معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه ۱۶ میلیون دانش‌آموز دوم مهر به مدرسه می‌روند، گفت: هفته اول مهر، ۳ روز آموزش حضوری داریم.

اولين روز اموزش حضوري دانش اموزان

به گزارش همشهری آنلاین، محمدمهدی کاظمی معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش و رئیس ستاد پروژه مهر سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ در برنامه فرامتن شبکه افق ضمن گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر، اظهار کرد: در ایام کرونا، ۲۵ ماه آموزش غیرحضوری را داشتیم و طبیعتا آموزش غیرحضوری جایگزین آموزش حضوری نمی‌شود. 

وی ادامه داد: بررسی‌هایی که انجام دادیم، حاکی از این بود که دانش‌آموزان در یادگیری‌های‌شان دچار اخلال شده و ضرورت دارد که برنامه ویژه‌ای برای جبران افت یادگیری و نارسایی‌هایی که در یادگیری دانش‌آموزان ایجاد شده بود، داشته باشیم.

کاظمی با بیان اینکه افت میانگین یادگیری نمرات دانش‌آموزان حاکی از این موضوع بود، گفت: پژوهش‌هایی که چه در داخل و چه در خارج از کشور هم انجام شده بود خبر از افت یادگیری دانش‌آموزان می‌داد.

وی با اشاره به آغاز آموزش حضوری دانش‌آموزان از ۱۴ فروردین ۱۴۰۱، بیان کرد: نگاهمان این بود که بتوانیم بخشی از افت یادگیری را جبران کنیم و تا پایان اردیبهشت در این خصوص برنامه زمان‌بندی ویژه‌ای گذاشتیم.

بیش از ۹۴ درصد دانش‌آموزان در فروردین به مدرسه برگشتند

معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه طرحی را با عنوان جبران یادگیری، تعمیق و تثبیت پیشنهاد دادیم که در ستاد ملی کرونا تصویب شد، اظهار کرد: با حمایت رئیس جمهور و پیگیری‌های وزیر آموزش و پرورش برای این طرح، اعتباری پیشنهاد شد و در دوران تابستان هم در دوره ابتدایی و متوسطه برای دانش‌آموزانی که یادگیری‌شان دچار اخلال شده بود، دوره‌های آموزشی برگزار شد. 

وی با اشاره به اینکه یکی از برنامه‌ها و اولویت‌های دولت این بود که بازگشایی مدارس را داشته باشد و بچه‌ها به محیط مدرسه برگردند، افزود: در دنیا هم اثبات شده است که هیچ چیز جایگزین آموزش حضوری نیست حتی کشورهای پیشرفته که به لحاظ فناوری از ما جلوتر بودند، چندین ماه زودتر برای آموزش حضوری اقدام کردند. 

کاظمی اضافه کرد: مقاومت‌هایی در این زمینه بود اما الحمدالله با برنامه‌ریزی که همه دست‌اندرکاران در وزارت آموزش و پرورش داشتند و با حمایت‌هایی که توسط وزارت بهداشت و دولت اتفاق افتد، تجربه آموزش حضوری را در ۱۴ فروردین داشتیم و بیش از ۹۴ درصد دانش‌آموزان  به مدرسه برگشتند. 

قطعا از مهر ماه آموزش به صورت حضوری شروع خواهد شد

رئیس ستاد پروژه مهر سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ با بیان اینکه از همان ابتدای امسال برنامه‌ریزی کردیم که مهر ماه ۱۴۰۱، آموزش حضوری داشته باشیم، گفت: قطعا از مهر ماه آموزش به صورت حضوری شروع خواهد شد و برنامه‌ریزی در این راستا انجام شده است.

وی با تأکید بر اینکه طرح ملی بازگشایی مدارس یکی از ابر برنامه‌های وزارت آموزش و پرورش و کشور هست، افزود: در این طرح برنامه‌ریزی چند ماهه صورت می‌گیرد که یکسال تحصیلی را با برنامه برگزار شود. ماحصل این طرح، روز اول مهر است.

کاظمی درباره روز بازگشایی مدارس اظهار کرد: با توجه به اینکه اولین روز مهر، جمعه هست، بازگشایی مدارس در دوم مهرماه اتفاق خواهد افتاد و هفته اول مهر، ۳ روز آموزش داریم و حتما برقرار خواهد بود. 

وی با بیان اینکه سال تحصیلی آینده ۱۶ میلیون دانش‌آموز در مدارس خواهیم داشت، گفت: سازماندهی ۱۶ میلیون دانش‌آموز و ۹۰۰ هزار فرهنگی، یک ابر برنامه است و برنامه‌ریزی ویژه نیاز  دارد. این برنامه نیازمند همکاری ستاد آموزش و پرورش و ادارات کل آموزش و پرورش استان‌ها با حمایت استانداران و فرمانداران است.

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش بیان کرد: موضوع هدایت تحصیلی دانش‌آموزان، ساماندهی و سازماندهی معلمان، جذب معلمان جدید برای جبران کسری نیروی انسانی، پیش‌بینی فضا، تجهیزات و امکانات از جمله اقداماتی است که انجام شده است. 

رئیس ستاد پروژه مهر سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ افزود: در این دولت و با پیش‌بینی‌هایی که صورت گرفت، ۲ هزار میلیارد تومان تجهیزات فقط برای شروع سال تحصیلی توسط سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز برای مدارس و به ویژه هنرستان‌ها در نظر گرفته شد. همچنین ۲۰۱۳ مدرسه با ۱۰ هزار و ۴۳۳ کلاس درس ساخته شد و تا قبل از شروع سال تحصیل به بهره‌برداری خواهد رسید. 

کاظمی درباره تقلب در امتحانات نهایی گفت: بحث امتحانات به مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی برمی‌گردد ولی تاکنون علی‌رغم همه بحث‌هایی که بوده است چه در خرداد که بیشترین هدفگذاری هم انجام شده بود، مورد تقلب را در زمان آزمون مشاهده نکردیم و مواردی بود که قبل از شروع به آزمون جلوگیری شد. 

وی افزود: شاید بگویند سؤال انتشار پیدا کرده است که بعد از آزمون بوده است؛ بعد از یک ربع، ۲۰ دقیقه که از آزمون می‌گذرد دانش‌آموز می‌تواند از سالن امتحانات خارج شود و سؤال منتشر شود اما مورد تقلبی را تأیید نمی‌کنیم.

۷۷.۵ درصد از برگزیدگان کنکور در مدارس دولتی درس می‌خوانند

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش درباره نتایج کنکور امسال، اظهار کرد: متأسفانه به‌گونه‌ای جا انداخته شد که نتایج کنکور سراسری و برگزیدگان و آمار را به مدارس غیردولتی نسبت ندهند؛ در حالی که ۷۷.۵ درصد از برگزیدگان کنکور در مدارس دولتی درس می‌خوانند.

رئیس ستاد پروژه مهر سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ ادامه داد: مدارس سمپاد جزو مدارس دولتی هستند و پولی نیست بلکه دانش‌آموزان حق ثبت پرداخت می‌کنند و مبلغ آن در مقابل شهریه مدارس غیردولتی ناچیز است.  

کاظمی تصریح کرد: بر اساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی قرار است ۶۰ درصد سوابق تحصیلی تا چهار سال آینده در کنکور ۱۴۰۵ از سوابق تحصیلی باشد ولی تأثیر سوابق تحصیلی در سال ۱۴۰۲ فقط برای پایه دوازدهم با تأثیر ۴۰ درصدی هست.

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش اظهار کرد: این اطمینان را همه همکارانم در وزارت آموزش و پرورش و مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش می‌دهیم که امتحانات با سلامت برگزار می‌شود. یادمان نرود که همین مدارس هستند که کنکور را در سلامت برگزار می‌کنند. 

کد خبر 701960
منبع: فارس

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 130
  • نظرات در صف انتشار: 5
  • نظرات غیرقابل انتشار: 69
  • شهلا IR ۰۶:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    حتی یکنفر از مدارس دولتی جز نفرات برتر نبوده این یک آمار فاجعه بار برای مدارس دولتی محسوب می شود
  • IR ۰۸:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    والا آمار روزنامه ها که گفت فقط 1 نفر از مدارس دولتی بوده . سالهاست امار همین افول رو هشدار میده
    • ایرانی IR ۱۴:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
      45 10
      از ۴۰ نفر اول کنکور
  • حبیببی IR ۰۸:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    چه دانشمندانی بشن اونایی که غیر حضوری بودن ما کل زندگی حضوری بودیم این حال و روز مون
    • IR ۱۴:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
      54 43
      سلام ودرود بر معلمانی که در مدارس دولتی هستند
    • حسین IR ۲۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
      به نظر من که یک معلم هستم آموزش غیرحضوری مزیت هایی هم داشت که از همه مهمتر حضور دانش آموز در کنار محیط امن خانواده و دوری از محیطهای نامناسب مدارس و بی اخلاقی ها و بداخلاقی های برخی از کادر مدارس بود. از نظر کیفیت ساعت کار کردن دانش آموزان در منزل بیشتر از ساعت حضور در مدرسه بود. لذا کیفیت کاهش پیدا نکرده. اگر بتوان آموزش را تلفیقی ادامه داد یا ساعات مدارس را کمتر کرد خیلی بهتر خواهد بود. از همه معلمان هم تشکر می کنم.
  • IR ۰۸:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    دانش اموزی که درسش خوبه وباهوشه حتمی خانواده براش برنامه ریزی میکنه میبرش مدارس خاص. این یه مسله عادیه.برای همینه که نفرات برتریارتبه های خوب ازمدارس دولتی نیستن
    • ۰۹۱۹۶۲۱۰۵۴۰ IR ۱۵:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
      52 38
      شما درحال اشتباه عجیب هستید یک فکر بزرگ می تونن در هر جایی رشد کنه کلاس هفتم هستم تو کل دوره غیر حضوری یکبار نیاز به کمک مادر پدر نیاز نداشتم کمک آموزشی هم نداشتم درس ها آنقدر آسان اه نه نیاز به کلاس های فوق برنامه نه مدرسه خاص میرم هر وقت درباره نسبیت عام تغییرات اقلیمی کدون‌ ژنتیک اطلاعات داشتی بعد بیا بگو اصلأ اینا تو درس نیست مطالعه آزاد ام اه
    • مهرانا IR ۰۰:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۰
      موافقم غیر حضوری خیلی مزیت داشت زمانه عوض شده الان در تمام سایت ها مثل آپارات همه جور آموزشی هست در غیرحضوری پول سرویس ندادیم تغذیه نمی خواست بگذاریم پول فرم مدرسه و کفش و لباس ورزشی و کیف ندادیم کاغذ خیلی کمتر مصرف کردیم آخر هر دفتری خالی بود بچه ها نوشتن و عکس گرفتیم و فرستادیم بچه هامون سر ساعت ناهار می خوردن بی ادبی از کسی یاد نگرفتن کسی هم اذیتشون نکرد صبح زمستون نرفتن بیرون و سرما نخوردن معلم ها نتونستن وسط کلاس از خاطراتشون بگن و فقط درس دادن و پرسیدن کسی نتونست حتی یک تو به بچه هامون بگه جالب اینکه همیشه بچه هامون تا وسط سال معلم ورزش نداشتن اما در غیرحضوری معلم ورزش داشتن معلمها خوب و لایق و نالایق خیلی راحت توسط والدین تشخیص داده می شدن و ...
    • ریحانه IR ۰۶:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۰
      62 42
      برای معلمان شاید بهتر بود ساعات بیشتری در کنار خانوادشون بودن هزینه هاشون خیلی پایینتر بود اما از نظر آموزش برای بچه ها افتضاح بود چیزی که عیان هست رو نمیشه انکار کرد بچه باید وارد جامعه بشه یعنی چی که از محیط مدرسه دور بودن خوب بود.بلانسبت بعضی از معلمان که واقعا تلاش میکردن بهضیهاشون مثل معلم کلاس سوم دختر من که خدا ازش نگذره اصلا کار نمیکرد و فقط الکی انلاین میشد و حقیقتا حقوقی که میگرفت حرام بود ولی معلم کلاس چهارمشون نه اینطور نبود خدایی زحمت میکشید.پس خواهشا آموزش تلفیقی و فلان و بهمان رو باب نکنید هیچ چیزی به آموزش حضوری نمیرسه فقط هم بحث آموزش نیست از لحاظ روانی هم بچه باید در کنار همسالانش باشه.یه عده معلم مخالف بازگشایی بودن و هستن به خاطر منافع خودشون متاسفانه
    • IR ۱۱:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۰
      44 24
      تمام دانش آموزان دوره ابتدایی بایییییید حضوری باشن.چون به هیچ عنوان یادگیری توسط والدین صفر درصده.و پایه تحصیل دانش آموز نابود میشه
    • M.a.r IR ۱۷:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۰
      31 1
      طبق قانون اساسی آموزش برای همگان رایگان و در شرایط برابر است و دسته بندی مدارس برای جارو کردن پول غیر قانونی است
    • نهال IR ۰۲:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۱
      16 2
      باشه ولی مطمئن باش اونی که با هزارتا کلاس و چرت و پرت رتبه اول می شه رو با بچه ای که رتبه سوم می شه و تو معمولی ترین مدرسه درس می خونه مقایسه نمی کنن،این امکانات نیست که از یه انسان،آدم موفق می سازه اون عقل و نحو استفادست
  • حبیببی IR ۰۸:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    85 32
    این حرف نزنید حتی یکنفر از مدارس دولتی نفر اول نیست یادتون باشه معلم همان معلم است که توی مدارس دولتی درس میده بخاطر در امده بیشتر و نیاز داشت مجدد به مدارس غیر دولتی میان و مشغول میشن
    • IR ۱۲:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
      173 9
      نه اشتباه میفرمایید درستش اینه دانش آموزی ک پولدار باشه میره مدرسه خاص مدرسه های غیر انتفاعی به هوش دانش آموز ربط نداره به پول باباش ربط داره
  • US ۰۸:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    57 23
    سیل ویرانگر در بلوچستان پاکستان و آوراگی هزاران انسان در فکر مهاجرت به ایران
    • ... IR ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
      72 7
      مدارس دولتی که با ۴۵ گاها تا۵۰ نفرن ، هر کلاسش، چطور انتظار قبولی کنکور دارین
    • IR ۱۴:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
      16 6
      سلام...واقعا ای وای ...میخوان مهاجرت کنند ایران...هان
    • IR ۰۶:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۰
      32 1
      دقیقا همین طور مدرسه خاص پول خاص میخواد هیچ ربطی به توانایی بچه نداره
    • علیـ IR ۰۲:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۱
      13 5
      من همه ی نظر ها را خواندم مدارس باید حضوری شه چونکه هیچی تو مجازی یاد نگرفتیم الان بعضی ها میگن پول لباس گرونه و پول سرویس و... الان شما ها چقدر پول اینترنت فرزندتان می دهید مطمئن هستم بالای یک میلیون الان برای این چیز ها پول ندارید بعدشم اونایی که میگن مدرسه آنلاین بشه یا خر خونی هستن که تو آنلاین ۲۰ میشن ولی حضوری ۲۰- خخخخ مدارس باید آنلاین سه یه نگاه هم به تقویم بندازین خوبه🫀🚬
    • IR ۰۲:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
      0 0
      الزاما همه پدرهاشون پول دار نیستن مدارس دولتی خوب وقتی نباشه درس بچه از نون شب واجبتر میشه
  • IR ۰۹:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    83 17
    مدارس سمپاد جزء مدارس خاص هستند.چطور میگید دولتی؟!
    • ..... IR ۱۵:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۰
      8 8
      من خودم سمپاد درس میخونم دولتی بحساب میاد
  • ایرانی IR ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    49 13
    بچه ی من راهنمایی هستش متاسفانه ریاضی افتاد مدیر مدرسه براشون تو گروه زده بود کلاسهای اختیاری تابستانه خوب کدوم بچه دوست دا ره تابستون بره مدرسه میبایست اجباری باشن تازه بعضیا هفته اخر مرداد فهمیدن کلاسهای تقویتی گذاشتن چرا نظارتی بر کار مدیران نیست
    • IR ۲۲:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
      29 4
      چطور میکه سمپاد ناچیز شهریه میگیره سه میلیون و پانصد کمه؟اونم با حقوق کارگری؟
  • IR ۱۱:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    معلمان در مدارس دولتی اهمیت چندانی به آموزش نمیدن و از طرف دیگه میگن دانش آموزا ضعیفن و کلاس جبرانی با هزینه بالا میزان در حالی که برخی معلمان داخل کلاس با موبایل خود مشغولند داخل یک کلاس ۴۰ دانش آموز هست و کلاس های مدارس دولتی کارایی ندارد مسؤلان باید بودجه برای ساخت مدارس دولتی در نظر بگیرند و بر کار معلمان هم نظارت کنند دانش آموزان مظلوم هیچ سهمی از بودجه کشور ندارند و در مدارس دولتی به سختی درس می خوانند و حتی موقع ثبت نام هزینه از اولیا دریافت می شود
    • مادر IR ۱۵:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
      22 13
      این از سهل انگاری شماست که فرزندت مدرسه نرفته حالا اگه اجباری بود، لابد می گفتی چرا اجبار کردن، خودم تو خونه درسش میدم
  • IR ۱۱:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    40 14
    حالا مدارس باز میشه یا نه
    • دوست IR ۱۳:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
      13 36
      دخترم پایه نهم تو مدرسه دولتی هست و شاگرد اول درآمد
  • IR ۱۱:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    18 15
    بچه یکی از آشناها کلاس اول هست از اول شهریور کلاس هاش شروع داره میره مدرسه اول مهر کجا بود اول تابستان تا همین چند روز پیش هم دوتا مدرسه های کنار ما دبیرستان هنرستان هستند باز بودن و دانش آموزان میامدن و طهر می‌رفتند کجا اول مهر باز میشه
  • IR ۱۲:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    34 12
    من خودم سمپاد درس خواندم رتبه ی خوبی هم آوردم و دانشگاه دولتی هم درس خواندم.واقعا مدارس سمپاد آموزش خیلی بیشتر و بهتری دارند.تمام دوستان سمپادم هم دانشگاه دولتی قبول شدند. ونصف آن ها از ایران رفتند.
    • ساره IR ۲۱:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
      4 0
      ممکنه پیش دبستانی باشه که دوره فشرده میگذروندن
  • ناشناس IR ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    57 18
    خیلی سازو کار عالی در نظر گرفتن رفتم برای ثبتنام کلاس اول پسرم گفتن 800 هزارتومن باید بدی تازه سرویس هم بخوای هر 5 کیلومتر5 میلیون باید بپردازی.. ولی من توان پرداخت ندارم.. اون وقت به افغانی ها خدمات رایگان تحصیل میدن و ایرانی هارو انقدر عذاب میدن.. باید ایرانی باشی تا دلت بحال ایرانی ها بسوزه.. اما نیستن..
    • ناشناس IR ۱۰:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۱
      5 2
      موافقم بانظرتون.
  • ناشناس IR ۱۴:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    54 12
    متاسفانه مدارس دولتی هرچی حقوق معلمانش رو بیشتر میکنند کیفیت آموزششان پایینتر میاد. معلم حقوقش رو میگیره و چون استخدام رسمی هست اصلا براش مهم نیست چطور داره تدریس میکنه و به هیچکی پاسخگو نیست ولی مدارس غیرانتفایی چون توسط مدیر دائما ارزیابی میشه ، برای بالا بردن کیفیت آموزشش تلاش بیشتری میکنه تا از مدرسه اخراج نشه. برای همین هست که خصوصی سازی در همه نهادها نتیجه بهتری داره. ولی متاسفانه انقدر شهریه مدارس غیرانتفایی بالا هست که اکثر بچه‌ها از آموزش در مدارس خصوصی محروم هستند واین هم وضعیت مدارس دولتی شده
  • محمد IR ۱۴:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    33 7
    با این حقوق ومزایا یایی که داریم‌انگیزه کاذب هست و شور شوقی نمیبینیم به خدا قسم عین واقعین بنده در بطن آموزش پرورش این را به عین‌حس میکنم ایا حقوق یک کارمند برق وگاز دوبرابر معلم نیس این‌چه تدبیری هست وانتظار دارین جامعه سطح علمی پیشرفت کنه شما به مردم هرزش ندهین معلم به فرزند شما توجه نخواهد کرو
    • IR ۲۱:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۰
      5 4
      متاسفم برای این دیدگاه مغرضانه و بی منطق معلم رسمی از هزاران فیلتر عبور می‌کند و با مدارک بالا و حقوق کم با عشق در کلاس حضور پیدا میکنه
    • علی IR ۲۲:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
      0 0
      حقوق معلم ها هر چه بیشتر میشه؟؟؟؟؟کی زیاد شده خبر نداریم!!!!! تو مدارس دولتی ۴۰ تا دانش آموز تو یه کلاس هست نسل به نسل هم که بچه ها پرروتر و بی ادب تر میشن، معلم فقط باید کلاس رو ساکت کنه دیگه وقتی برا درس دادن نمیمونه، ای کاش اینایی که به کار معلما اعتراض فقط یه یه روز برن بشینن سر کلاس ببینن میتونن تحمل کنن، فقط بلدیم از دور قضاوت کنیم!!!
  • ناشناس IR ۱۴:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    18 11
    اقا من خودم دارم تو سمپاد درس میخونم سمپاد خیلی سخت گیر تر از مدرسه عادیه الان شهریه نمونه دولتی 9 ملیونه ولی سمپاد 2 ملیونه دلیل نیست هرکی میره سمپاد پولداره من که پولدار نیستم
    • IR ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۰
      6 12
      برای ۴ساعت کار انتظار حقوق نجومی هم دارین به نظرم حقوق معلمان باید ساعتی بشه شما باحقوق تابستان بالا ۱۵ تومان حقوق میگیریم وبازدهی هم ندارین خانواده‌ها کاملا ناراضی هستن
    • م IR ۱۷:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۰
      8 4
      اینی که نوشته برای ۴ ساعت کار حقوق نجومی می خواهید، انسان جاهلی بوده که حوصله ندارم براش توضیح بدم سختی های کار معلمی را.
    • علی IR ۲۲:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۰
      1 0
      شهریه نمونه دولتی ۹ میلیون نیست برعکس گفتی :///
  • IR ۱۴:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    27 16
    فقط مجازی موج هفتم اومده
    • IR ۰۹:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۰
      2 4
      والا منم دارم سمپاد درس میخونم برای پایه هشتم ۹ تومن در کل سال تحصیلی گرفتن و ۹۰۰ برای کلای تابستون
    • ناشناس IR ۱۷:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۳
      0 0
      ببخشید کرونا همچنان ادامه داره مجازی چی میخوان یاد بگیرن اونپایه دوم ابتدایی حتمام بایدخصوری برن بچه که زرنگ باسه یاد میگیره ولی بچه های ضعیف ضعیفتر میشن تودرسا
  • IR ۱۴:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    36 23
    فقط مجازی نفرستید مدرسه بچه ها رو
  • ... IR ۱۵:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    51 41
    الکی نگیددانش اموزی که بخواددرس بخونه میخونه باحضوری شدن مدارس چیزی درست نمیشه
  • دانش آموزی که در حقش اجحاف شد IR ۱۵:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    37 15
    من یه دانش آموز رشته انسانی هستم که از سال دهم کلاسام مجازی شد و و تا امسال ادامه داشت و بالاخره دیپلم را اخذ کردم ولی دوازده سال تلاش من بیهوده گذشت بخاطره اینکه این سه سال کرونایی مطالب ناچیزی در مدرسه دولتی متوجه شدم و دانشگاه نیز نرفتم ازتون نمیگزرم
    • رُزا خورشیدی IR ۲۱:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۱
      11 1
      من یه دانش اموز دوم راهنمایی هستم.من تا قبل اینکه مدارس غیر حضوری بشن درسم عالی بود و کلی انگیزه داشتم ولی وقتی مدارس انلاین شد به کل انگیزم رو از دست دادم و معتاد فضای مجازی هم شدم و درسم از نمره ی ۱۹ یا ۲۰ شد ۱۱ و ۱۲.ولی وقتی مدارس حضوری میشه هم انگیزه میگیرم هم حداقل با دوستام توی زنگ تفریح صحبت میکنم و روحیه ام عوض میشه.اینکه صبح بیدار شی یه راست بری تو گوشی اونم ۵ ساعت چشام رو داغون میکرد و افسرده هم گرفتم.وقتی اخرای سال تحصیلی پیش حضوری رفتم واقعا تونستم هم خاطره های خوبی رو با دوستام بسازم هم درس هام رو بهتر متوجه شم چون توی انلاین با این وضع خراب اینترنت نمیشد خوب متوجه درس ها بشم و هی قطع و وصل میشد.ولی تو کلاس بهتر مطالب رو یاد میگرفتم و از اختلال در اینترنت خبری نبود.در یک کلمه کل حرفام:حضوری شدن مدارس برام رویا شده اگه با من موافقین علامت مثبت رو بزنید تا شاید این ارزو به حقیقت بپیونده.
  • IR ۱۵:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    65 5
    امسال هم مثل سالهای گذشته پولدارها تو کنکور موفق تر بودن
  • IR ۱۵:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    28 7
    باسلام خبر نمیگه رتبه های برتر کنکور مال مدارس دولتی بودن. کلا درباره قبولیها صحبت میکنه. ضمنا مدارس سمپاد ونمونه وشاهد هم دولتی هستند ودرصد بالایی قبولی دارند که رتبه هاشون خوبه ودانشگاههای خوب قبول میشن.... مگر فقط رتبه های ۱_۱٠، میتونن برن دانشگاه خوب!!!؟؟؟ خیر اگر ۲٠تا دانشگاه خوب داشته باشیم و مثلا ۲٠ رشته ی خوب... یعنی ۴٠٠ تا... اونوقت هرکدومشون هم لاااقل ۱٠٠ نفر قبولی دارن که میشه ۴٠٠٠٠ نفر! این چهل هزارنفر از مدارس مختلف دولتی وغیر دولتی هستند. و بیشترشون هم مختص دولتی هستند.
    • ناشناس IR ۰۰:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۰
      7 1
      جناب برای رشته های خوب دانشگاه های خوب مثل تهران و شریف و... باید رتبه زیر ۲۰۰۰ داشته باشی
  • IR ۱۶:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    10 7
    به افغان هام مفت درس ندادن مشکلاتش بیشتر بوده کمتر نبود
  • IR ۱۷:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    15 4
    دو سال کلاس های مجازی نشان داد که آموزش حضوری چقدر موثرتر است پس باید دولت فکری برای کلاس های پر جمعیت وبا حداقل یا بدون امکانات بکند برای یک معلم جدایی از مشکلاتی که خودش دارد اداره کردن یک کلاس سی تا چهل نفره در یک فضای کوچک واقعا سخت است.
  • IR ۱۸:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    11 9
    اون رئیس آموزش و پرورش که سخنرانی میکنه مدیرها و معلمها رو مجبور کرده درصد قبولی بالا و کامل به آموزش و پرورش بدن اگه درصد قبولی کامل نده مدیر براش بد میشه از وقتی نمره الکی میدن دیگه دانش آموز درس نمیخونه ، این دستورات رو بردارید بذارید دانش آموز با سعی و تلاشش نمره بگیره
  • IR ۱۸:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    25 11
    بچه ها افت کردن ولی کارنامه ها رو نگاه کنی همه نمره هاشون بالاس چون آموزش و پرورش نمره الکی میده به دانش آموزها
    • IR ۲۳:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۰
      0 2
      پیشنهادها پیشنهادات نادرست است
  • رازقی ⁦♥️⁩⁦♥️⁩ IR ۱۸:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    24 11
    من که واقعا خوشحال شدم که دوباره می‌تونم حضوری برم مدرسه 🙂⁦♥️⁩🏫🎒🏫🎒👩‍🏫
    • Hhhh IR ۰۲:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۰
      14 4
      چرا عقده هاتو نو سر دانش آموزان خالی میکنین
  • IR ۱۸:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    14 17
    ۱۰میلیون شهریه مدرسه ی تیزهوشان شهریه ای ناچیز است؟
  • مامان IR ۲۰:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    14 8
    کلا پولدهمه چی میاره رتبه میاره درس بچه ها بهتر میشه شخصیت میاره تو این دوره همه چی میاره احترام میاره اماااااا درسته بیشترین نفرات تو مدارس غیر دولتی قبول شدن اما توی مدارس دولتی هم بچه ای که درس خون و قوی باشه مشخصه و هوش بچه باز مشخصه اما متاسفانه مدارس دولتی افتضاح شدن از همه نظر معلم مدیر تمیزی هیچی نداره
    • IR ۰۹:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۱
      1 0
      کدام مدرسه برای سمپاد ۱۰ تومان گرفته ؟ امسال سال تحصیلی ۱۴۰۱ -۱۴۰۲ که برای سمپاد سه و خورده ای گرفتن تازه اونم می شد قسط بندی کرد یک و خورده ای زمان ثبت نام بقیه اش طی دو فقره چک .
  • IR ۲۰:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    18 6
    معلمان تو خونه بشینن حقوق بگیرن و بعد هرروز هی ناله کنن که حقوقمون کمه اما قوه قضاییه با این همممه حجم کار هیییچ هیچ هیچ آخ آخ بعد انتظار عدالت هم دارن
    • 🕎ایران زمین🕎 IR ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۰
      3 2
      دقیقا👌🖒🖒🖒
  • IR ۲۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    41 11
    فرزند من در مدرسه تیزهوشان هست ولی سه میلیون و هفتصد شهریه خواستن درسته که در برابر غیر انتفاعی این مبلغ کمه ولی برای خانواده ها زیاد هست برای کسی که زحمت کشیده درس خونده و یه آزمون در حد کنکور واسه ورود به این مدرسه داده و قبول شده چرا باید امکانات پولی باسه
    • IR ۲۱:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۰
      0 0
      چه حرف های مسخره ای..هر قشری کمبود حقوقش می ندازه گردن قشر دیگر..چه ربطی داره..دولت مسئول همه کارمنداش هست
  • علی IR ۲۰:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    5 2
    مدارس تیزهوشان هم مدارس بورسیه دولتی محسوب میشه و فقط پول خدمات اضافی خاص از دانش آموز با هزینه اندک گرفته میشه مثل همه دولتی ها
  • رها یعقوبی IR ۲۰:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    14 8
    با اوضاعی که الان هرروز اعلام میکنن شهرهای بیشتری قرمز شدن به خاطر کرونا چطور مدارس میخوان پنجاه نفر دانش آموز رو تو یه کلاس جا بدهند
  • غلام IR ۲۰:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    22 0
    جانا. عاشق این جمله استاد شدم که فرموده مدارس تیزهوشان شهریه نداره . بچه ها حق ثبت نام پرداخت میکنن . عاَشقتم
  • بنده خدا IR ۲۱:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    19 1
    این معلما تو مدرسه دولتی اصلا درس نمیدن
    • IR ۲۳:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
      11 5
      ما خودمان به زور زندگی میکنیم این افغانستان و پاکستان چه میگویند ایران را گرفتند
    • راز IR ۰۰:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۰
      18 6
      آموزش مجازی واقعا فاجعه بود.مخصوصا اینکه بیشتر خانوادها اکثر به جای فرزندانشون انلاین بودن و حضور میزدن. اکثر دانش آموزان در فضا مجازی دنبال همه چیز می گشتن بجز درس خوندن.
  • زهرا IR ۲۳:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    10 38
    سلام چرا دانش آموزان در هفته ی اول مهر باید ۳ روز در هفته برن مدرسه؟ ما مجازی نمیخوام. لطفا بزارید کل هفته رو بریم مدرسه اَه.
    • @ IR ۰۱:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۰
      15 1
      عزیزم تعطیل رسمی برو تقویم رو ببین
    • مریم FR ۱۵:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۰
      10 1
      تقویم رو نکا کنی متوجه میشی چرا
  • ایران 🇮🇷😎 IR ۲۳:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    19 6
    سلام به نظرم ببخشید اینو میگم ولی من با آموزش در ایران موافق نیستم چرا چون که فقط یه چیزی معلما یاد گرفتن میان به ما یاد میدن بعد مثبت و منفی میدن تمام همین دیگ اینم شد معلم خداییش.....الان تو خارج علاوه بر تدریس کتاب آموزش موسیقی ورزش کلی کلاسای مختلف بهشون یاد میدن فقط تدریس کتاب که نیست لطفاً آموزش و پرورش یکم نه بیشتر به این فکر هم باشه دیگ چی میشه برای یه بارم که شده قانون آموزش رو در ایران عوض کنید و با روش باحال تر برید جلو ممنون میشم پیگیری کنید و لطفاً این کارو انجام بدین ضرری نداره واقعا 🌹
    • هنگامه IR ۰۰:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۰
      9 0
      پروفسور چون که هفته‌ی اول مهر چند روزش تعطیل هست 😂😑
    • Leio FR ۰۰:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۰
      5 1
      1 مهر ک جمعس 3و5 مهر هم تعطیل رسمیه
    • تارا IR ۰۱:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۰
      2 1
      گلم بخاطر این فقط سه روز مدارس بازه چون مابقی بخاطر یه سری مناسبت ها تعطیل رسمیه ، شنبه بازه، یکشنبه تعطیل رسمی، دوشنبه بازه، سه شنبه تعطیل رسمی، چهارشنبه هم بازه و پنجشنبه و جمعه تعطیلن طبق معمول
  • راز IR ۰۰:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۰
    12 6
    آموزش مجازی واقعا فاجعه بود.مخصوصا اینکه بیشتر خانوادها اکثر به جای فرزندانشون انلاین بودن و حضور میزدن. اکثر دانش آموزان در فضا مجازی دنبال همه چیز می گشتن بجز درس خوندن
  • Tired IR ۰۰:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۰
    15 13
    همه روزای هفته رو حضوری کنید کسی ک تو خونه و خانواده ارامش نداره گناهش چیه تو این محیط درس بخونه:(
  • علی IR ۰۱:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۰
    11 1
    ازهمین حالا با پول لباس وشهریه بچاپ بچاپ شروع شده والا برای یه دست لباس پسرانه کلاس هفتم 600هزارتومان پول 3دست لباسه همین چندروز پیش از بازار یک شلوار وتیشرت برای پسرم گرفتیم 310 هزارتومان خیلی جنس عالی من موندم اونی که با پارچه زپرتی به دانش آموزان میدن چرا 600تا800هزار قیمت داره حتما با کسی شریکن این قیمت منطقه 17هستش
    • هفتمی IR ۱۹:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۰
      1 0
      اوووچقدرازشماگرون گرفتن ازما ۴۰۰ تومن گرفتن آخه چه خبره ۶۰۰ تومن ...
  • حسین IR ۰۱:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۰
    8 4
    اینو که هر ابلهی می تونه بدونه 3 روز مدرسه بازه بخاطر تعطیل رسمی
    • HR IR ۰۲:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۰
      14 1
      داداش حرفت درست ولی بی ادبی نکن ☝️.....خواهش 🙏......😎
  • IR ۰۱:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۰
    9 1
    ... درس خوندن تو ایران بی فایده است فقط شغل آزاد پول پول
  • IR ۰۱:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۰
    8 0
    مدارس سمپاد نصف شهریه غیرانتفاعی رومیگیره
  • بینام IR ۰۱:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۰
    3 0
    بچهای ماتومدرسه ای درمنطقه پاکدشتدرروستای ک..درس میخوانن واینکه وقت وبی وقت فقط میگن کمک به مدرسه بدیدآخه بااین دوسه سال کروناکه مدرسه نبوده چی خرج کردن که کمک به مدرسه بدیم به آموزش پرورش هم زنگزدیم رسیدگی نشد ازمسولین خواهش میکنم هزینه کمک به مدرسه را اجباری نکنن هرکس بدوجه پرداخت نداره تازه مبلغ هم تعیین میکنن
  • سارا IR ۰۲:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۰
    6 2
    ... فقط کسانی که پولدار بودن میتونستن درس بخونن الان هم دقیقا همونه. اونایی که پولدارن بچه هاشونو مدارس غیرانتفاعی و معلم خصوصی و صدتا کلاس تست و کنکور میزارن با هزینه های سرسام آور. نمونش همین تبلیغات تلویزیون . اون وقت بیشتر مردم توی تهیه لباس فرم بچه ها و کیف و کتابشون موندن
  • IR ۰۲:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۰
    15 2
    ۲۰ روز دیگه بدبختی‌های ما شروع میشه🥵ولی کلاً از بیکاری بهتره😂
  • یاس IR ۰۳:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۰
    13 0
    ازنظر من ک امسال یکی دیگه بچه مدرسه ای دارم دخترم دوم دبستان و پسرم پیش دبستان حاضربودم که غیر حضوری بخونن چون خیلی از هانواده ها اصلا به هیچی فکر نمیکنن و لوازمی برای بچه هاشون میگیرن که من که بزرگسالم چشم برق میزنه وقتی میبینم بچه ها خیلی غصه میخورن و ناراحت میشن یکم رعایت کنیم
  • Az IR ۰۳:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۰
    11 2
    وای خدا کنه حضور بمونه معلم ها دیوانمون کردن ،. کسایی که میگید بچه ها هیچی نفهمیدن برای منی که توی مدرسه نمونه دولتی درس می خونم حضوری با غیر حضوری فرقی نداشته فقط اعصاب ما دانش آموزان و معلم ها داغون تر از قبل شده مشکل کنکور هم به ما یاد میده کنکور هیچ فایده ای توی عدالت نداشته و فقط استرس رو شدید می کنه و به جای اینکه جیب دولت رو پر کنه جیب مافیای کنکور رو پر پول می کنه به امید اینکه این آزمون بی فایده از ایران حذف بشه
  • محسن IR ۰۵:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۰
    5 5
    فقط حضوری تمام
  • F.mm IR ۰۸:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۰
    4 3
    سلام. من توی مدرسه سمپاد شهر بروجرد درس میخونم. با یه سری خرجا ( کلاس المپیاد و ...) ۴ و خورده‌ای سالانه هزینه میکنم ، تازه شابد بیشتر باشه جاهایی دیگه. چطور میگین دولتی هست مدارس سمپاد !؟؟؟؟ درسته درسته نسبت به مدارس غیر دولتی هزینش پایین تره اما خب دولتی هم نیست . باتشکر
  • IR ۱۲:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۰
    3 0
    سلام به نظرمن اموزش غیرحضوری خوبی های خاص خودش روهم داشت خصوصارفتارهای نامناسب بعضی معلمین درمدارس دولتی وبازهم تبعیض دربچه ها...اونکه پولداره میره غیرانتفاعی باامکانات بالاورفتارهای محترمامه اموزش...چه خوب یه اموزش تلفیقی ایجادکنن ازحضوری وغیرحضوری ...
  • IR ۱۲:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۰
    12 1
    چرا مدرسه نمیسازند مدارس و کلاساش خیلی شلوغه چرا میگن بچه بیارید و هیچ امکاناتی براشون فراهم نمیکنند مدارس دولتی تو هر کلاسش ۴۰ نفر و بیشتر میشنن این ظلمه
  • زهرا IR ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۰
    9 0
    سلام دخترمن در نمونه دولتی درس می خواند و متاسفانه با این که تعداد دانش آموزای هر کلاس ۲۲نفر هست متاسفنه رسیدگی دبیر خیلی ضعیفه و قبولی کنکور خیلی پایین معلم ها در مدارس دولتی فقط به فکر حقوق ورتبه بندی هستند اصلا به فکر بچه های مردم نیستند آیا حقوقی که میگیرند حلال است؟
  • IR ۱۵:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۰
    4 0
    درس خوندن اینجا مفت ترین کاره هیچی بجز هدر دادن عمر نیست فقط هرکس پول پارتی داشته باشه خوبه راه های پول درآوردن خیلی زیاده سخترینشون درس خوندنه
  • V IR ۱۶:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۰
    2 1
    مدارس سمپاد دولتیه منتها با آزمون هوش که از دانش آموزان در پایه هفتم و نهم گرفته می شه نخبه ها جدا و به مدارس فرستاده می شوند طبیعیه با توجه به هوش بالایی که دارند در کنکور رتبه بیارند.
  • السا بلینر IR ۱۶:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۰
    2 4
    آخه یعنی چه که مدارس باید باز بشه
  • IR ۱۷:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۰
    6 2
    تا وقتی امار ابتلا و فوتی های کرونا صفر نشده باید آموزش و امتحانات مدارس و دانشگاه ها آنلاین بشه ...
    • IR ۲۱:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۰
      5 4
      تو از اون خر خونایی که انلاین ۲۰ میگیرن حضوری منفی ۲۰ بهترین کارو کردن خسته شدیم با اینکه شهر ما سفیده ما پارسال کلا حضوری بودیم ولی آدم تو خونه نه دوستاشو میبینه نه چیزی یاد میگیره
  • ایرانی IR ۱۷:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۰
    6 1
    اصولامحتوای کتابهای درسی چه دبستان یادبیرستان ضعیف هستند. حضوری یامجازی ،اگرتمام نمره ها۲۰ هم باشدبازفارغ التحصیلان سوادکافی ندارند.حتی خواندن ونوشتن فارسی رابلدنیستند!
  • Z IR ۱۸:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۰
    7 1
    چرا مدارس رو دوشیفت نمیکنن که تعداد هم کمتر بشه آخه این چه وضعیتی هست که ۴۰ نفر دانش آموز تو یک کلاس بعد انتظار دارن بازدهی خوبی هم داشته باشن
  • ناصر IR ۱۹:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۰
    5 0
    مهم اون بیست و سه درصد دیگه هستند که رتبه های بالای کنکور رو به خودشون اختصاص دادن و این ۷۷درصد جز رتبه های بالای کنکور نبودن
  • . IR ۲۰:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۰
    3 6
    مجازی بهتره نه کامل چند روز مجازی چند روز حضوری یا کامل مجازی
  • ارمیسا IR ۲۰:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۰
    7 3
    خدایا شکر امسال مدرسه حضوری است بچه ها راحتر درس میتونن و بین درسشون اختللال نمیافته
  • ستاره IR ۲۰:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۰
    5 3
    من به عنوان یه مادر که ۳ سال هست بچش غیر حضوری هست آموزش غیر حضوری افتضاح بود اصلا بچه ها چیزی یاد نمگیرین سرعت اینترنت افتضاح بود بچه اصلا ترس از درس نخوندن نداشتن و حس رقابت خیلی کم بود
  • محبوبه IR ۲۱:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۰
    7 2
    من یک فرزند اوتیسم (درحدکم ) هستم که فرزندم درمدرسه عادی درس میخونه.دعا میکنم هیچوقت مدارس حضوری نشن !چون مانند بسیاری ازاولیا کودکان با نیازهای ویژه،ازدست مدیران ،معلمان،کارکنان ،دانش آموزان و....درعذابیم.نه اوتیسم رامیشناسند ونه نحوه برخورد با آنهارا!متاسفانه جامعه آموزش وپرورش برای کودکان عادی هم کار خاصی انجام نمی دهدچه رسدبه این بچه ها ....به امید ایرانی بافرهنگ واخلاق...
  • سارا ج IR ۲۱:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۰
    5 0
    حق دانش اموزان خورده میشه همه دانش اموزان غیرانتفاعی نمره الکی میگیرن چه ربطی داره سوابق تحصیلی
    • IR ۲۲:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۰
      1 1
      عزیز من مدارس دولتی جایی برای کودکان اوتیسم نیست
  • م IR ۲۲:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۰
    2 0
    جناب معاون مثل اینکه نجومی بگیر هست و پانزده شانزده میلیون براش ناچیز محسوب میشه . برای ثبت نام فرزندم در تیز خوشان 16 میلیون و هزینه سرویس 17 میلیون شده . واقعا ناچیزه برای یک کارمند که ماهانه هفت میلیون درآمد داره . ؟!؟!؟! واقعا به فکر مردم هستید . بعد هم میگید چرا مغزها فرارمیکنن . متاسف ام برای مردم ایران با این مسولین .
  • .. IR ۰۰:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۱
    1 3
    کلاس باید حضوری باشد
    • IR ۰۹:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۱
      0 0
      قیمت های متفاوتی که برای مدارس سمپاد گفته میشه به چه دلیله ؟ پسر من امسال سمپاد قبول شده . گفتن سه و خورده اس که یک و خورده ای در زمان ثبت نام کارت کشیدیم بقیه اش هم طی دو فقیه چک دادیم
  • Ali IR ۰۰:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۱
    4 2
    اینایی که نظر مثبت دادن حتما یک مشکلی با حضوری دارن یا درس یاد نمیگیرن یا نمیخوان برن مدرسه بهانه در میارن
  • نا شناس IR ۱۲:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۱
    5 2
    خدا کنه بریم مدرسه
  • عدا IR ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۱
    0 1
    مدارس سمپاد هزینه شون از پنج میلیون شروع و گاه تا ده ملیون نیزه چون پسرم سمپاد درس میخونه اینو میگم که عملا خیلی فرقی با مدارس غیر دولتی نداره تازه تو سمپاد بیشتر بچه کلاس خصوصی برای همه چی میرن و خانواده پیگیر تر و به طبع ثروتمند تر دارن
  • Yekta IR ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۱
    2 1
    نظرمن این هس که باید مدارس حضوری باشه
  • IR ۱۵:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۱
    2 0
    من شرمندم که تو این هرج و مرج دوتا بچه دارم 😭😭
  • Borzoo NO ۱۷:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۱
    0 0
    قبلا در سالهای پیش 16 میلیون از دبیرستان و دانشگاه فارغ التحصیل شدند...نتیجه چی شد ؟؟ هیچی .. بیکار و افسرده یا دستفروش و شغل های کاذب.....مخصوصا حالا که خانوادها برای تهیه قلم و دفتر برای فرزندان خود در مضیقه اند../ علم بهتر است یا ثروت ؟؟؟
  • امیر پارسا IR ۱۷:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۱
    4 0
    فقط ۳ روز از مهر ماه اموزش حضوری داریم ؟؟؟
  • IR ۱۹:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۱
    3 0
    هیچکس به استعداد های دانش آموز اهمیت نمیده،معلم باید طبق استعدادو علاقه دانش آموز درس بده،دانش آموز باید با علاقه درس رو بخونه،بعد دانش آموز باید در مدرسه ترس نداشته باشه،از اینکه بچه های دیگه کوتک بخوره،یا اینکه راحتی کلام نداشته باشه،کتاب های درسی نیز کامل و قشنگ درس نمیده اطلاعات رو غلط ویا نصف نیمه میده،در کشور های دیگه مثل ژاپن در کتاب هاشون نحوه مقابله با خطرات سیل، زلزله، و اتفاقات زندگی آماده میکنه، یکی از راهای یاد گیری استفاده مطالبی که آموزش دیده استفاده آن در عمل است. دانش آموز نیز ربطی به یاد گیری داره، نحوه عمل کردن ذهن دانش آموز و بخاطر سپردن آن نیز مهمه. اخلاق دانش آموز، رفتار دانش آموز، نحوه درک دانش آموز و...، یکی دیگر از عوامل نیز اطرافیان است مخصوسن پدر مادر و دوست است، نمیخواهم توهین کنم ولی شعور خیلی از مردم پاین هستش، بچه ی ما وقتی میخواهد برود بیرون با این افراد مواجه میشود یا تحریک میشود ویا شستشوی مغزی. من تجربه دارم که این حرف هارا میزنم... وهزان دلیل دیگر در آموزش. سلامت باشین بختتان باز
  • نسترن IR ۲۰:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۱
    0 0
    تکلیف حضور دبیران اقا چه شد؟!
  • سیفی IR ۲۲:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۱
    1 0
    بنده به عنوان یک مادر ترجیح می دهم آموزش فرزندم به صورت تلفیقی باشد هم حضوری و هم مجازی . چرا که در کلانشهرهایی همچون تهران بحث آلودگی هوا و آفزایش سرب بسیار جدی هست ‌‌پس چه بهتر که دانش آموزان با برنامه ریزی بعضی از دروس را مجازی ادامه دهند تا حداقل با ترافیکی کاهش پیدا کند و یا روزهای درگیر آلودگی هوا بتوانیم بدون تعطیلی آموزش را مجازی ادامه دهیم. امیدوارم حداقل مسئولین در اینباره جدی باشند و تجربه این دوسال را هدر ندهند
  • مریم IR ۰۱:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
    2 1
    فقط برای معلم ها خوب بود غیر حضوری حالاهماگه میخاین توخونه بخابین حقوق مفت بگیرین یا علی ممد
  • حسینی IR ۰۲:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
    0 1
    لطفا آموزش و پرورش یه اقتداری هم توی گرفتن شهریه های اجباری مدارس دولتی نشون بده با این وضعیت گرونی.
  • IR ۰۳:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
    0 0
    تف تو این زندگی این همه درس اخرش هم یه حقوق کم
  • ... IR ۰۶:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۳
    0 0
    مدارس باید حضوری باشه من تا پارسال شاگرد اول بودم هم ک مدارس تعطیل شد و مجازی شد من شدم تنبل ترین توی کلاس الانم دارم میرم کلاس هشتم و اگر مجازی باشه دیگه امیدی بهم نیست خداروشکر جوری ک معلومه کلاسا حضوری میشه
  • ...... IR ۱۰:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
    0 0
    با کلی آزمون و کتاب مدارس به اصطلاح تیزهوشان قبول میشن! و بعدش با کلی خرخونی و هزینه میشن نفرات برتر کنکور. اونوقت بیاید به اینا افتخار کنید! کلا تو این کشور فقط یک عده خاص میتونن موفق بشن اگر میخواستن فکری به حال مدارس دولتی می کردن
  • IR ۱۳:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
    0 1
    سلام از نظر من غیر حضوری کنید مثل سال ۱۴۰۰ پاییز و زمستون غیر حضوری بود و از بهار حضوری کردین چون بهار امتحانات شروع میشه و مشخص میشه کی درس خونده یا نه ممنون لطفا این طوری کنید 🙏🙏🙏🙏🙏🙏