شعار «این آخرین پیامه، هدف خود نظامه» به خوبی گویای آن است که جریان‌های آلوده با اغراض سیاسی در پی فتنه‌انگیزی و سوءاستفاده از ماجرای فوت دختر سنندجی هستند.

تجمع دانشجويان

به گزارش همشهری آنلاین، روزنامه ایران نوشت: فوت مهسا امینی به عنوان ماجرایی غم‌انگیز در صدر اخبار رسانه‌های رسمی و فضای مجازی قرار گرفت. خبری که بلافاصله با پیگیری رئیس جمهور، رئیس دستگاه قضا و رئیس مجلس روبه‌رو شد و نشان داد مقامات مختلف بشدت برای پیگیری این مسأله اراده دارند. گفت‌وگوی تلفنی رئیس جمهور با خانواده امینی و حضور استاندار کردستان در مراسم مهسا امینی برای همدردی و اطمینان خاطر دادن به خانواده مرحومه نیز بخوبی گویای عزم جدی دولتمردان برای مشخص شدن ابعاد این اتفاق بوده است.

با این حال این ماجرای غم‌انگیز مؤلفه‌هایی داشت که ضدانقلاب و جریان‌های تجزیه‌طلب را برای طراحی و پیاده کردن سناریوهای شوم خود وسوسه می‌کرد. نگاهی به شبکه‌های فارسی زبان بیگانه، جریان‌های ضدایرانی و افرادی که در فتنه‌های گوناگون از مردم ایران شکست خورده‌اند نشان از همین مسأله داشت.

شبکه سعودی ایران اینترنشنال تمام برنامه‌های عادی خود را لغو کرد و همچنان تلاش دارد با انتشار اخباری جعلی و خلاف واقع فوت مهسا امینی را بر اثر ضرب و شتم معرفی نماید. به عنوان نمونه این شبکه تلویزیونی با انتشار تصاویری از سی تی اسکن مهسا امینی مدعی شد در تصاویر شکستگی جمجمه و خونریزی مغزی دیده می‌شود که نشانگر ضربه مستقیم به سر وی بوده است. جالب آنکه بررسی همان سی تی اسکن‌ها توسط پزشکان و متخصصان نشان می‌دهد که این شبکه ضدانقلاب به مخاطبان خود دروغ می‌گوید و تصاویر منتشر شده را تفسیر اشتباه و دروغ می‌کند.

تروریست‌ها میدان‌دار شدند

از همین دست فضاسازی‌های رسانه‌ای در سایر رسانه‌های بیگانه نیز به چشم می‌خورد. آنها درصدد برآمدند تا با انتشار اخبار غیرواقعی احساسات جریحه‌دار شده مردم را هدایت کرده و به رادیکال کردن فضای داخلی و ایجاد ناآرامی دست یابند.

عبدالله مهتدی، دبیرکل حزب تجزیه‌طلب کومله، در توئیتی خواستار آن شد که «این بار اعتصاب عمومی به کردستان محدود نماند و تهران و شهرهای بزرگ و کوچک تمام ایران را دربگیرد.» این موضعگیری با استقبال رسانه‌های بیگانه روبه‌رو شد. تا جایی‌که ایران اینترنشنال با ذوق‌زدگی به گفت‌وگوی مستقیم با وی پرداخت و حتی آنتن زنده خود را در اختیار چندین نفر از اعضای کمیته مرکزی این جریان جنایتکار و با سابقه اقدامات تروریستی علیه مردم ایران قرار داد.

شواهد نشان می‌دهد افراد وابسته به گروه تجزیه طلب کومله تحرکات زیادی را برای به خشونت کشیدن اعتراضات در شهرهای کردنشین طراحی و عملیاتی کردند.

در همین راستا روز گذشته در برخی از شهرهای کردنشین  تجمعاتی برگزار شد. هرچند در برخی از تجمعات مردم به صورت مسالمت‌آمیز خواستار پیگیری ماجرای فوت مهسا امینی بودند اما با میدان داری برخی از افراد آموزش دیده این تجمعات به صحنه رودرویی با مأموران نیروی انتظامی کشیده شد به گونه ای که در شهر دیواندره برخی افراد به مقر و ماشین های نیروی انتظامی حمله و چندین نفر از نیروهای انتظامی را مجروح کردند.  

این افراد با شعارهایی سیاسی و تند که حاوی اهانت به مقدسات و نظام بود تلاش داشتند تا صحنه اعتراضات عمومی را به دست بگیرند. نکته جالب توجه انتشار سریع صحنه های درگیری آشوبگران با نیروهای انتظامی در شبکه های ضدانقلاب بود که این شبکه ها از مردم می خواستند سریع تر به محل تجمعات بروند.

روز گذشته همچنین شبکه‌های ضدانقلاب فیلمی از اغتشاشات در بانه را منتشر کردند و مدعی شدند که آشوبگران یک بسیجی را همچون فتنه سال ۸۸ برهنه کردند. برخی تصاویر و فیلم‌های منتشر شده نیز نشان می‌دهد آشوبگران هدف خود را نه فوت مهسا امینی یا مسأله گشت ارشاد که یک فتنه سیاسی می‌دانند.

شعار «این آخرین پیامه، هدف خود نظامه» بخوبی گویای آن است که جریان‌های آلوده با اغراض سیاسی در پی فتنه‌انگیزی و سوءاستفاده از ماجرای فوت دختر سنندجی هستند.

آشوبگری پراکنده در تهران

درپی فراخوان ضدانقلاب و شبکه‌های ماهواره‌ای و پای کار آوردن همه توان جریان‌های معاند عصر دیروز تجمعی در محدوده خیابان حجاب و بلوار کشاورز تهران برگزار شد. هسته مرکزی این تجمع از ساعت ۵ بعدازظهر با حدود ۵۰ نفر در تقاطع خیابان وصال آغاز شد. این افراد بعضاً کشف حجاب کرده و شعارهایی علیه جمهوری اسلامی و مسئولان سر دادند.

آتش زدن سطل‌های زباله و سنگ‌پرانی به ماشین پلیس توسط تجمع‌کنندگان نیز در گزارش‌ها و تصاویر دیده شده است. تلاش برخی اغتشاشگران برای سرنگون کردن خودروی مأموران نیروی انتظامی در میدان ولی‌عصر (عج)نیز از جمله اقدامات نابهنجار و خشونت‌آمیزی بود که تصاویر آن منتشر شد.

با گذشت حدود یک ساعت از حضور این افراد که منجر به ترافیک در محدوده بلوار کشاورز شده بود، یگان ویژه با گشت موتوری وارد صحنه شد و با استفاده از گاز اشک‌آور افراد را متفرق کرد.

خبرگزاری فارس به نقل از خبرنگاران خود گزارش داد جمعیت معترضان را در دسته‌های ۳۰ تا ۴۰ نفره تخمین می‌زنند که با مداخله پلیس و عدم حمایت مردم پراکنده شدند.

همچنین خبرها و تصاویری از تجمعاتی کوتاه و پراکنده در مشهد و رشت در فضای مجازی پخش شد.

شعارهای هنجارشکنانه توسط برخی افراد در دانشگاه‌ها

همچنین در پی درگذشت مهسا امینی برخی افراد، ظهر دیروز اقدام به برگزاری تجمعاتی در محوطه برخی دانشگاه‌های تهران کردند. در برخی از این تجمع‌ها عده‌ای با سر دادن شعارهای رادیکال سیاسی سعی در متشنج کردن فضای دانشگاه داشتند.

تجمع دانشگاه علامه طباطبایی و دانشگاه هنر تهران با حضور حدود ۱۰۰ نفر برگزار شد. تجمع‌کنندگان در این دانشگاه‌ها  شعارهایی هنجارشکنانه سردادند. برخی افراد حاضر در این تجمعات نیز با نیروهای حراست دانشگاه درگیر شده و به برخی دانشجویان بسیجی حمله‌ور شدند. 

 در دانشگاه شهید بهشتی نیز حدود ۳۰۰ نفر تجمع کرده بودند. تجمع‌کنندگان در این دانشگاه نیز با سردادن شعارهایی فضای دانشگاه را ملتهب کردند. تعدادی از افراد دانشگاه تربیت مدرس در محوطه این دانشگاه اقدام به برگزاری تجمع کردند. تجمع افراد در این دانشگاه نیز حدود نیم ساعت طول کشید.

برخی افراد در دانشگاه امیرکبیر نیز ظهر دیروز در محوطه این دانشگاه تجمع کردند. در این تجمع عده‌ای با سر دادن شعارهای براندازانه موجب درگیری میان دانشجویان شدند.

کد خبر 707102
منبع: ایران

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 45
  • نظرات در صف انتشار: 121
  • نظرات غیرقابل انتشار: 199
  • رحمان اصل IR ۰۸:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    آیا بهتر نیست با دادن مجوز راهپیمایی مسالمت آمیز اجازه بدیم مردم عادی خواسته خودشونو اعلام بکنن تا این درگیری ها پیش نیاد؟ آیا مجوز میدین؟ فشار وزور بدتر مردم رو عصبی میکنه و.....
  • هم رزم هادی IR ۰۹:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    گورپدرکومله و منافقین و تجزیه طلب این ملت است که مطالبه گری میکندچرا برای اصلاح و سم زدایی از انقلاب پافشاری میکنی چرا نمی پذیریم که انقلاب باید به روز شود
    • صادق IR ۱۹:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
      39 5
      اینها اگر قرار بود تفکرات عقلانی داشته باشند و باعث اینهمه هجمه وانواع واقسام توهین و ناسزا و بی احترامی به نظام و انقلاب و ایجاد آشوب و بلوا در مملکت نشوند حتماً بایستی این مصوبه بیهوده و هنجارشکن سال 1384زمان احمدی‌نژاد رادر خصوص احیای فرهنگ حجاب و عفاف را باطل میکردند.مگر از زمان شروع انقلاب تا آن سال 84 مردم رعایت نمی کردند؟ برخی سلیقه های واقعا خشن و افراطی باعث ایجاد آشوب های اجتماعی شده و متاسفانه تداوم می یابد که اصلاً زیبنده نظام جمهوری اسلامی نیست.
    • ناصر IR ۲۳:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
      20 62
      باید اونوقت اسم حکومت اسلامی، گذاشته شود حکومت دموکراتیک ایران، چون کشوری که توش اسلام رعایت نمیشه گناه داره اسم اسلام را خدشه دار کند، تا شماها هم به عشق و حال دنیویتون رسیدگی کنید، ولی فکر پیشرفت و ترقی نباشید، چون کسانی که مخالف خدا حرکت کردند غیر از تنزل در عقل و انسانیت چیزی عایدشون نمیشه
    • IR ۰۲:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
      24 25
      خدالعنت کنه ادمهای نفهمی که به هربهانه ای میریزن توخیابون واغتشاش میکنن
  • محمدرضا IR ۱۱:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    همین ها قرار هست آینده کشور را بسازند؟! واقعا متاسفم
    • Alireza IR ۱۲:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
      شما متاصف واسه خودت باش
    • FR ۱۲:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
      شما ساختید بدتر از متروپل از اب درامد مگه بدتر از این ممکنه
  • مجید IR ۱۱:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    نپذیرفتن خطای پلیس و سیاهنمایی و توجیه بعضی از مسئولین از اقدام پلیس کار را به اینجا رساند اگر پلیس خطای خود را قبول میکرد کار به اینجا میرسید؟؟!! مطالبه مردم را ربط به بیرون دادن هم نادرست است
    • IR ۱۲:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
      عزیزم.... مهلت بدید تحقیقات انجام بشه! چه عذرخواهی ای؟ هنوز معلوم نیست که پلیس مقصر بوده یا این دختر خودش بیماری داشته! چه خبرتونه....... چه خبرتونه! عجول.... احساساتی دریغ از ذره ای تعقل و صبر!😳
    • IR ۰۱:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
      29 34
      خدا رحمتش کند و به خانواده ایشان صبر دهد. دیدم در مجلس خواستگاری دختر هنگام چایی آوردن به زمین افتاد و جان داد. مادری در مجلس عروسی دخترش هنگام دیدن عروس در جا تمام کرد. پس باید اینجا دنبال مقصر بگردیم؟
  • بنده خدا IR ۱۲:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    سلام.بله اینها گوش به زنگ هستن،اما چرا مسئولین قول میدهندول عمل نبست،متروپل چه شد،دزدان بانک ملی چی؟
  • ناشناس IR ۱۲:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    حجاب حجاب حجاب رکن اصلی جامعه اسلامی
  • IR ۱۲:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    چرا برای مادر شهید در شیراز بی حرمتی شود؟ اعتراض نکردی برای دختر که از ترس پدرش سکته کرد اعتراض می کنید
  • DE ۱۲:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    باید با اشد مجازات با اینگونه فتنه گران و آشوبگران برخورد شود.
    • IR ۱۵:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
      22 2
      مسولین زحمت کش در مورد متروپل چکار کردند؟ بالاخره معلوم شد کی رشوه گرفته بود و مجازات شد؟؟
    • رضایوسفی IR ۲۱:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
      18 13
      احترام به مادر شهید و همه مردم واجب است ولی دراینجا یک فردیادونفرکه درپلیس مشغول کارهستند غیره عمدمرتکب خطا شدنددرموردمادر یاهمسر شهید یک فرد عادی مرتکب خطا شده به هرحال مردم حق تجمع بدون درگیری وایجاد بی نظمی را دارند به شرط اینکه به امنیت ملی واموال ملی آسیب نرسد
  • IR ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    92 45
    چراعاقل کندکاری که باز آرد پشیمانی
    • IR ۲۱:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
      11 27
      میخوام بدون چرا خانواده مهسا حقیقت بیماری دخترشونو نمیگنم میخوان یک مامو بی گناه مجازات واعدام کنن این انسانیت نیست
  • علی IR ۱۵:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    23 1
    فرض کنیم جماعت حاضر معترض با برنامه منافقین و سیا و موساد و ام آی سیکس وارد خیابان شده اند. آیا این ضعف سیستم اطلاعات و امنیتی کشور را نمیرساند که بارها با بازداشت عناصر ضدانقلاب و لیدرهای معترضین و داشتن اطلاعات در مورد آنها باز هم شاهد حضور آنها در کف خیابان باشید؟!!! فقط با ساختن سریالهایی مثل گاندو دلتون رو خوش کردید.
  • م.ع IR ۱۶:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    17 7
    نباید کاری کنیم که دشمن رو شاد کنیم..ثبات و امنیت مهم‌ترین اصل در جامعه است.آشوب و هرج و مرج به نفع ما نیست..
  • IR ۱۸:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    20 4
    عزیز من سکته قبلی و مغزی درکشودمارواج است متاسفانه کمک رسانی ضعیف است امروزه اعصاب ها همه ضعیف شده بایک تشرامکان داردطرف سکته کندفشارجامعه به مردم ازلحاظ گرانی بیشتربه مردم اثرات منفی می گذارددولت و مسئولین بفکررفع مشکلات مردم نیستندهمین عدم توجه مسئولین می تواندحادثه پیش بیاورد
  • ابراهیم IR ۱۹:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    74 15
    حجاب به زور و اجبار نمیشه. انقدر با بی حجابی برخورد کردین که بی عفتی رواج پیدا کرده. پس این کش رو آنقدر کشیدین که تقریبا پاره شده
  • IR ۲۰:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    90 18
    این همه کشورهای عربی مسلمان اخه کدومشون گشت ارشاد دارند ... بچه مردم دختر مردم به زور سوار ماشین گشت ارشاد می کنند دختری که شاید تا حالا کلانتری نرفته می ترسد اخه چرا اینکار می کنید این همه مشکل مملکت دار فقر بیکاری گرونی تورم اعتیاد طلاق مسکن اینها را درست کنید حالاهمین یکی مونده ... صبر مردم اندازه داره
    • ملکه IR ۲۰:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
      70 9
      والا ما تو مدرسه اگر ناظم بهمون چپ نگاه می‌کرد قالب تهی میکردیم از ترس حالا فکر کن تو خیابون کنار همسرت کنار برادرت با خیال امنیت کامل داری راه میری یهو چند نفر با ون و گاز اشک آور ومسلم بریزن بندازند تو ون چه حالی داری وقتی میبینی مرد خانواده که بهش اعتماد داشتی کاری از دستش برات برنمیاد اشک به چشم داره؟!!!
    • IR ۲۱:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
      30 20
      خیلی ها فوت این بنده خدا رو فرصت دانستند برا مقاصد خودشون اصلا هم ذره ای دلشون براش نمی سوزه خصوصا شبکه های معاند که ذاتشان فتنه انگیزی است
  • علی IR ۲۲:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    59 47
    دانشجویان هرزه اخراج باید گردند،... قداست دانشگاه احیاء باید گردد.
  • ناشناس IR ۲۲:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    45 11
    هرچه دراین موردمینویسم چاپ نمیکنید،مردم حق دارند،چرااجازه راهپیمایی مسالمت آمیزنمیدهید؟
  • IR ۲۲:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    40 44
    یعنی کار مملکت بجایی رسید که زنان آمدن در خیابان حجاب و کشف حجاب کردن!!!!!!!!!!!!!! واقعا که. ایکاش کمیته ها بودن
  • IR ۲۲:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    25 7
    لطفا کنین به رسانه های ملی هم بگین همه چیز را شفاف بیان کنند ن فقط چیزهایی ک به نفع خودشونه رو نشون بدن
  • IR ۲۳:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    15 33
    درسوره نورآیه 31آمده: ولیضرهن علی جیوبهن ولایبدین زینتهن الالبعولتن.... زنان بایدبیافکنندمقنعه های خودرابرگریبانهای خودوپدیدارنکنندزیورخویش رامگربرای شوهران خود... دستورات قرآن راکه بارأیگیری نمیشوددرموردش اظهارنظرکرد. طبق آیات قرآن خداگفته زن بایدمقنعه بپوشدیعنی حجاب داشته باشداگر8میلیاردجمعیت زمین گفت به نظرمن حجاب نبایدباشدطبق قرآن بایدعمل کردوحجاب رارعایت کرد. خداطوری انسان راآفریده اگرزنان حجاب نداشته باشندبه تماس جنسی وارتباط نامشروع ختم میشودیعنی زناپدیدارمیشودنمونه اش کشورهای غربی که حجاب ندارندوغرق شهوات وگناهان جنسی هستند.طبق آیات قرآن درسوره فرقان مرتکب زناجهنم میرودخوب چرابایدزنان بیحجاب شوندکه زناظاهرشودوبعدجهنم روند؟ چندمیلیون شهیدشدندتازنان حجاب داشته باشندوتقوابدست آورندحالامابادست خودمان تقوای آنان راازآنان بگیریم وآنان رامستحق جهنم کنیم؟
  • ناشناس IR ۲۳:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    26 28
    قراموش نکنید که آرامش امروزمون مدیون خون شهدای نیروی انتظامی کادر نیروی انتظامی باشیم اینقدر ناسپاس نباشید
  • مهسا JP ۲۳:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    41 25
    چرا باید با عملکردمان کاری کنیم که کومله خودش را دایه عزیزتر از مادر نشان دهد
  • US ۲۳:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    17 3
    به تطرم جمهوری اسلامی اجازه بدهد تجمعات مسالمت امیز برگزار شود حتی اگر شعار تند هم بدهد اجازه بدهد تجمعات انجام شود اگر نیروهای انتطامی وامینتی بامردم برخورد تند کند خب مردم هم شعار تند میدهد اگرکسی کشته شود دشمنی بین مردم وجمهوری اسلامی بوجود میاید انوقت کینه مردم زبانه میکشد واین به نفع جمهوری اسلامی نیست اگر بخواهند تند تند مردم را بکشند انوقت سازمان بین المللی حقوق بشر دخاات میکندوبعدش،کینه ونفرت ازنطام بوجود میاید دفعه بعد انوقت بخاطر انکه کمتر کشته بدهد باسلاح های سرد وگرم خودشان را مسلح میکندپس نطام اجازه بدهد مردم تجمعات را انجام دهد ونیروهای انتطامی وامنیتی ولباس شخصی ها را از درگیری بامردم بازدارد چون ممکن هم در تچمعات مردم هم مسلح شوند وجنگ داخلیبوجود بیاید
  • IR ۲۳:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    28 3
    یعنی دانشجویان بهترین دانشگاهها هم معاندن، بابا بسه انقدر خون ملت رو به جوش آوردید که...
  • عمو حیدر IR ۰۰:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
    26 23
    هیچکس بالاتروداناتراز خدا نیست مهسا امینی فوت کرد شیطان مارافریب ندهد پنهان‌کاری کنیم وحقیقت رامخفی نمائیم آدما همه یکروزی این جهان را ترک خواهند کردواین وعده خداست،هم خانواده امینی از وضعیت وی اطلاع داشتندوهم دوستان او،درنهایت تشکیل اجتماعات وسواستفاده ازاین قضیه مطمئنا لطمه ای به حرکت رو بجلو انقلاب اسلامی نخواهد زد ،هر حرکت‌حقی اگر مخالف نداشته باشد باید به حق بودن آن شک کرد،وانقلاب اسلامی ایران اراده خدای متعال است،توصیه میکنم مخالفان از تحرکات‌احمقانه خوددست بردارند،وبخاطر دنیای دیگران عاقبت وآخرت خودرا فنا نکنند،یاحق
  • محمد IR ۰۰:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
    21 38
    گوگل هم جیره خوار ودست نشانده آخوندها هستند ونظرات را منتشر نمی کند
  • علی IR ۰۰:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
    30 32
    چرا ماموران انتظامی و امنیتی این دانشجویان را از دانشگاه اخراج نمی‌کنند. مردم امنیت می‌خواهند. این ها دانشجو هستند یا یک عده آدم بوالهوس و آشوب گر. پرونده این افراد را بدهید بدستان و از دانشگاه آنها را اخراج کنید. فردی به دلایل نا مشخص در سالن گشت ارشاد فوت می‌کند. از آن طرف یه عده دانشجو شعار ضد کشوری را می‌دهد که اینها می‌خواهند به آن خدمت کنند. و اینها سبب دخالت بیگانگان و دشمنان این مرز و بوم می‌شوند. اینها که مسائل سیاسی و مواضع سیاسی و همدردی نیست. اینها اسمش یاغیگری و هرج و مرج است و نام اینها با دانشجو بیگانه است. اخراج این عده از دانشگاه کمترین تنبیهی است که مسؤلین دانشگاه باید انجام دهند. من به عنوان یک شهروند از زمان بیماری این خانوم امینی و فوت نامعلوم او، و پی آمدهای بعدی، از اغتشاشگران به دادگاه شکایت دارم. چرا که باعث سلب آرامش و امنیت جامعه شدند. و از دیگر هموطنان خود میخواهم که به این اعتراض علیه اغتشاش گران نظم و امنیت عمومی بپیوندند. و هیچ گونه تخفیفی هم به این به اصطلاح دانشجویان داده نشود.
  • IR ۰۰:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
    19 8
    انگار مشکل مملکت فقط حجابه اختلاس و فقرو بیکاری جوانان رو ول کردن چسپیدن به چند تار مو که بیرون باشد یا داخل اگر عقل میداشتیم فرجام ما این نبود
  • IR ۰۰:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
    20 3
    اسلام که حجاب نیست اسلام رعایت تمام اص ل اخلاقی که یکش عفاف زن ومرد من خودم هرگز چادرم را بر نمی دارم ولی هر انسان برای خودش شخصیت دارد مردم فقط اینو نمیفهمند که می‌خواند بهشون بفهمند اول از خانواده هاشون شروع کنند اسلام یعنی احترام به انسانیت احترام به حقوق شهروندی آخریش میشه رعایت حجاب نه اولیش بقیه درس بشه اونم درست میشه
  • IR ۰۰:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
    6 22
    این افراد میخوان بی بندو باری رو رواج بدن باید با شدیدترین برخوردسرکوبشون کزد
  • یوسف IR ۰۱:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
    11 19
    والا این دیگه خیلی نامردی چرا کسی حرفی از آن دو مامور نیرو انتظامی در کردستان در جریان همین اغتشاشات شهید شدن چیزی نمیگه یه روز باید جواب گوی خون این شهیدان باشیم
  • علی IR ۰۱:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
    15 12
    تعجب میکنم چرا مردم ایران به حرف ضد انقلاب آمریکایی ها و اروپاییان گوش میکنند وبا حرف اونا تجمع میکنن ولی به حرف بزرگان کشور خودمون گوش نمیکنن که تجمع نکنم یکی منو راهنمایی کنه
  • زهرا IR ۰۱:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
    10 19
    چرا زمانی که چادر از سر همسر شهید کشیدند و اورا آزار رسوندند در ملا عام روسری از سرش برداشتند هیچکس حرفی نزد چرا مردایه ما بیغیرت بودند و فقط ایستادند و نگاه کردند چرا کسی به خیابون نریخت برای همسر شهید که شوهرش رو برایه این خاک داده تا چادر از سرش بکشند خدا لعنت کند مردی رو که با بیغیرتی فقط نگاه میکند کاش کاش کاش کمی عقل داشتید تا ریا و تزویر دشمن رو میدیدید کاش نیروی انتظامی ماهم مثل کشورهایه دیگه با زدن در ملا عام ابایی نداشت تا مردم میفهمیدن زور و ستم چیه
  • IR ۰۴:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
    13 9
    چرا.زندانهای ماپرشده ازبدبختهاکه مهریه.ندارن بدن همین قانون دست مردبدبخت بسته تابه زنت میگی حجابت رعاریت کن میگه میندازمت زندان