پس از گمانه‌زنی‌های فراوان، موضوع یک دادخواست ناشناس در سال ۲۰۱۶ که در آن شاکی ادعا می‌کند توسط ‌شوهر سابق خود در یک هواپیمای شخصی مورد تعرض قرار گرفته است، فاش شده است.

برد پیت/ آنجلینا جولی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از variety، بر اساس یک گزارش، چند سال پیش جولی به یک مامور اف‌بی‌آی گفت که برد پیت هنگام سوار شدن به هواپیما به او و فرزندانشان تعرض فیزیکی و لفظی کرده است. طبق یادداشت‌های مامور در آن زمان، ظاهرا پیت، جولی را به پشت هواپیما برده، شانه‌های او را گرفته و فریاد زده: «تو این خانواده را نابود می‌کنی.» آنجلینا جولی مدعی شد که در همان پرواز، درگیری فیزیکی دیگری رخ داد که باعث شد او جراحاتی از جمله روی آرنج خود متحمل شود. او همچنین گفت که پیت در آن زمان در حال نوشیدن بود و روی او آبجو ریخته بود. تیم حقوقی پیت همه اتهامات را رد کرده است.

مامور ویژه سپس با دستیار دادستان ایالات متحده ملاقات کرد و به این نتیجه رسید که آنها پیگیر اتهامات جنایی نخواهند بود، که باعث شد جولی به طور ناشناس یک شکایت قانون آزادی اطلاعات را علیه FBI تنظیم کند تا اسناد مربوط به تحقیقات فدرال علیه پیت را به دست آورد.

طبق شکایت جولی که در ماه اوت اصلاح شد، او چند سال در جستجوی اطلاعات پنهان‌شده بوده است تا اطمینان حاصل کند که فرزندانش از مراقبت و مشاوره مناسب برای رسیدگی به آسیب‌های متحمل‌شده برخوردار می‌شوند. اطلاعات پنهان‌شده توسط DOJ و FBI حاوی شواهدی از آسیب است.

طبق گزارش‌ها، پیت پس از وقوع حادثه‌ای در هواپیمای شخصی خانواده‌اش در سال ۲۰۱۶، به دلیل کودک‌آزاری توسط FBI و اداره خدمات کودک و خانواده لس‌آنجلس تحت بازجویی قرار گرفت. گفته می‌شود که پیت پس از مداخله پسرش که در آن زمان ۱۵ ساله‌ بود، در دعوای پیت و جولی، به پسرش، مدوکس هم آسیب فیزیکی زده است.

تیم پیت آسیب رساندن به پسرش را تکذیب کرد و بیانیه زیر را برای مردم منتشر کرد: «پیت تاکید دارد که این دعوا به مرحله آزار فیزیکی نرسیده و به هیچ‌کس آسیب جسمی وارد نشده است. او به‌هیچ‌وجه به صورت فرزندش ضربه نزده و بر آن تاکید دارد. پیت فقط دست‌هایش را روی شانه‌های پسرش گذاشت، چون داشت از کنترل خارج می‌شد.»

مدت کوتاهی پس از این حادثه، این زوج مشهور طلاق گرفتند. هیچ اتهامی علیه پیت مطرح نشده است.

برد پیت از بیماری نادری که به آن مبتلا شده پرده برمی‌دارد

کد خبر 698799

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha