عیسی زارع‌پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در مراسم تجلیل از آزادگان تأکید کرد، فرهنگ و روحیه جهادی چه در حوزه دفاع از کشور و چه در حوزه پیشرفت و توسعه در همه عرصه‌های فناوری باید تقویت شود و تداوم پیدا کند.

زارع پور

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، در مراسم تجلیل از آزادگان، با حضور ده تن از همکاران آزاده وزارت ارتباطات، سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه، هم‌زمان با سالروز ورود آزادگان سرافراز به‌ میهن اسلامی بابیان اینکه همه ما قدرشناس مجاهدت‌ها و ایثارگری‌های کسانی هستیم که برای دفاع از انقلاب اسلامی از خودگذشتگی کردند گفت: خوشبختانه فرهنگ ایثار و جهاد در کشور ما همچنان ادامه دارد، با این ‌وجود معتقدم امروزه بیش از هر زمان دیگری  نیازمند تقویت این فرهنگ و روحیه هستیم تا بتوانیم مشکلات کشور را حل کنیم و پیشرفت کشور را تضمین کنیم.

او با بیان اینکه با اتکا به همین فرهنگ، کشور ما توانسته است در بسیاری از حوزه‌ها پیشرفت کند گفت: جمهوری اسلامی ایران با وجود آنکه بیش از ۴۰ سال تحت‌فشار و تحریم بوده اما توانسته مسیرهای رشد، پیشرفت و ترقی را با اتکا به فرهنگ و روحیه جهادی طی کند. مایه افتخار است که با وجود محدودیت‌های بسیار، کشورمان در بسیاری از حوزه‌ها پیشرفتهای قابل توجهی کرده است.

زارع پور افزود: البته مشکلات وجود دارد و کسی هم منکر وجود آن‌ها نیست اما باید این مشکلات را هم با کار جهادی، شبانه‌روزی، عالمانه و متکی بر برنامه مرتفع کرد.

زارع پور در خاتمه در پاسخ به دغدغه ایثارگران شرکت مخابرات ایران گفت: جمعی از ایثارگران شرکت مخابرات ایران مدت‌هاست که پیگیر حق‌وحقوق خودشان از این شرکت هستند. از مدیران شرکت مخابرات که خودشان از ایثارگران و جهادگران هشت سال دفاع مقدس هستند می خواهم که تکالیف قانونی شرکت مخابرات در تبدیل وضعیت ایثارگران این شرکت را انجام دهند. وی افزود: وزارت ارتباطات هم به‌عنوان یکی از سهامداران سال گذشته و در مقاطع مختلف موافقت خود را با تبدیل وضعیت ایثارگران اعلام کرده و این امر نباید بیش از این به تاخیر بیفتد.

پیش‌ازاین سخنان، تعدادی از آزادگان حاضر در این جلسه به بیان خاطرات خود از دوران اسارت پرداختند. در پایان نیز وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اهدای لوح از آنها تجلیل کرد.

کد خبر 698814

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha