سه‌شنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۹
۰ نفر

سردار حسین رحیمی، رییس پلیس تهران، پیش از ظهر امروز در برابر رسانه‌ها تمامی جزئیات پرونده مهسا امینی را تشریح کرد. در این نشست خبری، فیلم‌ کامل با زمانبندی اصلی به نمایش درآمد.

به گزارش همشهری‌آنلاین؛ رئیس پلیس پایتخت جزییات حادثه منجر به فوت مهسا امینی را تشریح کرد و گفت: فرماندهی کل فراجا دستوراتی را در همان ساعات اولیه صادر و تأکید کردند تا تیم‌های بازرسی کل، موضوع را بررسی و اگر قصوری وجود دارد به صورت کامل بررسی شود.

سردار حسین رحیمی در نشست خبری امروز دوشنبه در تشریح جزییات حادثه منجر به فوت مهسا امینی گفت: در هنگامی که خانم امینی برای انتقال به ون هدایت شدند در درون ون تنها یک همکار خانم ما حضور داشته و براساس اظهارات دو نفر از خانم‌های دیگری که در ون با خانم مهسا امینی بودند همگی در ون ساکت بودند و خانم امینی چند شوخی و مزاح نیز تا قبل از رسیدن به مقر پلیس و حضور در کلاس‌های آموزشی انجام دادند.

وی اضافه کرد: برای تشکیل کلاس‌ها نیز نیاز به پاورپوینت و آماده شدن استاد است که همین موضوع زمان‌بر است چرا که نمی‌شود به صورت تک‌به‌تک این کلاس‌ها را برای افراد برگزار کرد. همچنین پس از برگزاری کلاس‌ها افرادی که نیاز به اصلاح ظاهری داشته باشند در تماس با خانواده و پس از انجام این اصلاح ظاهری می‌توانند از مقر پلیس بروند.

دراین‌باره بخوانید؛ 

دراین‌باره ببینید؛

کد خبر 707064
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ویدئو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 15
  • نظرات غیرقابل انتشار: 20
  • ایرانی IR ۲۲:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    32 10
    خوب حالا که خیالتون راحته از اینکه هیچ دخالتی در مرگ مهسا امینی نداشته اید برای آرامش خونوادش هم شده سی تی اسکن هاشو بدین به خبرنگاران
  • IR ۱۰:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    24 20
    حرف های شما با نشاط و شادابی مهسا هماهنگ نیست.او بسیار چابک و سرحال به نظر می رسد و بعید است در یک لحظه دو تا سکته کند.