شنبه ۲۴ تیر ۱۳۸۵ - ۱۶:۰۴
۰ نفر

همشهری آنلاین : امروز سخنان هاشمی رفسنجانی در مورد پرونده هسته‌ای ایران در صدر اخباری است که روزنامه‌ها به آن پرداخته‌اند.

در این مورد کارگزاران به نقل از رفسنجانی تیتر زده است :« فضا برای مذاکرات واقعی آماده است .» آفتاب هم تیتر زده است :« مقدمات مذاکرات وافعی فراهم شده است ». اما انتخاب تیتر از لابه‌لای سخنان روز گذشته امام جمعه موقت تهران به این جا ختم نمی‌شود .

قدس هم  تیتر یک خود را با  عنوان « مقدمات مذاکره واقعی فراهم شده است» از سخنان رفسنجانی انتخاب کره است و جمهوری اسلامی هم به نقل از امام جمعه موقت تهران تیتر زده است :« گره هسته‌ای که  با دست باز میشود به دندان‌ها نسپارید » .

 اخبار مربوط به پرونده هسته‌ای باز هم در تیتر یک‌ها دیده می‌شوند . اعتماد ملی در این زمینه تیتر زده است « پافشاری غرب بر دریافت پاسخ سریع ایران »و خراسان با تیتر « سولانا با لاریجانی دیدار می‌کند » به موضوع پرداخته است.

رسالت هم با اشاره به گفت‌و گوی تلفنی جواد وعیدی معاون دبیر شورای عالی امنیت ملی با خبرگزاری فرانسه تیتر زده است :« تعلیق نه پیش شرط و نه نتیجه مذاکرات » .

امروز سوم تیر است و اگر  خاطرتان باشد پارسال در این روز محمود احمدی‌نژاد به عنوان ششمین رئیس جمهور تاریخ ایران یرگزیده شد . تعدادی از روزنامه‌ها امروز تاریخ را مرور کرده‌اند و سال‌روز انتخاب رئیس جمهور ششم را به شیوه‌های مختلف در صفحه یک خود کار کرده‌اند.

کیهان در این مورد تیتر زده است :« ارزیابی صاحب‌نظران از انتخاب ملت در سوم تیر » و با گفت و گو با برخی از صاحب‌نظران نظرات آنها را در مورد انتخاب احمدی‌نژاد پرسیده است . این روزنامه همچنین در روتیتر خود به نقل از خبرگزاری فرانسه عنوان کرده است :« محبوبیت احمدی‌نژاد رو به افزایش است ».

همبستگی دیگر روزنامه‌ایست که با تیتر « انتخابات نهم پس از یک سال» به این موضوع پرداخته‌است .

هفتمین کنگره جامعه اسلامی مهندسین دیگر خبری است که در صدر اخبار برخی روزنامه‌ها قرار گرقته است . شرق با اشاره به برگزاری این کنگره به نقل از باهنر تیتر زده است:«رقبا را حذف نکنیم» و رسالت به نقل از حداد عادل تیتر زده است :« جامعه اسلامی مهندسین ترکیبی از علم و ایمان است ». اعتماد ملی هم خبر دو و عکس یک خود را به این خبر اختصاص داده است.

جام جم اما امروز تیتر یک خود را به شکست تیم ملی در مسابقات جام جهانی اختصاص داده است و تیتر زده است :« ضرورت آسیب‌شناسی فوتبال ایران » . اما شرق با عنوان جنجالی‌تری به حاشیه موضوع  پرداخته و تیتر زده است:« شایعه ریاست مایلی کهن در فدراسیون فوتبال » .

و اما روزنامه‌های اقتصادی. صبح اقتصاد تیتر زده است « پیشنهاد اصلاح قانون کار به مجلس رفت » و در جان اقتصاد می‌خوانیم که به نقل از وزیر امور دارایی تیتر زده شده است « نرخ تورم کهش یافته است ». 

کد خبر 700

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز