مهدی طارمی در اسپانیا شب تلخی را پشت سر گذاشت و در شکست تیمش تاثیرگذار بود.

طارمی

به گزارش همشهری آنلاین دیشب در حساس‌ترین بازی گروه دوم اتلتیکو مادرید در خانه از پورتو پذیرایی کرد که این بازی پربرخورد که یک اخراجی داشت با پیروزی دو بر یک اتلتیکو مادرید به پایان رسید.

در این بازی مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو در ترکیب اصلی تیم به میدان رفت. او در دقیقه ۸۲ با کارت قرمز داور از بازی اخراج شد. در دقیقه ۹۲ هرموسو توانست گل نخست بازی را به ثمر رساند اما پورتو در دقیقه ۹۶ یک ضربه پنالتی به دست آورد که یوریپ آن را تبدیل به گل کرد البته این پایان کار نبود و آنتوان گریزمان در دقیقه ۱۰۱ توانست گل دوم اتلتیکو مادرید را به ثمر رساند تا تیم مادریدی سه امتیاز ارزشمند بازی را به دست آورد.

در دیگر بازی این گروه لورکوزن بحران زده با یک گل برابر کلوب بروژ شکست خورد. سردار آزمون مهاجم ایرانی لورکوزن در دقیقه ۸۶ وارد میدان شد.

کد خبر 704085

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • IR ۰۸:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۷
    3 7
    مدافع پاشو که گیر داد اما در حد پنالت نبود. کارت زرد هم خیلی سخت گیرانه بود. یعنی اگر داور پنالتی می گرفت هم می شد گفت خیلی سخت گیرانه بود. خلاصه 50-50 بود. که طارمی بد شانسی اورد.
  • محمد IR ۱۰:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۷
    3 1
    خیلی تابلو تمارض کرد ، حقش بود که اخراج بشه
  • میلاد IR ۱۱:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۷
    0 1
    طارمی میخواست از اشتباه مدافع استفاده کنه! از پشت دروازه دقت کنید مدافع پای راستشو درگیر کرد و مهدی میخواست از همون اندک فرصت تو دقایق پایانی بازی استفاده کنه.