پیراهن کاپیتان پرافتخار پرسپولیس حسابی برای مهاجم هلندی سرخ‌ها خوش‌یمن بوده است.

لوکادیا

به گزارش همشهری‌آنلاین، بعد از بازنشستگی جلال حسینی که یکی از مهم‌ترین بازیکنان تاریخ پرسپولیس به شمار می‌رود، احتمال بایگانی شدن پیراهن او هم مطرح شد. البته این مسئله جنبه رسمی نداشت، اما موج اول خریدهای سرخپوشان ترجیح دادند پیراهن جلال حسینی را نپوشند؛ شاید به‌دلیل حرمتی که برای او قائل بودند و شاید هم چون نمی‌خواستند فشار روانی ناشی از توقعات هواداران را به‌ خودشان تحمیل کنند.

طبیعتا انتظار می‌رفت یکی از مدافعان پیراهن جلال را بردارد، اما گولسیانی همان پیراهن شماره ۳۰ خودش در سپاهان را انتخاب کرد و مرتضی پورعلی‌گنجی هم شماره ۸ را برداشت. در نتیجه اینطور به‌نظر می‌رسید که پیراهن حسینی حداقل در فصل اول بعد از بازنشستگی او خالی بماند، اما یورگن لوکادیا به ایران آمد و ترجیح داد به‌خاطر روز تولد مادرش، این عدد را بردارد.

پوشیدن پیراهن شماره ۴ از سوی مهاجمان چندان رایج نیست، اما لوکادیا این کار را انجام داد و فعلا هم با نمایش‌های خوبی که ارائه داده از هواداران دلربایی کرده است.

او تا اینجا به اندازه شماره پیراهنش گل زده؛ پیراهنی که صاحبش در سال‌های گذشته کمک بسیار زیادی به پرسپولیس کرد و گویا قرار است امسال هم به همان اندازه درخشان و مفید باشد.

کد خبر 705738
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha