رئیس پلیس راه البرز از اجرای محدودیت ترافیکی در آزادراه تهران - شمال و جاده کرج - چالوس در محدوده این استان خبر داد.

محدودیت تردد - قرنطینه هوشمند - کنترل هوشمند

به گزارش همشهری‌آنلاین، سرهنگ پیمان کرمی رئیس پلیس راه البرز گفت: محدودیت ترافیکی در آزادراه تهران - شمال و جاده کرج - چالوس در محدوده این استان روز جمعه ۱۱ شهریور اجرا می‌شود.

او افزود: براساس برنامه‌ریزی انجام شده تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روز جمعه ۱۱ شهریور جاری از کرج و ابتدای آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن‌آباد ممنوع می‌شود.

رئیس پلیس راه البرز بیان کرد: همچنین با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ همان روز تا پایان تخلیه بار ترافیکی از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران به صورت یکطرفه خواهد شد.

سرهنگ کرمی ادامه داد: به منظور کنترل بیشتر ترافیک و پیشگیری از اتلاف وقت رانندگان و مسافران در جاده‌های استان البرز با سایر نهادهای امدادی نیز هماهنگی‌های لازم انجام شده است.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ به صورت شبانه‌روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.

۱۸ درصد ترافیک جاده‌ای کشور مربوط به راه‌های البرز است و در زمان تعطیلی‌ها بر میزان ترافیک در یک هزار و ۴۵۰ کیلومتر آزاد راه، بزرگراه، راه اصلی و فرعی این استان افزوده می‌شود.

جاده کرج - چالوس به مسافت ۱۶۰ کیلومتر نیمی از آن در استان البرز و مابقی در استان مازندران واقع شده است.

کد خبر 702061
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار پليس

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha