همشهری آنلاین: رئیس ارشد عملیات پرواز حج امسال در دیدار مسئولان عملیات پرواز هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران با نماینده ولی فقیه اعلام کرد پروازهای برگشت حجاج ایرانی از جمعه شب 22 آذر اغاز می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج جمهوری اسلامی ایران، روز پنج شنبه 14 آذر در دیدار با مسوولان عملیات پرواز هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در حج از عملکرد هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در حج ابراز رضایت کرد و خواستار برنامه ریزی و تلاش برای انجام مناسب پروازهای برگشت حجاج شد.

آیت الله محمدی ری شهری، که شعار سالجاری کارگزاران حج را نوآوری در ارائه خدمات اجرایی و فرهنگی اعلام کرده به مسئولان عملیات حج هواپیمایی گفت: اگر تمام توان برای خدمت به حجاج بکارگرفته شود و برنامه ریزی و خلوص نیت وجود داشته باشد خداوند گره های احتمالی را خواهد گشود.

وی وجود برخی کمبودها و مشکلات را در عملیات حج طبیعی دانست و گفت: عمده ترین وظیفه کارگزاران حج این است که با تمام توان و نهایت دقت برای خدمت رسانی به حجاج تلاش کنند.

حسن ابراهیمی رییس ارشد عملیات پرواز حج سال جاری در این دیدار گزارشی از فعالیت های هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در حج سال جاری را ارائه کرد و گفت: در حج سال جاری هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران با 160 پرواز 54 هزار زائر ایرانی را به مدینه و جده رساند.

وی متوسط تاخیر در پروازهای رفت را 13 دقیقه اعلام کرد و گفت: کارکنان هواپیمایی نهایت تلاش خود را برای انجام صحیح ماموریت خود در بازگشت حجاج ایرانی به کشور انجام خواهد داد.

به گفته رییس ارشد عملیات پرواز حج سال جاری، پروازهای برگشت حجاج ایرانی از جمعه شب هفته آینده (22 آذر)آغاز خواهد شد.

کد خبر 70083

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز