ترانه علیدوستی، چهارشنبه ۲۶ مرداد پستی اعتراضی با عنوان «ممنوع از چه کاری؟»منتشر کرده و عملکرد سازمان سینمایی را در قبال هنرمندان اعمال زور دانست.

ترانه علیدوستی

به گزارش همشهری آنلاین، علیدوستی  در صفحه اینستاگرامش  نوشت: «می‌خواهید پنج شش نفرمان را بی محاکمه و بدون جرم ممنوع‌الکار کنید و اما ممنوع از چه کاری؟ چه رقت‌بار که این امر، که بناست قیمتش عمر و سرمایه افراد باشد، عملی است تا این حد عبث. چیزی که مرتکبش هستید قانون‌مداری نیست. آنچه مرتکبش هستید اعمال زور است. با بادی به غبغب قصد دارید اسم بدها را اعلام کنید تا با تهدید معاش آنها عبرتی برای بقیه بسازید، بلکه قافیه از دست نرود. اما قافیه از دست رفته است.»

 اعلام اسامی هنرمندان ممنوع‌الکار در هفته آینده  

او با اشاره به تغییر رویه در دنیای امروز و شنیده شدن صدای هنرمندان در کل دنیا توضیح داده: «چه بسیار فیلمهایی که شما نخواستید و ساخته شدند، چه بسیارتر آن‌ها که نخواستید و دیده شدند…در دنیای امروز صدای هنرمند بدون شما هم شنیده می‌شود و به دورترین گوشه‌های این کره می‌رسد.»

لازم به ذکر است که رئیس سازمان سینمایی سه شنبه هفته جاری (۲۵ مرداد ۱۴۰۱) گفته بود: اسامی هنرمندانی که احتمالا دچار ممنوع‌الکاری می‌شوند هفته آینده اعلام و وضعیت سینماگرانی که در ماجرای بیانیه مربوط به خوزستان و حاشیه‌های جشنواره کن دچار مشکل شدند، مشخص می‌شود.

کد خبر 698886

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha