خبرگزاری فارس نوشت: پدر مرحومه مهسا امینی از ادعای قبلی خود مبنی بر اینکه گفته بود دخترش سابقه مریضی نداشته، عقب‌نشینی کرده است.

مهسا امینی

به گزارش همشهری آنلاین، امجد امینی که پیش از این در مصاحبه با فارس و برخی رسانه‌ها اعلام کرده دخترم هیچ سابقه مریضی نداشته و در ۲۲ سال گذشته فقط برای سرماخوردگی به درمانگاه رفته، حالا با مشخص شدن سابقه جراحی مغز وی در بیمارستان میلاد تهران و اظهارات پزشک جراحش به بی بی سی فارسی گفته او سابقه غش کردن نداشته است.

چند روز قبل خبرگزاری فارس با روایت کامل ماجرای مهسا امینی از لحظه بازداشت تا بیمارستان، از قول حاضرین به نقل از برادرش آورده بود که وی حداقل ۳ مرتبه قبل از این نیز به شیوه مشابه از حال رفته است. البته همانطور که در آن گزارش هم آمده بود، وی در تحقیقات بعدی حرف خود را تغییر داده و این مسئله را تکذیب کرد.

گفته می‌شود دایی خانواده که عملا اداره‌ کننده این ماجراست در این خلاف‌گویی‌ها نقش دارد.

باید منتظر ماند تا مشخص شود آیا همانطور که پنهان کاری در مورد سابقه جراحی مغزی وی آشکار شد، این ادعا نیز اثبات می‌شود یا خیر؟

کد خبر 707797
منبع: فارس

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 53
  • نظرات غیرقابل انتشار: 11
  • IR ۱۴:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
    52 10
    خوب الان این کجاش عقب نشینی بوده؟
  • تورک TR ۱۸:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
    30 17
    تازه عقب نشینی هم کنه جای تعجب نداره ... طرفو یادتون باشه ملاک همون حرفی هست که دو سه روز اول زده وسلام
  • IR ۲۲:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
    51 21
    با فرض اینکه مهسا امینی، صرع داشته، بیمار بوده، غش کرده و جراحی مغز کرده مسئولیت فوت وی بر عهده کسی است که بدون توجه به گشته چنین فرد بیماری به وی شوک روانی وارد کرده است. خوب می گویند ما از کجا بدانیم که وی چنین مشکلی داشته است، جواب روشن است، شیوه رفتار شما تنش افرین بوده هر فردی نمی تواند هر تنشی را تحمل کند.
  • IR ۲۳:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
    42 25
    بپذیرید از ترس گشت تنش شده براش و مرده