فروش قسطی هایما S۵ از چهارشنبه ۶ مهر ۱۴۰۱ آغاز خواهد شد. ایران خودرو هایما اس ۵ را ویژه مهرماه به شکل قسطی و نقدی به بازار عرضه می‌کند.

هایما اس 5

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از گجت نیوز، گروه صنعتی ایران خودرو قصد دارد هایما اس ۵ را به شکل قسطی و نقدی از ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه ۶ مهر ۱۴۰۱ تا تکمیل ظرفیت به بازار عرضه کند. این طرح بدون قرعه‌کشی و با حذف محدودیت پلاک فعال اجرا می‌شود و همچنین فاصله زمان ثبت نام قبلی نیز از ۴۸ ماهه به ۱۸ ماهه کاهش پیدا کرده است. در ادامه جزئیات فروش قسطی هایما S۵ را مشاهده می‌کنید:

فروش قسطی هایما S۵ – چهارشنبه ۶ مهر ۱۴۰۱

آغاز فروش قسطی یک خودروی ایران خودرو از فردا | مبلغ ودیعه چقدر است؟

ایران خودرو در طرح فروش نقدی قصد دارد هایما اس ۵ توربوشارژ اتوماتیک با گیربکس AT۶ را با قیمت مصوب ۷۹۴ میلیون و ۱۶۷ هزار تومان در رنگ‌های سفید، مشکی متالیک، خاکستری متالیک، نقره‌ای متالیک و ذغالی متالیک با موعد تحویل ۳۰ روزه به مشتریان عرضه کند.

هایما اس ۵ توربوشارژ اتوماتیک با گیربکس AT۶ در در طرح فروش اقساطی نیز با قیمت مصوب ۷۹۴ میلیون و ۱۶۷ هزار تومان در رنگ‌های سفید، مشکی متالیک، خاکستری متالیک، نقره‌ای متالیک و ذغالی متالیک به فروش می‌رسد. مبلغ ودیعه اول ۴۹۴ میلیون و ۱۶۷ هزار تومان بوده و موعد تحویل نیز حداکثر ۳۰ روزه از تاریخ ارائه و تایید نهایی چک‌ها خواهد بود. تعداد چک نیز ۹ نفره به مبلغ ۴۶ میلیون و ۴۶ هزار تومان در نظر گرفته شده است.

کد خبر 708616

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ثبت نام و قیمت خودرو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha