فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: افرادی که از طریق سایت دیوار مردم را فریب داده و بیش از ۳ میلیارد تومان کلاهبرداری کرده بودند، دستگیر شدند.

سرقت اینترنتی

به گزارش همشهری آنلاین، سردار سید محمد صالحی فرمانده انتظامی استان خوزستان اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره کلاهبرداری از طریق سایت دیوار از شهروندان در سطح شهرستان شوش، شناسایی و دستگیری متهمان در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات صورت‌گرفته مشخص شد که متهمان پس از تحویل اموال ثبت سفارش شده، با ترفندهای مختلف وجوه آنان را دریافت کرده و پس از آن، دیگر پاسخگوی مالباختگان نبودند و از این طریق از مردم کلاهبرداری می‌کردند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی شهرستان شوش با انجام اقدامات تخصصی و اطلاعاتی، ۲ نفر از عاملان کلاهبرداری را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی، طی عملیاتی غافلگیرانه، آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سردار صالحی با بیان اینکه متهمان با این ترفند توانستند ۳ میلیارد تومان از افراد مختلف کلاهبرداری کنند، خاطر نشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شدند.

کد خبر 700621
منبع: تسنیم

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha