شنبه ۲۳ آذر ۱۳۸۷ - ۰۷:۵۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: شاخص کل بورس تهران، در معاملات روز شنبه ۲۳ آذر تا ساعت ۱۱:۴۸، ۴۹.۲ واحد دیگر کاهش پیدا کرد و این افت کافی بود تا شاخص‌ را به زیر ۹ هزار واحد ببرد.

شاخص کل قیمت سهام تا این لحظه از معاملات عدد ۸ هزار و ۹۷۴ واحد را نشان داد.

بنابر گزارش‌های رسیده از تالارهای بورس تهران، شاخص بازار اول (شاخص عملکرد تالار اصلی) و شاخص بازار دوم (شاخص عملکرد تالار فرعی) نیز در این روز به سیر نزولی خود ادامه دادند و به ترتیب با ۵۰.۷ واحد و ۳ دهم واحد افت مواجه شدند.

در این روز تا لحظه تکمیل گزارش حاضر، ۵۲ دستور خرید برای ۴۷۱ هزار و ۲۷۶ سهم آلومتک به ارزش بیش از ۳ میلیارد ریال صادر شد.

از سوی دیگر حجم عرضه سهام سرمایه‌گذاری امید به ۲۴.۴۴ میلیون سهم به ارزش ۱۱۹.۷۲ میلیارد ریال نزدیک شد و ۴.۶۵ میلیون سهم گل‌گهر به ارزش ۷۶.۴۶ میلیارد ریال نیز تا این لحظه از معاملات به فروش گذاشته شد.

پس از دو شرکت یاد شده امروز بیشترین حجم عرضه به چادرملو اختصاص داشت به طوری که یک هزار و ۶۲ نفر حدود ۷.۱ میلیون سهم این شرکت به ارزش ۵۹ میلیارد ریال را عرضه کردند.

طی مبادلات امروز بورس اوراق بهادار تهران، توسعه معادن و فلزات، پالایش نفت اصفهان و پتروشیمی خارک نیز در ردیف‌های بعدی (به لحاظ حجم عرضه) ایستادند.

کد خبر 70649

پر بیننده‌ترین اخبار بيمه و بانك

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز