معاون توانبخشی بهزیستی استان تهران گفت: حادثه‌ای را که برای یک جوان مبتلا به اوتیسم اتفاق افتاده است، از منظر حقوقی و حقیقی پیگیری می‌کنیم.

آزار جنسی - تعرض - خشونت

به گزارش همشهری آنلاین، یوسف رضایی معاون توانبخشی بهزیستی استان تهران درباره اقدامات این سازمان در خصوص جوان اوتیسمی که در روز ۱۲ شهریور ربوده شد و مورد ضرب و شتم قرار گرفت،‌ گفت: ما این ماجرا را به صورت حقیقی و حقوقی پیگیری می‌کنیم.

وی ادامه داد: دفتر حقوقی سازمان بهزیستی استان تهران پیگیر این موضوع است و شکایتی در این زمینه آماده و به قوه قضاییه ارائه می‌کند.

معاون توانبخشی استان تهران خاطرنشان کرد: همچنین یک وکیل برای خانواده این جوان توانخواه اوتیسم در نظر گرفته می‌شود تا به صورت رایگان از وکیل استفاده کنند.

رضایی درباره عملکرد مورد انتقاد بیمارستان، تصریح کرد: سیستم بیمارستان مربوط به حوزه درمان است، اما ما در جلساتی که با دانشگاه‌های علوم پزشکی خواهیم داشت، این مورد را انتقال خواهیم داد.

وی خاطرنشان کرد: برای همه توانخواهان کارت معلولیت صادر شده و نوع و شدت معلولیت در این کارت مشخص شده است. این فرد به صورت اورژانسی وارد بیمارستان شده و خانواده‌ هم همراهش نبوده است. در افراد دارای معلولیت ذهنی و مبتلا به اوتیسم معمولا این اطلاعات و کارت در اختیار خانواده است و از بد حادثه این فرد بدون خانواده به بیمارستان منتقل شده و نتوانسته اعلام کند که دچار مشکل اوتیسم است. 

کد خبر 705576
منبع: ایلنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار جامعه

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha