سونی روز دوشنبه آینده یک رویداد بازی برگزار می‌کند که در آن ممکن است گوشی هوشمند جدیدی را ببینیم.

سونی ایکسپریا

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از جی‌اس‌ام آرنا، با این حال، شایعات حاکی از آن است که یک رویداد دیگر برای ماه نوامبر برنامه‌ریزی شده است، جایی که نسل دوم Xperia Pro-I عکاسی‌محور رونمایی خواهد شد.

بر اساس این گزارش، سونی این گوشی را با سه دوربین روانه بازار خواهد کرد که همگی دارای حسگرهای جدید و بهبود یافته و همگی با رزولوشن ۴۸ مگاپیکسل هستند. علاوه بر این، یکی از آنها دارای دیافراگم متغیر بین f/1.2 و f/4.0 خواهد بود.

دوربین‌های سه‌گانه 48 مگاپیکسلی با ترکیب پیکسلی به این معنی است که آنها به صورت بومی با وضوح ۱۲ مگاپیکسل عکاسی می‌کنند. به گفته منبع آگاه، دوربین اصلی دارای حسگر یک اینچی IMX903 و دوربین فوق عریض با تصویرگر 1/1.3 اینچی IMX803 خواهد بود.

حسگر تله فوتو نسخه جدیدی از IMX557، 1/1.7 اینچی خواهد بود که قبلا در Xperia 1 II و Xperia 5 IV دیده بودیم. با این حال، در این دو، وضوح ۱۲ مگاپیکسلی اصلی داشت و جانشین آن در حال حرکت به سمت راه اندازی Quad-Bayer است.

بیشتر بخوانید:

می‌توانیم انتظار داشته باشیم که هر زمان که این گوشی رسمی شد، یک ISP جدید با این Xperia Pro-I Mark II ظاهر شود. Pro-I سال گذشته در اواخر اکتبر وارد شد، بنابراین جدول زمانی پیشنهاد شده توسط این گزارش غیرقابل قبول نیست.

کد خبر 704229

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha