دو اجرایی شدن یک اجرا در تئاترشهر و آغاز دو اجرای جدید خبرهای امروز تئاتر هستند.

آلنده نازنین

به گزارش همشهری آنلاین، در تئاترشهر نمایش آلنده نازنین دو اجرایی می شود و دو نمایش جدید هم در فرهنگسرای نیاوران و مجموعه دیوار چهارم اجراهایشان را شروع می‌کنند.

جزئیات تازه از نمایش‌هاd روی صحنه |  ۲ جرایی شدن یک نمایش و آغاز ۲ نمایش در فرهنگسرای نیاوران و دیوار چهارم

«آلنده نازنین» ۲ اجرایی شد

نمایش «آلنده نازنین» به کارگردانی محمد برهمنی در تالار چهارسو مجموعه تئاتر شهر ۲ اجرایی شد.

نمایش «آلنده نازنین» به کارگردانی محمد برهمنی از روز دوم تا هشتم شهریور طی ۲ نوبت و در ساعت‌های ۱۶:۳۰ و ۱۹:۳۰ پذیرای مخاطبان در تالار چهارسو مجموعه تئاتر شهر خواهد بود.

«آلنده نازنین» به نویسندگی محمدصادق گلچین عارفی و کارگردانی محمد برهمنی یکی از آثار نمایشی پرمخاطب مجموعه تئاتر شهر است که از روز جمعه هفدهم تیر در تالار چهارسو به صحنه رفته است.

در این اثر نمایشی که از تاریخ یادشده با مدت‌زمان ۱۱۰ دقیقه و قیمت بلیت ۸۰ هزار تومان روی صحنه رفته، اسماعیل گرجی، آزاده صمدی، علیرضا ثانی فر، علی محمودی، سهیل سهیلی سرشت، دنیا نصر و سیامک اخوان به‌عنوان بازیگر حضور دارند.

در خلاصه داستان نمایش آمده است: کارگردان تئاتری در آرزوی اجرا کردن اثری باشکوه و جاه‌طلبانه است؛ آن‌هم نه اجرایی معمولی. اجرایی با روشی منحصر به‌ فرد و با رعایت هفت قانونی که خود آنها را نوشته و اصرار دارد موبه‌مو اجرا شود.

جزئیات تازه از نمایش‌هاd روی صحنه |  ۲ جرایی شدن یک نمایش و آغاز ۲ نمایش در فرهنگسرای نیاوران و دیوار چهارم

دیگران به کارگردانی فرزین محدث در دیوار چهارم

فرزین محدث بازیگر و مدرس تئاتر قصد دارد نمایش «دیگران» را با همراهی هنرجویانش به صحنه ببرد. نمایش «دیگران» که پروژه پایان دوره هنرجویان کارگاه «بازیگری محض» به سرپرستی فرزین محدث است، روی صحنه می‌رود.

در این اثر نمایشی که به سرپرستی و هدایت فرزین محدث اجرا می‌شود، علیرضا میمی، فرزان اسدیان، ماهان علی پناه، پویا حسین زاده، محمدصادق کریم دوست، سارا ضرابی، فرزاد خالقی، مهشید صدری، مائده شاکریان، آیدا مطلق، ساناز قلی‌زاده، غزاله کارآموز و بهنام امیرالوار به عنوان بازیگر حضور دارند. طراح پوستر این اثر رامین رستمی است.

در توضیح این اثر نمایشی آمده است: در هر کدام از ما چند دیگری وجود دارد، آنگاه که در مقابل عواطف خود عریان شویم دیگری‌هایمان خود را نشان می‌دهد و در این لحظه است که می‌ترسیم از این همه تضاد در درون خود.

«از نظر سیاسی بی ضرر» پاییز اجرا می شود | ۲ نمایش جدید در تئاترشهر و ایرانشهر

نمایش‌هایی با ژانر جنایی و وحشت | برنامه‌ سالن‌های تئاتر در هفته آخر مردادماه

جزئیات تازه از نمایش‌هاd روی صحنه |  ۲ جرایی شدن یک نمایش و آغاز ۲ نمایش در فرهنگسرای نیاوران و دیوار چهارم

«ملاقات مرد دوزخی» در فرهنگسرای نیاوران

نمایش «ملاقات مرد دوزخی» به کارگردانی امیر امیری از سوم شهریور در فرهنگسرای نیاوران به صحنه می‌رود.

پوستر نمایش «ملاقات مرد دوزخی» به نویسندگی و کارگردانی امیر امیری در آستانه اجرای عمومی این اثر نمایشی در فرهنگسرای نیاوران با طرحی از مهدی کیانی منتشر شد.

دور دوم اجراهای این اثر بر اساس مثنوی مشهور علی معلم دامغانی با مطلع «روزی که در جام شفق گل کرد خورشید» شکل گرفته است که با همراهی گروه ارکستر مجلسی به رهبری محمدحسن حاجی امیری و بر اساس ساخته‌های هوشنگ جاوید خواهد بود. همچنین در این دوره از اجراها متین رضوانی پور به عنوان خواننده با اجرای زنده این اثر را همراهی خواهد کرد.

نمایش موسیقایی «ملاقات مرد دوزخی» با نگاه ملامت گرانه به وقایع صدر اسلام می پردازد و با بازی هنرمندانی چون مسعود ‌نیازی، پوریا ‌فرجی، مصطفی ساری، عرشیا ‌حسین، فائزه رضایی، فاطمه ‌حسینی، مبینا هوشمندی، کوثر افتخاری، مریم تولائی، الهام ‌دهقانیان و فریاد ‌جودی از ۳ شهریور در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران روی صحنه خواهد رفت.

کد خبر 699634

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha