مرکز شماره ۲ مهارت‌آموزی کوثر منطقه ۲۰ پس از یک دهه استفاده رایگان و غیر قانونی بهره‌بردار، با دستور دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان ری باز پس گرفته شد.

رابعه تیموری

به گزارش همشهری آنلاین، شهرداری منطقه۲۰ با اشاره به تخلیه ملک شهرداری، تصریح کرد : «با دستور دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان ری و پیگیری اداره حقوقی شهرداری منطقه، با حضور نیروی انتظامی و امور بانوان معاونت اجتماعی، شهرداری ناحیه ٢، اداره املاک و یگان حفاظت، در راستای صیانت از حقوق شهروندان، مرکز مهارت‌آموزی کوثر شماره دو این منطقه با ارزش تقریبی ۵۶ میلیارد تومان بازپس گرفته شد.»
سیدمحمد ناظم رضوی ادامه داد : «مراکز مهارت‌آموزی کوثر شهرداری تهران با هدف توانمندسازی اقتصادی زنان سرپرست خانوار در جهت ایجاد معیشت پایدار و اشتغال‌زایی راه اندازی شده است، اما یک دهه به صورت رایگان در اختیار بهره‌بردار قرار گرفته بود. »
به گفته شهردار منطقه ۲۰؛ انتخاب بهره‌بردار جدید طی تشریفات قانونی و اداری صورت پذیرفته است. این بهره‌بردار با سابقه طولانی در کارآفرینی و ارائه خدمت به این جامعه هدف، قانونمند و منصفانه به این افراد حقوق مزایا پرداخت خواهد کرد تا بی‌عدالتی و حقوق ناچیز بهره‌بردار قبل جبران شود.

مرکز مهارت‌آموزی کوثر منطقه ٢٠ تخلیه شد | ١٠ سال استفاده رایگان پایان یافت


رضوی با اشاره به اینکه مرکز مهارت‌آموزی کوثر شماره دو واقع در مجتمع تجاری لاله با مساحت ۸۰۰ مترمربع سالن و دفتر کار، که از سال ۱۳۹۲ به صورت رایگان تاکنون در اختیار بهره‌بردار قرار داشته است، ادامه داد : «با پیگیری‌های مدیریت شهری منطقه و به دلیل عدم رعایت تشریفات قانونی و عدول از تعهدات لازم‌الاجرای مراکز مهارت‌آموزی کوثر، با دستور قضایی ادامه بهره‌برداری غیر قانونی در مرکز مهارت‌آموزی کوثر شماره دو شهرداری منطقه۲۰ ممانعت به عمل آمد.»
وی تاکید کرد : «بهره بردار غیرقانونی در پرداخت حقوق و مزایا زنان سرپرست خانوار شاغل در این مرکز، پایبند به مصوبات و دستور العمل‌های قانونی نبود که با اتمام مهلت قرارداد در پایان سال ۱۳۹۵، به‌منظور رعایت آیین‌نامه معاملات شهرداری تهران مبنی بر برگزاری مزایده عمومی و یا در عمل به الزام قانونی اخذ مجوز از شورای اسلامی شهر تهران در واگذاری رایگان اماکن شهرداری به متقاضیان واجد شرایط واگذار می‌گردد. »

کد خبر 698877

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۱
    0 0
    بالاخره ما یک قاطعیت دیدیم