جانشین سپاه ثارالله استان کرمان گفت: بسیج می تواند در بخش زیادی از زنجیره تولید در استان کرمان کمک کند زیرا در گسترده ترین شبکه تا سطوح پائین جامعه نفوذ دارد.

سرهنگ ناصر بهروز

به گزارش همشهری آنلاین، سرهنگ ناصر بهروز امروز ۱۷ شهریورماه در مراسم افتتاح دفتر بسیج تجار و فعالان اقتصادی در اتاق بازرگانی کرمان اظهار کرد: بسیج یک مجموعه خیررسان و کمک کننده است و از ابتدای تاسیس تاکنون ملجاء مردم بوده و هر جا انقلاب نیاز داشته، بسیج حاضر بوده است.

وی با اشاره به اینکه مردم سرمایه بسیج هستند و بسیج در دوران بیماری کرونا جانفشانی کرد، افزود: امروز بخشی از خدمات بسیج دارد تخصصی می شود و به سمت تخصصی شدن و نیازهای نظام و انقلاب حرکت می کند و قاعدتا یکی از پاشنه های آشیل نظام بحث اقتصادی است و از دغدغه های نظام و مردم به شمار می رود. بهروز تصریح کرد: در دنیای امروز کسانی که صاحب قدرت هستند نوع رفتارشان با دیگران براین مبنا تعریف می شود و اگر قرار است جنگی رخ بدهد از جنگ سخت و نیمه سخت به سمت جنگ اقتصادی و نرم تغییر شکل یافته است.

جانشین سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه راه عبور ما از بحران ها، اقتصاد مقاومتی است، گفت: تحریم هایی که به ایران تحمیل شده اگر یک ماه به یک کشور اروپایی تحمیل می شد، آن کشور از هم می پاشید؛ امروز می بینیم روسیه یک شیر گاز را باز و بسته می کند و اروپائی ها می لرزند که چه خواهد شد؟ وی با اشاره به اینکه اقتصاد بحث مهمی است و دغدغه اصلی بسیج همین است، افزود: بسیج سال های گذشته به عنوان بسیج سازندگی در حوزه اشتغال و توانمندسازی فعالیت داشته است.

بهروز با اشاره به اینکه استان کرمان ظرفیت های فوق العاده ای در معدن، گردشگری و ... دارد، بیان کرد: به همین اندازه که ثروت دارد اما وضعیت معیشت و زندگی مردم مناسب نیست و جمعیت تحت پوشش کمیته امداد در شان استان کرمان نیست و باید همه با هم فکر کرده و راهکار پیدا کنیم تا به چه شکل آسیب های اجتماعی، بیکاری و چالش ها را رفع کنیم. جانشین سپاه ثارالله استان کرمان گفت: بسیج تجار و فعالان اقتصادی رقیب و تصدی گر نیستند و این مجموعه باید کمک کننده و تسهیل گر بوده و موانع را رفع کند و همفکری داشته باشند.

وی افزود: بسیج می تواند در بخش زیادی از زنجیره تولید در استان کرمان کمک کند زیرا در گسترده ترین شبکه تا سطوح پائین جامعه نفوذ دارد.  بهروز تصریح کرد: مسائل سیاسی در بسیج راهی ندارد و ما مجموعه ای همدل و همراه را در بخش اقتصادی شکل می دهیم و نگاه ما کمک به موضوع اقتصادی است.

کد خبر 704239
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha