جمعه ۱۵ آذر ۱۳۸۷ - ۱۰:۵۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: معاون نظارت و مدیریت شبکه اپراتور اول گفت: برخی اختلال‌هایی که در شبکه تلفن همراه برای مشترکان ایجاد می‌شود، ناشی از نصب تجهیزات جدید در این بخش است.

محمد حسن فلاح اصغری جمعه (15 آذر) در گفت‌وگو با ایرنا، افزود: با توجه به گسترش خطوط تلفن همراه، برای ارائه خدمات مطمئن و با کیفیت در این زمینه نصب تجهیزات جدید مانند سوئیچ‌ها ضروری است، هرچند نصب این گونه تجهیزات در برخی موارد اختلال‌هایی را در شبکه ایجاد می‌کند.

وی با بیان این که به محض گزارش، این اختلال‌ها در مدت زمان کوتاهی برطرف می‌شود، تصریح کرد: البته اپراتور اول برای تشخیص این گونه اختلال‌ها همواره آزمایش‌های دوره‌ای انجام می‌دهد تا با آزمایش های متنوع، عیب‌های شبکه مشخص و برطرف شوند.

به گفته معاون نظارت و مدیریت شبکه اپراتور اول، اغلب این اشکال‌ها و اختلال‌ها با تعریف یک شماره خاص درشبکه توسط متخصصان آشکار و رفع عیب می‌شود.

فلاح جعفری با اشاره به اینکه هنوز آمار دقیقی از میزان تماس‌های موفق مشترکان تلفن همراه وجود ندارد، اظهار داشت: برای رسیدن به این منظور باید نظر سنجی صورت بگیرد ، چون امکان فنی چنین ارزیابی درسیستم وجود ندارد.

وی درخاتمه تاکید کرد: به نظر ما این امر ضروری نیست، زیرا این اشکال‌ها به محض مشخص شدن قابل رفع هستند و مشترکان می‌توانند در صورت مشاهده این نوع اختلال‌ها از طریق روابط عمومی، اپراتور اول را در رفع سریع آنها یاری کنند.

کد خبر 70066

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز