مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۷
۰ نفر

در حالی که احتمالاً شنیده اید که نماد 25 سال ازدواج نقره است یا 50 سالگی با طلا جشن گرفته می شود، آیا می دانستید که برای هر سال ازدواج گل های سالگرد ازدواج وجود دارد؟ اگر می خواهید سالگردی را جشن بگیرید، رابطه شکوفا شدن خود را با گل مربوطه آن جشن بگیرید.

image-20220830192213-3.jpeg

سالگرد ازدواج، بهانه‌ای است که به همسر خود بگویید چقدر برایتان اهمیت دارد. بدین منظور می‌توانید کادو سالگرد ازدواج، خریداری نموده و یا تنها با خرید گل سالگرد ازدواج این موضوع را به او یادآور شوید.
جشن سالگرد ازدواج یکی از جشن‌های محبوب میان زوجین، بوده و است. زوجین، به ویژه در سال‌های ابتدایی پس از ازدواج، سالگرد ازدواج خود را جشن می‌گیرند و به این طریق و با خرید هدیه‌ای، علاقه خود را به یکدیگر ابراز می‌کنند.

اولین سالگرد: میخک

به دلیل جوانی و شکوفایی کامل میخک ها، از دیرباز برای نشان دادن عشق جوان و پرشور استفاده می شده است. و هیچ چیز نمی گوید عشق جوان و پرشور مانند تازه ازدواج کرده ها! سال اول ازدواج یکی از هیجان‌انگیزترین زمان‌های زندگی یک زوج است، به همین دلیل معمولاً به آن «مرحله ماه عسل» می‌گویند.

دومین سالگرد: کیهان

در سال دوم ازدواج، زوج‌ها درک عمیق‌تری از آنچه ازدواج واقعاً مستلزم آن است، پیدا می‌کنند. مرحله "ماه عسل" احتمالاً به پایان رسیده است و زمان رشد عالی (هم با هم و هم به صورت فردی) و تفاهم است. زیبایی شدید Cosmos عشق یک ازدواج جوان را کاملاً به تصویر می کشد.

سومین سالگرد: آفتابگردان

درست مانند ساقه محکم گل آفتابگردان ، ازدواج در سومین سالش پایه و اساس محکمی دارد. گل آفتابگردان، که همیشه رو به خورشید است، نشان دهنده چالش هایی است که زن و شوهر قبلاً بر آن غلبه کرده اند و زمان های روشن و شادی که در پیش است

راهنمای گل های سالگرد ازدواج بر اساس سال ها

خرید گل آفتابگردان

چهارمین سالگرد: شمعدانی

شمعدانی ها نشان دهنده گرد هم آمدن دو نفر در ذهن، بدن و روح هستند. در چهارمین سالگرد ازدواج، زوج ها واقعاً در نقش های جدید خود به عنوان زن و شوهر راحت شده اند.

پنجمین سالگرد: دیزی

اگرچه گل های مروارید در نگاه اول مانند یک گل ساده به نظر می رسند، ساختار و بافت آن ها فوق العاده منحصر به فرد و هیجان انگیز است. پس از پنج سال ازدواج، زندگی یک زوج ممکن است عادی یا پیش پا افتاده به نظر برسد. با این حال، درست مانند یک گل مروارید، هنوز هم شگفتی های زیادی برای کشف باقی مانده است. دیزی همچنین برای نشان دادن وفاداری و "عشق همیشگی" استفاده می شود.

ششمین سالگرد گل زنبق

گل زنبق بلند، باریک و زیبا، گل سنتی ششمین سالگرد ازدواج است. این گل های سفید زیبا اغلب در بسیاری از دسته گل های عروس یافت می شوند زیرا نماد عشق هستند. پس چه راهی بهتر برای نشان دادن قدردانی خود از شریک زندگی خود پس از شش سال ازدواج با چند نیلوفر بی نظیر؟ نشان دهنده روشی است که عشق شما به یکدیگر رشد و توسعه یافته است.

هفتمین سالگرد - فریزیا

فریزیا یک گل معطر شگفت انگیز با رنگ های مختلف است و برای نشان دادن هفتمین سالگرد ازدواج مناسب است. در حالی که فریزیاها دارای معانی مختلفی هستند ، بسته به رنگ آنها، به طور کلی نماد اعتماد، تفکر، دوستی و شیرینی است که دقیقاً همان چیزی است که در یک ازدواج شاد می خواهید!

هشتمین سالگرد - کلماتیس

در هشتمین سالگرد، بدون شک شما و شریک زندگیتان به اندازه دو دزد ضخیم هستید! شما محرمان یکدیگر هستید و پیوندی فوق العاده قوی دارید که همچنان قوی تر می شود. به همین دلیل است که گل کلماتیس صورتی و بنفش دوست داشتنی گل سنتی امسال است زیرا نشان دهنده پیوند دو ذهن است.

نهمین سالگرد - خشخاش

گل خشخاش کلاسیک گلی است که همه آن را می شناسند و دوست دارند و گل سنتی نهمین سالگرد ازدواج است. خشخاش، با گلبرگ های قرمز و پر جنب و جوش خود، نمادی از یادآوری، امید و تخیل است، بنابراین سال نهم ازدواج زمان بسیار خوبی برای تأمل در زمان با هم بودن و امیدواری برای چندین سال شاد است.

دهمین سالگرد: نرگس

نرگس بهترین راه برای نشان دادن دهه اول ازدواج شماست. به طور جداگانه، یک نرگس کوچک است. با این حال، هنگامی که چندین دسته را در یک دسته گل مرتب می کنید، به نظر می رسد که آنها در یک شکوفه عظیم زنده می شوند. این گل های سالگرد ازدواج به طرز شگفت انگیزی نمادی از گرد هم آمدن تمام خاطرات کوچک شما و ترکیب شدن برای ساختن یک زندگی خارق العاده است

راهنمای گل های سالگرد ازدواج بر اساس سال ها

دوازدهمین سالگرد - گل صد تومانی

گل صد تومانی، گل صد تومانی ، شکوفه بزرگ و ژولیده مورد علاقه همه، نماد دوازدهمین سالگرد ازدواج است. گل صد تومانی های برازنده، پیچیده و شیک نماد زمانی در ازدواج شماست که در آن می توانید از چیزهای ظریف زندگی قدردانی کنید. و از آنجایی که معانی گل صد تومانی شامل عاشقانه، رفاه، خوشبختی، ازدواج شاد است، برای هدیه دادن به عزیزتان عالی هستند!

پانزدهمین سالگرد: رز

هیچ گلی بیش از گل رز نماد شور و اشتیاق شدید، شهوت و عشق نیست، بنابراین ممکن است تعجب آور باشد که بدانید گل پانزدهمین سالگرد آن است. پس از 15 سال زندگی مشترک، اکثر زوج ها همه چیز را پشت سر گذاشته اند - خوب، بد و زشت. گل رز بهترین راه برای نشان دادن این است که مهم نیست چه اتفاقی افتاده است، عشق شما همچنان به همان اندازه قوی و پرشور است که در اولین سالگرد شما بود

راهنمای گل های سالگرد ازدواج بر اساس سال ها

بیستمین سالگرد: آستر

در زمان های قدیم اعتقاد بر این بود که ستاره ها دارای خواص جادویی هستند که به شما دانش و خرد می دهد. پس چه راهی بهتر از این گل جادویی برای جشن گرفتن همه چیزهایی که در مورد یکدیگر - و خودتان - در طول دو دهه ازدواج آموخته‌اید؟

بیست و پنجمین سالگرد: زنبق

عنبیه که اعتقاد بر این است که روح، عشق و هاله پاریس را تجسم می بخشد، به طرز شگفت انگیزی ربع قرن زندگی مشترک شما را گرامی می دارد. عنبیه بلند و سرزنده نشان دهنده قدرت و باروری رابطه شماست. مهم نیست چه اتفاقی می‌افتد، هر دوی شما قد بلند و درخشان ایستاده‌اید.

سی امین سالگرد: لیلی

نیلوفرها اغلب نشان دهنده مادری، گذار از مرحله ای از زندگی به مرحله دیگر و یادآوری هستند. سی‌امین سالگرد می‌تواند زمان تغییرات بزرگ و تأمل باشد: بچه‌ها در حال مهاجرت هستند و زوج‌ها ممکن است به فکر بازنشستگی باشند. زنبق گل مناسبی است که به شما یادآوری می کند که یک قدم به عقب بردارید و به تمام کارهایی که شما دو نفر در 30 سال گذشته انجام داده اید نگاه کنید.

چهلمین سالگرد: گلادیول

گل گلایول که از کلمه لاتین "gladius" به معنای "شمشیر" گرفته شده است، به کسی که دوستش دارید می گوید مهم نیست که چقدر زمان گذشته است، او همچنان "قلب شما را سوراخ می کند."

پنجاهمین سالگرد: گل رز زرد و بنفشه

پنجاه سال ازدواج یک موفقیت شگفت انگیز است. برای گرامیداشت این نقطه عطف، این سالگرد تنها سالگردی است که با دو گل متفاوت جشن گرفته می شود. به عنوان رنگ های مکمل، رز زرد و بنفش نشان دهنده عمر طولانی دو نفر هستند که برای حمایت و تکمیل یکدیگر گرد هم آمده اند.

  ما در سیتی گل :  https://citygol.com  با تحویل به موقع این دسته گل‌های تازه و زیبا در زمان و مکان تعیین شده، شما را در برگزاری هر چه بهتر جشن سالگرد ازدواجتان کمک می‌کنیم.

کد خبر 701922

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز