قرار دادن یکی از مدافعان استقلال در لیست خروج حسابی این بازیکن را عصبانی کرده است.

سیدمحمد حسینی

به گزارش همشهری‌آنلاین، اتمام خدمت سربازی مرادمند و سیاوش یزدانی هم خبر خوبی برای سیدمحمد حسینی مدافع جدید استقلال نبود؛ بازیکنی که فصل گذشته عملکرد خوبی در هوادار داشت. با حضور رافائل سیلوا، عارف غلامی، یزدانی، مرادمند و حتی روزبه چشمی، طبیعتا فرصتی به حسینی نمی‌رسید و ساپینتو هم در نهایت حسینی را در لیست خروجی قرار داد.

حسینی از اقدام مسئولان باشگاه و ساپینتو ناراحت است، او که در این چند روز شایعه مصدومیتش هم مطرح بوده می‌گوید: «من غیرفوتبالی بیرون آمدم و از جای دیگر صحبت‌هایی شد تا از لیست خارج شوم. دیگر نمی‌خواهم بیشتر از این صحبت کنم و در زمان مناسب حرف می‌زنم. من هیچ مصدومیتی ندارم و با دلایل فنی از تیم کنار گذاشته نشدم. ۳ هفته است با استقلال محکم تمرین می‌کنم و پزشک تیم شاهد است که هیچ مشکلی ندارم. واضح‌تر از ایفمارک وجود ندارد که اگر مصدوم باشید، مجوز بازی نمی‌دهند. اینها بهانه‌های من‌درآوردی است.»

حسینی تأکید می‌کند: «باشگاه استقلال باید با من توافق کند و ضرر و زیان این تصمیم را بدهد. من به‌خاطر استقلال پیشنهادهای سپاهان، تراکتور، مس رفسنجان و... را رد کردم. تیم هوادار که فصل گذشته در آن بازی می‌کردم، جا ندارد که برگردم. با این تصمیم باشگاه استقلال چه کار باید بکنم؟ مگر می‌شود باشگاه بزرگی مثل استقلال چنین کاری کند؟»

کد خبر 698773
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha