حامد سلیمان‌زاده منتقد، پژوهشگر، مدرس دانشگاه و فیلمساز به عنوان یکی از داوران هشتادمین دوره مراسم اهدای جوایز گلدن گلوب ۲۰۲۳ انتخاب شد.

حامد سلیمان زاده گلدن گلوب

به گزارش همشهری آنلاین، حامد سلیمان‌زاده منتقد، پژوهشگر، مدرس دانشگاه و فیلمساز به عنوان یکی از داوران هشتادمین دوره مراسم جوایز گلدن گلوب ۲۰۲۳ در کشور آمریکا انتخاب شد.

سلیمان‌زاده که پیش از این، داوری جشنواره‌های معتبر سینمای جهان از جمله،جشنوراه  کن در فرانسه، جشنواره برلین در آلمان، گوتنبرگ در سوئد، اُبرهاوزن در آلمان، استانبول در ترکیه و … را بر عهده داشته است، این بار به عنوان اولین ایرانی در طول ادوار برگزاری مراسم سینمایی و تلویزیونی معتبر جوایز گلدن گلوب (Golden Globe Awards) به عنوان داور در بخش سینما حضور دارد.

این مراسم هر ساله در آمریکا و توسط اعضای انجمن مطبوعات خارجی هالیوود به بهترین تولیدات سینمایی و تلویزیونی، هم داخلی و هم خارجی جوایزی را اهدا می‌کند.

این دعوت از سمت انجمن مطبوعات خارجی هالیوود (Hollywood Foriegn Press Asssociation) که وظیفه برگزاری مراسم گلدن گلوب در لس آنجلس آمریکا را بر عهده دارد، صورت گرفته است و هشتادمین دوره آن قرار است در ماه ژانویه سال ۲۰۲۳ در منطقه بورلی هیلز در شهر لس آنجلس در کشور آمریکا برگزار شود.

انجمن مطبوعات خارجی هالیوود (HFPA) یک سازمان غیرانتفاعی متشکل از روزنامه‌نگاران و عکاسانی است که از فعالیت‌های تلویزیونی و سینمایی ایالات متحده آمریکا برای رسانه‌های دیداری و نوشتاری گزارش ارائه می‌دهند. 

منبع: خبرگزاری صبا

کد خبر 703224

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha