کارلوس کی روش قرار است با قراردادی کوتاه مدت به نیمکت تیم ملی ایران بازگردد.

کی‌روش

به گزارش همشهری آنلاین از فدراسیون فوتبال خبر رسیده که کار توافق کارلوس کی روش برای هدایت تیم ملی ایران مراحل نهایی خود را سپری می‌کند و این مربی پرتغالی قرار است به زودی راهی ایران شود. اما یکی از موضوعات مهم برای  فدراسیون فوتبال مبلغ قرارداد این مربی و همین طور غرامت فسخ قرارداد با اسکوچیچ بود. گفته می شود قرارداد اسکوچیچ با فدراسیون فوتبال ایران  مشروط و رقمی در حدود ۳۰۰ هزار یورو است که البته آپشن هایی هم در قرارداد او به ازای هر پیروزی گنجانده شده است. قرارداد سرمربی کروات تیم ملی به صورت سالانه ۱۴ بازی منعقد شده که به ازای هر بازی بیشتر او رقمی معادل ۵ هزار یورو دریافت خواهد کرد.

گفته می شود بندی در قرارداد اسکوچیچ وجود دارد که با پرداخت چند ماه حقوق می توان با او فسخ کرد. رقمی که در حدود ۱۰۰ هزار یورو خواهد بود.

همه این موارد باعث شده تا تاج دغدغه چندانی برای فسخ  قرارداد با اسکوچیچ نداشته باشد چرا که رقم غرامت او چندان سنگین نخواهد بود. آن هم برای رئیس فدراسیونی که سابقه پرونده غرامت ۶ میلیون یورویی را در کارنامه اش دارد.

در خصوص کی روش هم گویا مدیران فدراسیون فوتبال طی توافقی که با او داشته اند قرار است با او قرارداد کوتاه مدت ببندند.

بر اساس خبرهای رسیده، توافق کی‌روش با فدراسیون فوتبال ۴ ماهه و تا پایان جام‌جهانی است و مبلغ آن ماهانه پرداختی به کی‌روش  ۵۰ هزار یورو است. به این ترتیب کی روش با رقمی نزدیک به ۲۰۰ هزار دلار تا پایان جام جهانی هدایت تیم ملی ایران را بر عهده خواهد گرفت.

کد خبر 703670

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 10
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 3
  • بهروز IR ۱۳:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
    15 1
    دوزارمی خواهندبه مردم یارانه بدهندماتم می گیرندخیلی از قشرمتوسط جامعه را میگن تو دهک دهی یارانه دویست هزارتومنی بی یارانه،گرانی وتورم وحشتناک شده اونوقت حضرات دنبال کیروش وغرامت دلاری ویوریی میلیونی به این مربی وآن مربی فوتبال ووالیبال هستنداگرکشورما روی حساب وکتاب بودفردی مثل تاج که انتخاب مجددش تابلوبیلبورددعرض اتوبان می مونه رییس فدراسیون نمیشدکه هیچ بایددردادگاه محاکمه هم میشدوغرامت ویلموتس راهم ازگلوی خودش واحتمالا کسانی که دراین افتضاح دست داشتندبیرون می کشیدند.
  • مرتضی IR ۱۴:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
    8 13
    زنده باد مهندس تاااااااااااااااااااااااااااااااااااااج - ایشالا دخل انگلیسو آمریکارو میاریم
    • IR ۰۹:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۶
      4 1
      کیروش بیشتر راننده ی اتوبوسه تا مربی. اتوبوسش رو هم جلوی دروازه پارک می کنه.
  • US ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
    5 4
    گویا برای برخی از آقایان نباختن به آمریکا مهمتر از به ثمر رسیدن برجام است
  • رحمان IR ۱۸:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
    10 1
    اگه با کی روش به آمریکا وانگلیس باختید چی؟ چه جوابی به مردم میدهید؟
  • شریعتی IR ۰۹:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۶
    2 3
    شاید در این جام جهانی سیستم رو از ۰_۱_۹ به ۱_۱_۸ تغییر بده و تهاجمی تر بازی کنه !!!!
  • هاشم IR ۱۳:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۶
    2 1
    چرا لقمه جویده را باید کی روش ببلعه اونایی که تا اینجا زحمت کشیدن باید باشند شاید باز امدن کی روش برا یک عده نان و ابی دارد
  • راستگو IR ۱۷:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۶
    1 1
    نامردی در حق اسکوچیچ! ...
  • محمد IR ۱۸:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۶
    0 1
    ... کیروش بهترین گزینه هس.. تموم مربیای داخلی روهم نمیتونن تو جام جهانی از رونالدو و پرتغال. مساوی بگیرن. اونم وقتی ک خطر عدم صعودپرتقال رو تهدیدمیکرد. مراکشو برد.و توپ اخر طارمی گل میشد ایران بالاترازاسپانیا صعودمیکرد. تازه ب اسپانیا هم گل زدیم قبول نکردن. ارژانتینم بزور مارو برد.باکیروش اختلافمون با قهرمان جام جهانی فقط یک گله
  • صلوات IR ۲۰:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۶
    0 0
    واحد پول از دلار ب یورو تغییر کرده؟