استقلال در انزلی موفق شد اولین پیروزی فصل خود را به دست بیاورد.

استقلال

به گزارش همشهری آنلاین در  هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر، دو تیم استقلال و ملوان از ساعت  ۱۹ امروز (پنج‌شنبه) در ورزشگاه سیروس قایقران به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با نتیجه ۳ بر یک به سود شاگردان ساپینتو به اتمام رسید.

آبی ها در نیمه اول یکی دو موقعیت خوبی گلزنی را توسط شهباززاده و یامگا از دست دادند اما در ادامه این ملوانی ها بودند که روی یک حرکت خوب از جناح راست توپ ارسالی را تبدیل به گل کردند. بازگیر مهاجم ملوانی ها در این صحنه با یک ضربه دقیق از روی خط ۱۸ قدم دروازه حسینی را باز کرد.

در نیمه دوم آبی ها اما موفق شدند روی یک ضربه کرنر بازی را به تساوی بکشانند. کرنر ارسالی مهدی پور را عارف غلامی با یک ضربه سر زیبا تبدیل به گل کرد. دقایقی بعد از این گل ساپینتو مهدی قایدی را راهی میدان کرد تا این بازیکن برگ برنده سرمربی پرتغالی لقب بگیرد. قایدی دقایقی بعد از ورود خود روی حرکت زیبای یامگا و ارسال او موفق شد تا گل دوم استقلا را به ثمر برساند.

اما این پایان درخشش قایدی نبود و او در دقایق تلف شده موفق شد تا یک پنالتی هم برای استقلال بگیرد تا مهدی پور با گل کردن این ضربه سومین گلزن آبی ها در فصل جدید لقب بگیرد.

ملوانی ها پیش از گل دوم استقلال دو فرصت خوب گلزنی را از دست دادند تا در پایان بازی حسرت این فرصت ها را بخورند.

ترکیب ملوان

رضا حیدری، سعید کریمی، سجاد بازگیر، میلاد شعبانلو، مسعود زائر کاظمینی، پدرام قاضی‌پور، مجید عیدی، مصطفی نائیج‌پور، محمدصادق بارانی، مهران احمدی مهران احمدی (۶۵- محمود مطلق زاده)، مهدی مومنی

ترکیب استقلال

سید حسین حسینی، صالح حردانی، رافائل سیلوا، روزبه چشمی، عارف غلامی، سعید مهری سعید مهری (۷۲- آرش رضاوند)، مهدی مهدی‌پور، محمد محبی، کوین یامگا، سجاد شهباززاده سجاد شهباززاده (۶۵- مهدی قایدی) و جعفر سلمانی (۴۶- ابوالفضل جلالی)

کد خبر 698901

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha