فرمانده مرزبانی انتظامی کشور با بیان اینکه هر گونه تحرک در آن سوی مرزها را رصد می کنیم، گفت: به تازگی یک تیم تروریستی توسط مرزبانان هنگ مرزی خداآفرین منهدم شد.

احمد علی گودرزی

به گزارش همشهری آنلاین، سردار "احمدعلی گودرزی" در بازدید از یگان های مرزی هنگ خداآفرین با اشاره به توان دفاعی و اطلاعاتی بالای مرزبانان، اظهار کرد: تمام مرزهای کشور زیر رصد اطلاعاتی و عملیاتی مرزبانی قرار دارند.

وی اضافه کرد: با ارتقاء آموزش های تخصصی به مرزبانان و استفاده از تجهیزات نوین  در کنار ایمان مرزنشینان، امروز امنیت و اقتدار کامل در مرزهای کشور به خصوص شمال و شمال غرب کشور وجود دارد.

فرمانده مرزبانی فراجا با بیان اینکه با هر گونه تردد غیرقانونی و اقدام مسلحانه در مرزهای کشور به شدت برخورد می کنیم و پاسخ ما به متجاوزان سخت و کوبنده خواهد بود، افزود: اخیرا یک تیم تروریستی هفت نفره به همراه تجهیزات نظامی و مقادیری سلاح و مهمات توسط مرزبانان هنگ مرزی خداآفرین منهدم شد.

سردار گودرزی همچنین به عملیات موفق آمیز دیگر مرزبانان در مرزهای استان آذربایجان غربی اشاره کرد و اظهار داشت: مرزبانان مجاهد هنگ مرزی ارومیه با انجام اقدامات پیچیده اطلاعاتی و رصد شبانه روزی معابر مرزی، در شرایط بسیار سخت و نامساعد جوی موفق شدند در منطقه آلوده به اشرار و عناصر ضد انقلاب ۳۰  قبضه سلاح شکاری را قاچاقچیان کشف و آنها را زمین گیر کنند.

این مقام ارشد مرزبانی ضمن تذکر به کشورهای همسایه با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران، کشوری با ثبات و مقتدر است، افزود: به همسایگان مان توصیه می کنیم اجازه ندهند اشرار از خاک آنها علیه کشور ما اقدام کنند.

وی با اشاره به تحرکات اخیر در پشت مرزهای کشورمان گفت: ما در چند روز اخیر یک تیم تروریستی را که به داخل کشور نفوذ کرده بود، در کوتاه ترین زمان ممکن با کمک نیروهای نظامی و امنیتی شناسایی و به طور کامل منهدم کردیم.

فرمانده مرزبانی انتظامی کشور تصریح کرد: اشراف اطلاعاتی خوبی در مرزهایمان داریم و این اشراف باعث شده در طول مرزهای هشت هزار و ۷۵۵ کیلومتری کشور، امنیت و ثبات برقرار باشد.

کد خبر 708843
منبع: فارس

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha