رئیس کانون بازنشستگان تهران گفت: احکام بازنشستگان ظرف امروز و فردا در سامانه بارگذاری می‌شود و بازنشستگان می‌توانند آن‌ها را رویت و دریافت کنند.

حقوق بازنشستگان

به گزارش همشهری آنلاین، بازنشستگان کارگری در تماس‌های مکرر می‌پرسند «امروز سیزدهم شهریور است اما هنوز احکام جدید بازنشستگان سایر سطوح صادر نشده»؛ علی دهقان کیا (رئیس کانون بازنشستگان کارگری تهران) در ارتباط با این مساله می‌گوید: بازنشستگان نگران نباشند؛ پیگیری‌های ما نشان داده احکام جدید مستمری‌بگیران سایر سطوح صادر شده و کار به پایان رسیده است.

او اضافه می‌کند: ظرف امروز و فردا احکام جدید در سامانه بارگذاری می‌شود و بازنشستگان می‌توانند آن‌ها را رویت و دریافت کنند.

دهقان‌کیا به اظهارات مدیرعامل تامین اجتماعی در چهارشنبه هفته قبل اشاره می‌کند و می‌گوید: مدیرعامل سازمان اظهار داشت که کار صدور احکام در حال انجام است و حقوق شهریور براساس احکام جدید پرداخت خواهد شد؛ بنابراین هیچ جای نگرانی نیست و این ماه بازنشستگان سایر سطوح افزایش ۳۸ درصدی به اضافه مبلغ ثابت ۵۱۵ هزار تومان را دریافت خواهند کرد.

او در ارتباط با زمان پرداخت معوقات پنج ماه اول سال گفت: همانطور که مدیرعامل وعده داده در ارتباط با زمان پرداخت به زودی اطلاع‌رسانی خواهد شد؛ ما انتظار داریم مقدمات پرداخت مابه‌التفاوت پنج ماه اول سال به زودی فراهم شود؛ بازنشستگان در انتظار دریافت معوقات خود هستند و در این شرایط اقتصادی به این پول نیاز دارند. 

پیش از این، عضو هیات مدیره کانون بازنشستگان تهران نیز درباره افزایش حقوق بازنشستگان گفت: طبق اخبار دریافتی ما در کانون، احکام جدید بازنشستگان کارگری صادر شده است که بازنشستگان می‌توانند در دو سه روز آینده این احکام را از سامانه مربوطه دریافت کنند.

علی اکبر عیوضی اضافه کرد: بازنشستگان می‌توانند در دو سه روز آینده این احکام را روی سامانه مربوطه ببینند و آن‌ها را دریافت کنند.

عیوضی در مورد فیش‌های حقوقی شهریور گفت: فیش‌های حقوقی نیز به زودی براساس احکام جدید بازنشستگان صادر خواهد شد؛ طبق اطلاعات ما همه این کارها در هفته‌ جاری انجام می‌شود.

این عضو کانون بازنشستگان در ارتباط با پرداخت مستمری شهریور مستمری‌بگیران سازمان تامین اجتماعی گفت: پرداخت مستمری شهریور براساس احکام و فیش حقوقی جدید، از بیستم شهریور آغاز می‌شود؛ پرداخت مستمری‌ها مثل همیشه براساس حروف الفبا است و از روز بیستم کلید می‌خورد.

کد خبر 703061
منبع: ایلنا

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 11
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 3
  • بازنشسته تامین اجتماعی IR ۱۶:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۳
    3 1
    چهاردهم میبینیم وتعریف میکنیم
  • S.R US ۱۷:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۳
    1 0
    واقعا باید بازنشسته ها یه تشکر ویژه از شما و چند خبر گزاری دیگه داشته باشند که خوب پیگیر وضعیت این عزیزان بودید وگرنه دولت و تامین اجتماعی زیاد رفتار مناسبی نداشتن مخصوصا بعضی هادر دولت که کار رو به تحقیر و نادیده گرفتن این قشر زحمت کش گذاشتند، دستتون درد نکنه
  • حسین IR ۱۷:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۳
    2 0
    هیچی مانند مابه التفاوت عین بازنشستگان کشوری میپره که هرچی حکم میزنند مابه التفاوت میپره
  • علی IR ۲۱:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۳
    1 0
    چرا برای صادر کردن احکام امروز فردا میکنید چقدر دیگه میخواهید بازنشسته ها رو زجر بدهید
  • رمضانعلی اخوتیان اردکانی IR ۲۳:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۳
    0 1
    باسلام به مسئولان دلسوز که به فکر معیشت بازنشستگان هستن کمال تشکر داشته اجرشان با خدا و سلامت باشن اما این وامی که ۱۲ میلون بوده و حقیر هم پول ریختم به حساب ۱۵۰ هزار تومن واسه وام و وامم قبول شد اما بخاطر چک برگشتی ام گفتن باید رفع سو شود بخدا نمتوانم از کجا باید رفع سو کنم پیرمردی هستم نیم معلول که از پای راستم و معده ام که خونریزی فراوان دارد برای داماد کردن فرزند اخرم مجبور شدم که چک بکشم اما حالا که با این وضیعت گرفتار شدم شما ها را بخدا این سنگ را جلو پای بازنشستگان که نمتوانند فرار کنند بر داری تا وام‌را بتوانند بگیرند تا لااقل گوشه ای از خجالت خانواده شان در آیند ممنونم و تشکر امید وارم این قانون که اگه چک‌برگشتی بازنشسته ای دارد و تعقیق کنید که حقیر ته هیج خانه ای دارم و نه هیچ پس اندازی فقط با ۵ فرزند و ۱۲ نوه و یک نبیره و یک داماد و ۴ عروس در سختی بسر میبرم وخدا را شکر میکتم که ناشکری نباشد اما شماها را بخدا این قانون اقدام کنی چون بازنشسته نمتواند فرار کند الی سلامت باشیدانشاللا
  • بیدا ... م. ع IR ۰۷:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۴
    0 1
    درود ‌.... پول خواب این ۵ ماه که درکل آ مار بازنشستگان رقم سنگینی میشه تو جیبب کیا میره .. واینکه چرا....... !!!!!!!!!! برای دریافت کارت منزلت از ۶۵ سا ل سن به ۶۱ تبدیل نمیشه و شرایط رو روان تر کنید لطفا ممنونم .
  • محمدتقی جان محمدی IR ۱۶:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۴
    1 0
    من از شما هئیت امنای بازنشستگان کمال تشکر رادارم وامیدارم همیشه درپناه خداوند متعال سر بلندو پایدار باشید انشاالله
  • امیر IR ۱۷:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۴
    0 0
    سایر سطوحی که بیست پنج درصد طلبادارن والان حقوقشان کمتر ار سایر سطوح هستن چه می شود .ممنون پاسخ بدهید
  • IR ۰۲:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
    0 1
    احکام تیر ماه ۱۴۰۰ بازنشستگان کشوری وزارت بهداشت چرا اجرا نمیشه عدالت را ببیند
  • فرزین IR ۱۴:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
    0 0
    امروز 15 شهریوره. تا الان ساعت 2 و 20 دقیقه بعدازظهر حکم رو نزدن!!!
  • ناشناس IR ۰۳:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
    1 0
    اگر احکام صادر شده باید از ۱۵ ببعد تو سایت قرار بدن تا هر بازنشسته یا مستمری بگیری از وضعیت مالیش آگاه بشه و برای یکماه خودش و خانوادش برنامه ریزی کنه در غیر اینصورت بازم دارن وقت کشی میکنن