AMG در اوایل سال جاری در جشنواره سرعت گودوود، نمونه اولیه تقریبا تولیدی C63 را با استتار کم ارائه کرد و اکنون در آستانه رونمایی از این سدان اسپورت است.

مرسدس C63 AMG

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از وب‌سایت موتور۱، چیزهای کمی در مورد خودروی رقیبِ BMW M3 وجود دارد که نمی‌دانیم، اگرچه واقعا کنجکاو هستیم که بدانیم این مشخصات فنی جالب چگونه به عملکرد دنیای واقعی تبدیل می‌شوند. برخلاف نسل قبلی دیفرانسیل عقب خود، نسل بعدی به طور انحصاری با ۴Matic به فروش می‌رسد.

کارشناسان بارها تکرار کرده‌اند که C63 جدید از مدل ۲.۰ لیتری M139 استفاده می‌کند، اما با قدرت بیشتر که به صورت طولی نصب می شود. یک موتور الکتریکی که در عقب قرار دارد، نیروی مورد نیاز خود را از یک باتری ۶.۱ کیلووات ساعتی می‌گیرد و بله، خودرو یک هیبرید پلاگین خواهد بود.

مرسدس C63 AMG چهارشنبه رونمایی می‌شود |  رقیبی برای BMW M3

AMG C63 با توجه به تنظیمات PHEV خود باید برد کاملا الکتریکی را ارائه دهد، اما با توجه به اینکه باتری کوچک است، موتور احتراقی زودتر شروع به کار خواهد کرد.

مرسدس C63 AMG چهارشنبه رونمایی می‌شود |  رقیبی برای BMW M3

اولین نمایش جهانی قرار است در روز چهارشنبه (۳۰ شهریور) برگزار شود. AMG دیگر C63 کوپه و کابریولت را عرضه نمی‌کند زیرا مدل‌های دو در کلاس C و E کلاس ادغام می‌شوند تا به CLE تبدیل شوند.

بیشتر بخوانید:

کد خبر 706999

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha