قسمت پانزدهم یاغی رایگان و کامل با حجم نیم بها منتشر شد. سریال یاغی قسمت 15 قسمت پانزدهم که یکی از بهترین قسمت های این سریال زیبا حساب می شود، از فیلیمو، آپارات، تلگرام، وایدائو لینک های دانلود قرار گرفت.

image-20220818090856-1.jpeg

دانلود قسمت پانزدهم یاغی که این روزها سروصدای زیادی به پا کرده است بی شک بهترین اثر نمایش خانگی حساب می شود. کارگردانی حرفه ای، بازیگران کاربلد و محبوب از شاخصه های اصلی سریال به حساب می آیند. داستان جذاب سریال نمیتوان گذشت، چون دو سال برای فیلمبرداری آن برنامه ریزی شده است.

خلاصه داستان قسمت پانزدهم یاغی

در سریال «یاغی» این افراد در کانون توجه قرار دارند و کلیت سریال بر اساس زندگی آنها شکل می‌گیرد. سریال دوربینش را به دل خانه و زندگی آدم‌هایی می‌بَرد که کمتر تصوری از جزئیات زندگی آنها داریم. تصور ما از آنها یا بهتر بگویم آنچه از آنها در رسانه‌ها دیده‌ایم، محدود به بخشی از زندگی آنهاست که با شرارت و خلاف همراه است. اما این سریال دل به دغدغه‌های آدم‌هایی می‌سپارد که نه می‌توان دوست‌شان داشت و نه می‌توان نادیده‌شان گرفت.

لیست کامل بازیگران سریال

پارسا پیروزفر، علی شادمان، طناز طباطبایی، امیر جعفری، نیکی کریمی، فرهاد اصلانی، آبان عسکری، مهدی حسینی‌نیا، مه‌لقا باقری، عباس جمشیدی‌فر، جواد خواجوی، ناهید مسلمی، امیرضا دلاوری، بهرام ابراهیمی، نادر شهسواری، هادی دیباجی، (با معرفی) الیکا ناصری، محمد صابری، توفیق حیدری، سامان مهکویه، افشین حسن‌لو، حسن همتی، شهاب کرلو، محمد مطهری‌پور، سعید شریف، عباس ایمانی، پگاه سعیدی، لادن ژاوه‌وند، هوشنگ قوانلو، مائده تقوایی، مهرداد خانی، نیلوفر شهفری و ... به ایفای نقش پرداخته‌اند.

دانلود سریال یاغی + قسمت 15 سریال یاغی

برای دانلود قسمت پانزدهم و تمامی قسمت های دیگر لینک زیر کلیک کنید.

کلیک کنید ---< :  دانلود سریال یاغی

دانلود قسمت پانزدهم سریال یاغی کامل و نیم بها

معرفی سریال آفتاب پرست

کارگردان: برزو نیک نژاد

تهیه کننده: سید مصطفی احمدی

شروع پخش: ۲۷ تیر ۱۴۰۱

نویسندگی: امیر برادران

سریال کمدی آفتاب پرست به کارگردانی برزو نیک نژاد در حال حاضر بهترین سریال کمدی موجود در نمایش خانگی است. آفتاب پرست با موضوع جذاب و طنز خود توانسته در همین قسمت های آغازین مخاطبان زیادی را جذب کند.

خلاصه داستان قسمت پنجم آفتاب پرست

اما ماجرای اصلی‌تر مربوط به دو رفیق خلافکار و عشق لات‌بازی به نام‌های جمال (پژمان جمشیدی) و منوچ (حمیدرضا آذرنگ) است که تصمیم گرفته‌اند سطح خفت‌گیری‌شان را بالاتر ببرند و فقط سراغ آدم‌های خیلی پولدار بروند. به همین خاطر منوچ لباس زنانه می‌پوشد و کنار خیابان می‌ایستد. برنامۀ آن‌ها در ابتدا خوب پیش می‌رود و یک پورشه منوچ را سوار می‌کند. جمال هم با موتور دنبال آن‌ها راه می‌افتد تا در فرصت مناسب خفت‌گیریشان را انجام بدهند. اما پلیس سر می‌رسد و این دو نفر دستگیر می‌شوند.

لیست بازیگران کامل

آتیلا پسیانی، امیرحسین رستمی، باران کوثری، پژمان جمشیدی، حسن پورشیرازی، حمیدرضا آذرنگ، شبنم قربانی، غلامرضا نیکخواه، گوهر خیراندیش، روشنک گرامی، سولماز غنی، سیاوش چراغی‌ پور، گلاره عباسی و الهام اخوان به نقش آفرینی پرداخته اند.

لینک سریال آفتاب پرست

برای دانلود تمامی قسمت های سریال بر روی لینک زیر کلیک کنید

دانلود سریال آفتاب پرست

سریال آفتاب پرست

معرفی سریال خون سرد

خون سرد متفاوت ترین سریال نمایش خانگی با بازیگری امیر آقایی در نقش دکستر ایرانی است. سریال خون سرد به کارگردانی امیر حسین ترابی و تهیه کنندگی بهمن کامیار در ژانر جنایی است.

لیست بازیگران کامل

سارا رسول زاده، سارا بهرامی، لیندا کیانی، پریوش نظریه، علیرضا ثانی فر، امیر آقایی، شهرام حقیقت دوست

خلاصه داستان سریال

سریالی که درباره‌ی یک سلسه قتل زنجیره‌ای بوده که پلیس میانسالی مامور پیگیری و بررسی آن‌ها می‌شود. این پلیس دوستی در پزشکی قانونی دارد که مسؤول کالبد شکافی اجساد است و برای بخش جنایی پلیس به‌عنوان کارشناس کار می‌کند. با پیشروی قصه مشخص می‌شود که…

لینک سریال خون سرد

برای دانلود تمامی قسمت های سریال بر روی لینک زیر کلیک کنید

دانلود سریال خون سرد

دانلود قسمت پانزدهم سریال یاغی کامل و نیم بها

معرفی سریال بی گناه

بی گناه سریال جدید نمایش خانگی و محصول فیلمیو به کارگردانی مهران احمدی و تهیه کنندگی مصطفی کیایی در ژانر اجتماعی همانند سریال قبلی اش، یعنی هم گناه است.  

لیست بازیگران کامل

ماهور الوند، مهران احمدی، محسن کیایی، شبنم مقدمی، مسعود رایگان، ویشکا آسایش، مهرانه مهین ترابی، آتیلا پسیانی، نسرین نصرتی و هدیه بازوند

خلاصه داستان سریال

بهمن مردانی برای کشف راز آنچه بیست و پنج سال قبل باعث فرار او به خارج از کشور شده بود به ایران باز می گردد، خانواده رشید فرشباف استاد مشهور طراحی فرش را در موقعیت تازه ای قرار می دهد، موقعیتی بسیار عجیب...

نقد بی گناه

مهران احمدی پس ساخت فیلم خیلی ضعیف مصادره که حتی فروشش را هم مدیون حضور رضاعطاران و هومن سیدی بود، حال سراغ تجربه ی جدیدی رفته است. سریال قرار است بزودی از پلتفرم فیلیمو پخش شود همچنین در توضیحات و اخبار آمده است باید منتظر سریالی عاشقانه و خانوادگی باشیم. بازیگران این فیلم تاکنون محسن کیایی، مسعودرایگان و شبنم مقدمی هستند و باید منتظر اعلام اسامی کامل بازیگران این سریال باشیم. این سریال به کارگردانی مهران احمدی و تهیه کنندگی مصطفی کیایی بزودی آماده پخش میشود.

لینک سریال بی گناه

برای دانلود تمامی قسمت های سریال بر روی لینک زیر کلیک کنید

دانلود سریال بی گناه

دانلود قسمت پانزدهم سریال یاغی کامل و نیم بها

کد خبر 698757

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز