مجموع نظرات: ۱۴
دوشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۴
۰ نفر

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت: طرح تعریض جاده قزلحصار و اتوبان تهران- کرج و بالعکس از مهمترین موضوعات شورای ترافیک استان است که به عنوان مهمترین دغدغه و مطالبه استاندار البرز در دستور کار معاونت عمرانی استانداری قرار دارد.

اتوبان تهران کرج

به گزارش همشهری آنلاین، احمد افضلی سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز در جلسه شورای ترافیک استان از محدودیت تردد وسایل نقلیه سنگین در آستانه بازگشایی مدارس خبر داد و گفت: بر اساس مصوبه شورای ترافیک استان در هفته اول مهرماه به منظور انظباط بخشی به ترافیک شهری، تردد وسایل حمل و نقل سنگین از قبیل کامیون، کامیونت و وانت بارها از ساعت ۶ الی ۹ صبح محدود می‌شود.

او ادامه داد: این مهم در راستای حفظ امنیت شهروندان بویژه دانش آموزان و همچنین کاهش بار ترافیک صبحگاهی در سطح شهرستان‌های استان به ویژه کلانشهر کرج و شهرستان فردیس که دارای بیشترین جمعیت دانش آموزی است، انجام می‌شود. در حال حاضر ۱۰۳ نقطه حادثه خیز استان شناسایی شده است که از این تعداد، ۴۵ نقطه اصلاح شده و مابقی نیز در دست اقدام است.

افضلی یادآور شد: طرح تعریض جاده قزلحصار و اتوبان تهران- کرج و بالعکس از مهمترین موضوعات شورای ترافیک استان است که به عنوان مهمترین دغدغه و مطالبه استاندار البرز به جد در دستور کار معاونت عمرانی استانداری قرار داشته و به صورت مرتب از سوی کارشناسان مجموعه بازدید و رصد می‌شود تا بتوانیم در آینده‌ای نزدیک شاهد بهره برداری از این پروژه‌ها باشیم.

کد خبر 707006
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 10
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • IR ۱۵:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    15 4
    آيا نمي توان اتوبان تهران - كرج را همانند بزرگراه صدر دو طبقه كرد؟
  • IR ۲۰:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    6 4
    تو رو خدا یه فکری به حال ترافیک شدید و سر در گم اتوبان کرج بکنید یه فکری به شلوغی شهر کرج کنید فکر کنم ما متولدین و ساکنان کرج باید زندگیمون رو رها کنیم وبریم اطراف شهر و مهاجران بیان وسط شهر