مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: امشب فرصت ثبت‌نام و انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی آزمون سراسری ۱۴۰۱ پایان می‌یابد.

سازمان سنجش

به گزارش همشهری آنلاین، علیرضا کریمیان مشاور رئیس و مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: مهلت ثبت‌نام و انتخاب رشته پذیرش دانشجو صرفا بر اساس سوابق تحصیلی آزمون سراسری مهرماه سال ۱۴۰۱ امشب ۶ شهریور ماه پایان می‌یابد.

وی گفت: تاکنون بیش از ۹۳ هزار داوطلب در سامانه پذیرش دانشجو صرفا بر اساس سوابق تحصیلی آزمون سراسری مهرماه سال ۱۴۰۱ ثبت نام و انتخاب رشته کردند.

کریمیان با تاکید بر این که زمان ثبت نام و انتخاب رشته صرفا بر اساس سوابق تحصیلی قابل تمدید نیست گفت: متقاضیان ضرورت دارد که در مهلت باقی مانده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته، اطلاعیه ها و اصلاحات مندرج در سایت سازمان سنجش، به سامانه پذیرش دانشجو صرفا بر اساس سوابق تحصیلی در درگاه اینترنتی سازمان سنجش مراجعه و ثبت نام و انتخاب رشته کنند.

وی یادآور شد: این گروه از متقاضیانی که قبلاً انتخاب رشته خود را تکمیل و کد رهگیری دریافت کرده اند در صورت تمایل می توانند در ساعات باقی مانده نسبت به مشاهده و ویرایش کد رشته محل های انتخابی اقدام کنند.

کد خبر 701337
منبع: مهر

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار پليس

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بهروز IR ۰۷:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۷
    0 0
    زمان ما چقدر بد و زجر آور بود الان چه کویت شده خوش بحالشون