریکاردو ساپینتو قبل از اشاره به شرایط تیمش برای این بازی به نتایج تیم ملی در اردوی تدارکاتی اتریش اشاره کرد و گفت: لازم می‌دانم پیش از هر چیز به تیم ملی فوتبال ایران بابت دو بازی خوبی که انجام دادند، تبریک بگویم. برای تیم ملی فوتبال ایران آرزوی موفقیت می‌کنم و به سه بازیکن ملی‌پوش استقلال هم خسته نباشید می‌گویم. امیدوارم در ادامه مسیر موفق باشند.

وی درباره بازی با گل‌گهر اظهار کرد: مقابل تیمی بازی می‌کنیم که تا اینجای لیگ بسیار خوب کار کرده است. گل‌گهر یکی از چند تیمی است که امسال برای قهرمانی می‌جنگند. یک تفاوتی که نسبت به سال قبل هست این موضوع است که امسال تیم‌های زیادی برای قهرمانی می‌جنگند. البته ما هم با همه توان برای قهرمانی می‌جنگیم. فردا با تمام قوا تلاش می‌کنیم تا بازی را به سود خود کنیم.  

ساپینتو درباره انتظارش از داوری بازی با گل گهر هم بیان کرد: برای تیم داوری هم آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم عملکرد خوبی داشته باشند. در چند بازی قبلی بابت عملکرد داوران ضرر کردیم و همه دیدند که چه اتفاقاتی افتاد. عملکرد داوران در این چند هفته برای ما بدون اشکال نبوده است و خیلی از کارشناسان این موضوع را تایید کردند. فردا امیدوار و مطمئن هستم که داوران بهترین عملکرد را خواهند داشت و تصمیمات درستی می‌گیرند.

او با اشاره به این موضوع که در جریان بازی‌ها باید احترام میان نیمکت‌ها حفظ شود، گفت: وقتی من به عنوان سرمربی کنار خط هستم، اگر زمانی لازم باشد با داور صحبت کنم، به عنوان سرمربی این کار را می‌کنم. یا اگر لازم است که صحبتی با نیمکت حریف شود، من به عنوان سرمربی فقط با سرمربی حریف صحبت می‌کنم. مهم این است که احترام رعایت شود.

سرمربی تیم فوتبال استقلال ادامه داد: این صحبت‌ها باید با احترام کامل باشد. نباید اینطور باشد که دستیار یا فرد دیگری از نیمکت با سرمربی تیم مقابل صحبت کند. این اتفاق در بازی با نساجی افتاد. من اجازه نمی‌دهم که از روی نیمکت تیمم کسی با سرمربی حریف صحبت کند و این انتظار را از نیمکت تیم‌های مقابل هم دارم. اگر دستیارانم بخواهند چیزی بگویند، باید به من منتقل کنند تا من عنوان کنم. حفظ احترام برای من خیلی مهم است.

کد خبر 709244
منبع: مهر

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد طبیب چی IR ۱۰:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۹
    0 0
    سلام . صحیح گفته است زیرا بدین شکل کنترل عوامل در اختیارش خواهد بود . احترام در صحبت و در عمل باعث تفکر در آرامش خواهد بود .