استاندار تهران جزییات شناورسازی ۲ ساعته فعالیت ادارات شهر تهران را تشریح کرد و گفت: به منظور کاهش پیک ترافیکی مهرماه مقرر شد شروع کار ادارات و سازمان‌های شهر تهران از ساعت ۷ تا ۹ صبح به صورت شناور در نظر گرفته شود.

ساعت کاری ادارات استان تهران اعلام شد

محسن منصوری روز سه شنبه در مورد تصمیمات اتخاذ شده جهت تسهیل ترافیک استان با اشاره به هماهنگی صورت گرفته با معاون اول رئیس جمهور و رییس سازمان اداری و استخدامی کشور جهت کاهش پیک ترافیکی مهرماه اظهار داشت: به منظور کاهش پیک ترافیکی مهرماه مقرر شد شروع کار ادارات و سازمان های شهر تهران از ساعت ۷ تا ۹ صبح به صورت شناور در نظر گرفته شده است.

وی افزود: مطابق این مصوبه تغییری در میزان حضور کارمندان در طول روز مطابق ضوابط و مقررات در محل کار ایجاد نخواهد شد و متناسب با ساعت ورود کارمندان به صورت شناور در محل کار، ساعت پایان کار در همان روز به صورت شناور تعیین می شود.  

وی خاطرنشان کرد: ساعت شروع خدمات رسانی بانک ها ساعت ۷ صبح و زمان حضور کارمندان در بانک ساعت ۶:۳۰ است.

بانک

شروع شیفت صبح مقاطع متوسطه ۷:۳۰ و مقاطع ابتدایی ۸:۳۰

استاندار تهران در مورد ساعت فعالیت مدارس عنوان کرد: ساعت فعالیت شیفت صبح مقاطع متوسطه ۷:۳۰ و مقاطع ابتدایی شهر تهران ۸:۳۰ در نظر گرفته شد.  

منصوری گفت: ساعت شروع به کار شیفت صبح کارخانجات و کارگاه ها ۶ صبح تعیین شده که متناسب با آن سایر شیفت های کاری کارخانجات و کارگاه ها انجام می شود.  

وی در مورد سایر مصوبات خاطرنشان کرد: هر گونه تردد، تخلیه و بارگیری کامیونت و کامیون از ساعت ۶:۳۰ تا ۹ صبح ممنوع می باشد و پلیس راهور نسبت به اجرای طرح تشدید، برخورد و اعمال قانون با متخلفین توقف های غیرمجاز و سد معبر اقدام می کند.  

استاندار تهران افزود: مقرر شد تا فرمانداران استان نسبت به پیگیری و ساماندهی سرویس مدارس در قالب کارگروه ماده ۱۸ و با هماهنگی ادارات کل آموزش و پرورش و سایر دستگاه های متولی اقدام کنند.  

وی خاطرنشان کرد: این مصوبات برای مهرماه اعمال و بازخورد آن مبنای تصمیمات بعدی خواهد بود.

کد خبر 705490

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار جامعه

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 11
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 4
  • IR ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
    6 4
    تصمیم عجیب و اشتباه شناوری ساعت کار ادارات باعث سردرگمی همه میشود کسی را که کار داری نیست اخر وقت که کسی نیست میخواهد کارکند یعنی 4ساعت اتلاف وقت
  • حسن IR ۱۳:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
    4 8
    عالی است این طرح.....
  • مجيد IR ۱۴:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
    4 1
    ادارات بشه 7تا 13، مدارس 8 صبح، ادارات خصوصی هم در تایم دیگه و دانشگاه ها دورکار شن بیشتر درسها، تا تهران خلوت شه
  • صبا IR ۱۴:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
    12 0
    بهتر نیست ادارات دارای تعداد پرسنل بشتر از 200 نفر را ملزم به داشتن سرویس کنند تا هم پرسنل راحت تر به محل های کار خود مراجعه کنند و هم در کاهش ترافیک تاثیر گذار باشد؟
  • IR ۱۵:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
    15 1
    کارمند بانک چه ساعتی از منزل بیاد بیرون که ساعت 6/30 سر کار باشه ، به خصوص خانم ها؟تکلیف فرزند مدرسه ای ایشان چه میشود؟ باز از این تصمیم های بدون برنامه و عجولانه، مثل تصمیم درج قیمت تولید کننده بر روی محصول که پس از هرج و مرج در قیمت فروش مجبور به لغو آن شدند!
    • IR ۰۶:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۳
      4 13
      هم خدا رو میخوای هم خرما رو !! اگه بچه داره بمونه خونه به بچش برسه.
  • مریم IR ۱۵:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
    10 3
    این همه نبوغ در استانداری تهران از کجا می آید؟
  • ناهید IR ۱۷:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
    7 1
    لطفا مدارس متوسطه راهم ساعت ۸:۳۰ کنید
  • IR ۲۰:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
    8 3
    با سلام،خود استاندار با خودروی دولتی و راننده تردد میکنه و اصلا معنی و مفهوم ساعات شبانه روز را نمیدونه، کارمند بانک که از اسلامشهر به میدان فردوسی باید بیاید چه ساعتی از منزل خارج شود و با چه وسیله نقلیه ای بیاد که 6/30 صبح به محل کار برسه؟ اگر خانم بود که چه بدتر!تکلیف بچه مدرسه ای بنده خدا چه میشه؟ لطفا مقامات با تجربه تر و مافوق ایشان در این خصوص تجدید نظر و ایشان را راهنمایی بفرمایند.تشکر
  • IR ۰۰:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۳
    8 2
    کلا اون چند روز رو تعطیل کنید بار ترافیک کم میشه
  • - IR ۱۵:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    0 0
    ... آخه ... پدر مادرها ساعت 6/5 برن سر کار بچه کلاس اول و دومیشون 8/5؟