رئیس کل دادگستری استان اصفهان درباره قتل یک خانم در فولادشهر و ارتباط آن با اغتشاشات توضیحاتی ارائه کرد و گفت: این فرد در محل تجمع و اغتشاش نبوده و فاصله داشته است.

تجمعات - مهسا امینی - آتش زدن - کشیدن چادر

به گزارش همشهری آنلاین، حجت‌ الاسلام اسدالله جعفری، در ارتباط با قتل یک نفر در فولادشهر همزمان با اغتشاشات اخیر اظهار داشت: تحقیقات در این مورد از ساعات اولیه شروع شد و آنچه که تا به حال از نتایج تحقیقات حاصل شده این است که این فرد در محل تجمع و اغتشاش نبوده و فاصله داشته است.

وی ادامه داد: تیراندازی به این دختر توسط افراد ناشناس و به وسیله اسلحه ساچمه‌ای انجام شده و نمونه این را در این چند روز گذشته چندین بار داشته‌ایم؛ اضافه بر این دو تیم از کارگاهان مجرب استان مشغول بررسی موضوع هستند؛ قطعاً دستگاه قضائی تحقیقات را کامل و دقیق جهت شناسایی عاملان این جنایت انجام خواهد داد.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان با اشاره به شکایت خانواده مقتول گفت: باتوجه به همزمانی این حادثه با اغتشاشات، برخی از رسانه‌های معاند مثل همیشه شروع کردند و این فرد را منتسب به تجمعات می‌دانند، ولی هنوز چیزی برای ما ثابت نشده است؛ قطعاً ما نتایج جدیدی را که به دست آوردیم به اطلاع مردم و خانواده این مرحوم خواهیم رساند.

کد خبر 708549

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حقوقی و قضایی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 68
  • نظرات غیرقابل انتشار: 27
  • علی فیضی IR ۰۹:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
    44 71
    سلام از‌دست گاه قضا خواهشمند هستم که با آنها بلا شد مجازات بر خورد شود تا‌درس عبزتی‌شود برای دیگران
  • ایرانی IR ۱۵:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
    53 15
    این خانواده از اقوام ما هستن من مطمعن هستم کاری به اغتشاش نداره چون پدرش تو شهرداری کار میکنه ادم ساده دل و خوبی هم هست دخترش هم اصلا تو این اغتشاش نبوده.
  • رستم IR ۱۵:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
    به خدا نیمی بیشتر ازاین تظاهر کنندگان به علت گرانی ها و اختلاس ها و بیکاری جوانان به خیابان ها میآیند دست مردم خالی شده پدر خانواده ازپس خرج‌های گران برنمی‌آید بچه‌ها هم که بیکار هستند واین باعث طغیان مردم شده و افرادی هم درخود دولت(مسولین اقتصادی) دراین گرانی ها دخیل هستند و به فکر نظام نیستند و می‌خوان این بی نظمی دراین مملکت باشدنظام باید ازاین گرانی‌ها واختلاس ها و بیکاری جوانان با تصمیمات قاطع جلوی این سه عامل را (گرانی واختلاس و......را بگیرد من الله التوفیق
    • IR ۱۵:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
      دقیقان همینه احسن
  • IR ۲۳:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
    25 84
    واقعا تاسف می خورم برای مردمانی که اینقدر کوته بین هستند من که میبینم تما م دراین دوره بهتر می خرند میپوشند ومسافرت می‌روند ما در گذشته وحال چقدر صرفه جویی میکنیم ولی بقیه نه خدمت کار من از ما پول می گرفت وجهیزیه دخترش را می خرید جهیزیهای که او به دخترش داد من ندادم مگه واجبه هی بگویید نیست ویک کالاهای بیهوده را بکنیداگه هر کسی با قناعت زندکی کنه همه کاری می تواند بکنه پس اینقدر ننالید
    • سعید IR ۲۳:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
      97 14
      قناعت !اونم در کشوری به ثروت مندی ایران؟ کسانی که در ایران دم از قناعت میزنن در واقع همون ثروتمندانین که از قِبل دست رنج این مردم سرمایه خودشونو جمع آوری کردن میکنن! خوب ... اگه قرار بر قناعت باشد اول مسئولین کشور باید قناعت کنن نه اینکه بجای پرداختن و الگو بودن برن یا از ترکیه سیسمونی بیارن یا از نیویورک چمدون چمدن سوغاتی وارد کنن دم خروس باور کنیم یا قسم حضرت عباسو ، مردم باید چیکار کنن نه آزادی دارن نه کسی حرفشونو میشنوه بابا مردم خسته ناامیدن این مردم از سر شکم سیری نیومدن تو خیابون تا امثال شماها به اونو بگی اغتشاشگر همین قطع اینترنت فقط روزانه هزار بیست میلیارد به مردم داره ضرر میزنه اونم بخاطر ندانم کاری دولت
  • سهراب IR ۰۰:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
    58 11
    تر و خشک باهم میسوزه وقتی امنیت واقتدار نباشه