یکی از نزدیکان بیت مرحوم آیت الله مصباح یزدی گفت: ایشان نوه ای به نام هلیا ندارد و این شایعه ای است که بدخواهان ساخته اند.

مصباح یزدی

به گزارش همشهری آنلاین، با توجه به بعضی شایعات در فضای مجازی درباره دختری به نام هلیا که نوه آیت الله مصباح یزدی معرفی شده است یکی از نزدیکان بیت آیت الله مصباح یزدی گفت: شخصی به نام هلیا که نوه آن مرحوم باشد، وجود خارجی ندارد و هیچ کدام از نزدیکان ایشان در خارج از کشور به سر نمی‌برند و این شایعه ای است که بدخواهان ساخته اند.

دختر جوانی که شایعه سازان مدعی شده اند نوه آیت الله مصباح یزدی است با پوشش بسیار نامتعارف و بی حجاب در شبکه های اجتماعی ادعاهایی تفرقه افکنانه مطرح کرده است.

کد خبر 709115

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 19
  • نظرات غیرقابل انتشار: 8
  • نیما IR ۱۱:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۸
    16 48
    تعداد بدخواهان زیاد شده ها
  • غلامحسین محمد نژاد IR ۱۹:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۸
    16 52
    چند هفته پیش می گفتند فلان کلاهبردار برادر زاده آیت الله مکارم است ؛ امروز هلیا و فردا معلوم نیست چه شایعه ای درست کنند . کار کار دشمن است . اصلا گیرم فلان منسوب تخلفی کرده باشد چه ربطی به مرحوم حضرا آیت الله دارد . اینان ذخایر انقلاب بوده و هستند ؛ علم و دانش این اساتید جهان اسلام را زنده نگه داشته است .
  • مسعود US ۲۱:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۸
    9 37
    متاسفانه شایعه خیلی زیاد شده ، باید جلوی شایعات و گرفت مگر می‌شود نوه حاج آقا در بلاد کفر باشد برای خودشان سناریو درست می‌کنند
  • علی IR ۲۳:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۸
    14 32
    فضای مجازی که بی دروپیکر باشه همینه!!! هرکی هرچی دلش خواست در فضای مجازی پخش می کنه بدون اینکه پاسخگو باشه !!!! مسؤولان فضای مجازی انگار که خوابند!!! باید قانونی باشه که اگر کسی شایعه ویادروغی را در فضای مجازی پخش کرد حتماً باید تاوانش را پس دهد زیرا با دروغ پراکنی اش جامعه را متشنج کرد و خسارت روحی ،روانی و مالی وارد می کند !!!