تیم استقلال در یکی از حساس‌ترین بازی‌های فصل خود امروز در سیرجان میهمان گل‌گهر است.

استقلال

به گزارش همشهری‌آنلاین، هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر امروز بعد از یک وقفه بخاطر اردوی تیم ملی فوتبال آغاز می‌شود و تیم‌های استقلال و گل‌گهر در مهم‌ترین دیدار این هفته به مصاف هم می‌روند.

آبی‌پوشان که با هدایت ریکاردو ساپینتو با ۱۱ امتیاز در رده سوم جدول رده‌بندی قرار گرفته‌اند کار بسیار سختی در ورزشگاه سیرجان دارند.

در طرف دیگر گل‌گهری‌ها با هدایت امیر قلعه‌نویی عملکرد درخشانی تا اینجای فصل داشتند و با ۱۲ امتیاز و یک امتیاز بیشتر از استقلال در رده دوم جدول جای دارند. 

پیروزی برای هر یک از دو تیم اهمیت زیادی خواهد داشت مخصوصا تیم گل‌گهر که با گرفتن امتیازات کامل این دیدار موقتا صدرنشین می‌شود.

اما کادر فنی استقلال برای این دیدار ترکیب احتمالی زیر را در نظر خواهد گرفت:

سید حسین حسینی که سنگربان شماره یک آبی‌ها محسوب می‌شود پس از اینکه به اردوی تیم ملی دعوت شد در بازی دوستانه ایران با سنگال عملکرد درخشانی از خود نشان داد و بنظر می‌رسد حسینی همچنان انتخاب اصلی ساپینتو در درون دروازه آبی‌ها خواهد بود.

تیم ساپینتو در خط دفاع تغییری نخواهد داشت و عارف غلامی به همراه سیلوا در دفاع میانی به میدان می‌روند و در کنار آنها جعفر سلمانی در سمت چپ خط دفاعی و کوسن یامگا در سمت راست دفاع بازی خواهند کرد.

در میانه میدان روزبه چشمی، مهدی مهدی‌پور، آرش رضاوند انتخاب‌های ساپینتو در این دیدار هستند.

سجاد شهباززاده،محمد محبی و مهدی قایدی نیز زوج خط حمله استقلال را مقابل گل‌گهر تشکیل می‌دهند.

ترکیب احتمالی استقلال:

سید حسین حسینی، سیلوا، عارف غلامی، جعفر سلمانی، یامگا، روزبه چشمی، مهدی مهدی‌پور، آرش رضاوند و محمد محبی، سجاد شهباززاده و مهدی قایدی.

کد خبر 709238
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha