تیم پرسپولیس در رقابت‌های لیگ برتر در مصاف با فولاد با تساوی بدون گل متوقف شد.

پرسپولیس

به گزارش همشهری‌آنلاین تیم پرسپولیس در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر از هفته دوم میزبان فولاد بود که سرخ‌پوشان با ارائه نمایشی نه چندان مطلوب در حضور پرشمار هوادارانش در ورزشگاه آزادی مقابل شاگردان جواد نکونام با تساوی صفر بر صفر متوقف شدند.

تیم پرسپولیس در حالی در این بازی متوقف شد که مهدی ترابی در نیمه نخست بهترین فرصت سرخ‌ها را برای گلزنی از دست داد و ضربه این بازیکن با بدشانسی به تیرک دروازه برخورد کرد.

در نیمه دوم هم بازی فشرده فولاد اجازه خلق موقعیت را از تیم گل‌محمدی گرفت تا دو تیم در حساس‌ترین دیدار هفته به یک امتیاز بسنده کنند.

شاگردان یحیی گل محمدی با این تساوی برای دومین بازی متوالی از شروع لیگ باز هم به برتری نرسیدند و با ۲ امتیاز در کنار فولاد ۲ امتیازی در جایگاه یازدهم قرار گرفتند.

شاگردان جواد نکونام نیز با این ۲ امتیاز در جایگاه دوازدهم ایستادند.

ترکیب پرسپولیس:  علیرضا بیرانوند، فرشاد فرجی، علی نعمتی، گولیسیانی،‌ دانیال اسماعیلی‌فر، میلاد سرلک، کمال کامیابی‌نیا(۴۶- امید عالیشاه) سعید صادقی(۷۸- محمد عمری) میلاد سرلک، مهدی ترابی(۱+۹۰- شرزود تمیروف) مهدی عبدی(۷۸- حامد پاکدل) و سروش رفیعی(۸۰- سینا اسدبیگی)

سرمربی: یحیی گل محمدی

ترکیب فولاد: کریستوفر کنت، مهدی شیری، ساسان انصاری(۸۶- علیرضا کوشکی) موسی کولیبالی، مجید علیاری(۹۰- علی قربانی) حمید بوحمدان، محمد آبشک(۹۰- احمد عبدالله زاده) احسان پهلوان، وریا غفوری(۶۲- آیاندا پاتوسی) عارف آقاسی و سعید آقایی(۸۶- وحید حیدریه)

سرمربی: جواد نکونام

  

    

کد خبر 699051
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha