سرپرست فدراسیون فوتبال در حالی می‌گوید با علی دایی برای هدایت فدراسیون فوتبال تماس نگرفته که پیش از این دایی رسما این موضوع را تایید و پیشنهاد فدراسیون را رد کرده بود.

میرشاد ماجدی

به گزارش همشهری‌آنلاین، «میرشاد ماجدی» سرپرست فدراسیون فوتبال روز چهارشنبه در یک گفت‌وگوی تلویزیونی اظهار کرد: اسکوچیچ در زمانی هدایت تیم ملی را برعهده گرفت که هیچکس این کار را نمی‌پذیرفت. او سرمربیگری تیم ملی را پذیرفت و تیم را هم به جام جهانی برد. اگر او را برکنار می‌کردیم بی‌معرفتی بود.

وی درباره مسائلی که در ماه‌های گذشته درباره برکناری اسکوچیچ از سوی فدراسیون فوتبال پیش آمد گفت: یک سری مسائل از خارج از فدراسیون به فدراسیون القا می‌شود. فشارهای رسانه‌ای و فضای مجازی باعث بروز این اتفاقات شد وگرنه قصد ما از ابتدا ابقای اسکوچیچ بود.

ماجدی افزود: انقدر در فدراسیون فوتبال اتفاقات مثبت و منفی رخ می‌دهد که نمی‌توانید فقط روی یک نقطه تمرکز کنید. زمانی که روی بازی‌های تدارکاتی و درآمدزایی تمرکز کرده بودیم این اتفاق رخ داد.

وی درباره اظهارات «خداداد افشاریان» که مدعی شده بود ماجدی برای هدایت تیم ملی با «علی دایی» گفت و گو کرده است، خاطرنشان کرد: زمانی با دایی تماس گرفتم که او را ببینم اما نه درباره هدایت تیم ملی. از ابتدا نگفته بودیم که اسکوچیچ از تیم ملی جدا شود بلکه این القای رسانه‌ای و فضای مجازی بود.( این در حالی است که علی دایی بعد از ایسن پیشنهاد رسما اعلام کرد که در شرایط فعلی به تیم ملی نخواهد آمد و چند عضو هیات رئیسه هم پیشنهاد به دایی را تایید کردند)

نامزد پست ریاست فدراسیون فوتبال گفت: نمی‌خواهیم بار مالی جدیدی برای کشور و فدراسیون ایجاد کنیم. همین چند روز پیش آخرین قسط مالیات «کارلوس کی‌روش» را که بیش از یک میلیارد تومان بود پرداخت کردیم. نباید فراموش کنیم که فدراسیون تا سال ۲۰۲۳ با اسکوچیچ قرارداد دارد.

کد خبر 700224

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha