دادستان عمومی و انقلاب قزوین از صدور کیفرخواست متهمان پرونده یکی از شهرداری‌های استان و تعلیق ۳ نفر از کارمندان شهرداری موصوف خبر داد.

دستگیری آبادان

به گزارش همشهری آنلاین، حسین رجبی در تشریح این مطلب گفت: براساس گزارش واصله از سوی بازرسی کل استان قزوین در خصوص برخی تخلفات صورت گرفته در یکی از شهرداری‌ها، پرونده قضایی در یکی از شعب بازپرسی دادسرای مرکز استان تشکیل و متهمان موصوف تحت تعقیب کیفری قرار گرفتند.

او افزود: در این پرونده ۳ نفر از کارمندان این شهرداری در انجام برخی امور اداری که از وظایف ذاتی شهرداری‌ها است، اقدام به اخذ مبالغی رشوه از مراجعین نموده‌اند، که پرداخت کنندگان رشوه نیز احضار و اظهاراتشان اخذ شد.

رجبی یادآورشد: این پرونده در مجموع ۶ متهم دارد که اتهامات آنها اخذ و پرداخت رشوه است و پرونده مربوطه پس از احراز اتهامات و تکمیل تحقیقات، با صدور کیفرخواست به دادگاه کیفری دو قزوین ارسال شد.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت : در راستای اقدامات پیشگیرانه قرار تعلیق از کار ۳ نفر از کارمندان شهرداری مربوطه صادر و به دستگاه اجرایی مربوطه ابلاغ شد و حق حضور در محل کار را نخواهد داشت.

کد خبر 702384
منبع: ایرنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردارى

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی IR ۱۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۰
    0 0
    متاسفانه مردم از روال اداری و خیلی از قوانین و حقوق شهروندی اطلاعی ندارند و همین باعث سواستفاده خیلی از کارکنان و ... می شود. علت ناآگاهی مردم چیست و به چه علت الله اعلم