مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۰
۰ نفر

دنیای پر مشغله امروزی دیگر زمانی را باقی نمی‌گذارد تا به تمام امور باربری و اسباب کشی فرد به شخصه رسیدگی کند. به همین علت باربری‌ها عهده دار انجام امور باربری و اسباب کشی شده‌اند. اما با وجود این همه باربری چگونه باربری مناسب را انتخاب کنیم. در این مطلب ما به این سوال شما پاسخ می‌دهیم.

image-20220816113759-1.jpeg

در ادامه به معرفی و بررسی فاکتورهای بهترین انتخاب باربری تهران می‌پردازیم.

  1. مشتری مداری

اولین فاکتوری که یک باربری خوب باید داشته باشد، مشتری مداری است. مشتری مداری به معنای توجه به نیازها و حق و حقوق کارفرما در تمام مراحل اسباب کشی و باربری است. حق و حقوق مشتری برای باربری همیشه در اولویت اول است و سودجویی را بر حقوق مشتری ترجیح نمی‌دهد.

  1. شعبات متعدد در سطح شهر تهران

یک باربری مناسب و خوب در سطح شهر تهران باید دارای شعبات متعدد در مناطق تهران باشد. مانند باربری شمال تهران، باربری شرق و غرب تهران و غیره. زیرا این امر موجب صرفه جویی در وقت و هزینه می‌شود. در نظر بگیرد که فردی در شمال تهران قصد اسباب کشی دارد اگر باربی مورد نظر در شمال تهران شعبه نداشته باشد باید از شرق نیرو و ماشین برای امور اسباب کشی اعزارم کند. این امر موجی می‌شود تا تجهیزات و امکانات دیرتر به مقصد برسد.

فاکتورهای بهترین انتخاب باربری تهران

  1. اعزام کارگر باربری ماهر

اگر باربری نیروی ماهر و کار بلد برای اعزام به محل، برای اسباب کشی را در اختیار نداشته باشد، می‌تواند کار اسباب کشی را کند و یا پر هزینه کند. زیرا کارگری که در زمینه اسباب کشی مهارت لازم را نداشته باشد امکان دارد به خود و یا اموال آسیب وارد کند. همچنین به دلیلی نداشتن تجربه کارها با سرعت کمتری انجام شده و زمان اسباب کشی طولانی می‌شود.

  1. تجهیزات بسته بندی

یک باربری با تجربه و کاربلد تمام تجهیزات لازم برای بسته بندی اثاثیه منزل را در اختیار دارد. زیرا بسته بندی اثاثیه باید به درستی انجام شود تا در طی مدت  زمان جابه‌جایی آسیب ندیده و به کارفرما خسارت وارد نشود. یک باربری خوب باید تمام تلاش خود را انجام دهد تا کمترین فشار مالی بر  کارفرما وارد شود.

  1. ماشین  سالم و دارای معاینه فنی

قطعا بارها در اسباب کشی باید با ماشین حمل شود تا به مقصد برسد. در نتیجه باربری باید از ماشین‌های سالم و دارای معاینه فنی باشد تا از رسیدن بار به مقصد در زمان گفته شده مطمئن باشد. بارها دیده‌اید یا شنیده‌اید که ماشین حمل بار در بین راه خراب شده و مجبور به تعویض ماشین شده‌اند. این عمر موجب تلف شدن وقت زیادی از کارفرما می‌شود. در نتیجه باید با باربری برای حمل اثاثیه خود هماهنگ کنید که ماشین سالم با معاینه فنی داشته باشد.

فاکتورهای بهترین انتخاب باربری تهران

  1. دریافت مبلغ طبق اتحادیه باربری

یکی از مسائل بسیار مهم برای افراد در هنگام اسباب کشی هزینه آن است. باربری خوب و قابل اعتماد هزینه‌ای که دریافت می‌کند بر طبق هزینه‌ای است که اتحادیه باربری تایید کرده است. مشاهده شده برخی از باربری‌ها به دلایل متعدد مبلغ دریافتی را افزایش داده تا دریافتی خود را بالاتر ببرند.

  1. ارائه بارنامه و بیمه

برخی از باربری‌ها بارها را بیمه نکرده و برای آن بارنامه صادر نمی‌کنند. باربری خوب با این باور که اتفاق و حادثه قابل پیش بینی نیست خود را موظف به بیمه کردن بار می‌کنند تا در صورت رخ دادن حادثه کمترین میزان ضرر بر کارفرما تحمیل شود.

  1. خدمات جانبی

برخی از باربری‌های کار بلد خود را موظف به رفع تمام نیازهای کارفرما می‌دانند. به همین دلیل خدمات جانبی دیگر مانند نظافت قبل و بعد از باربری، اعزام تکنیسین فنی و... را نیز ارائه می‌دهند. با مراجعه به این باربری‌ها شما دیگر نیاز نیست که به دنبال نیروهای خدماتی متعدد برای انجام کارهای خود باشید. در نتیجه در زمان شما صرفه جویی شده و استرس شما به حداقل ممکن کاهش می‌یابد.

همان طور که مشاهده کردید در این مطلب به بررسی فاکتورهای بهترین انتخاب باربری تهران پرداختیم تا در صورت نیاز بتوانید باربری مناسب را انتخاب کنید.

کد خبر 698285

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز