مرکز پویانمایی صبا با مشارکت نیروهای مسلح ساخت حدود ۱۰۰ قسمت انیمیشن را درباره صد عملیات دفاع مقدس در دستور کار دارد.

عملیات طریق القدس

به گزارش همشهری آنلاین، پروژه «روایت معیار» که در مرکز پویانمایی صبا در دست تولید است، ناگفته‌های دفاع مقدس را به صورت انیمیشن روایت می‌کند.

اسدالله دیانتی تهیه کننده پروژه «روایت معیار» گفت: این پروژه به عنوان معیار مستندهای عملیات دفاع مقدس ساخته می شود و در آن ما تاریخ جنگ را بازخوانی می کنیم و قرار است آن چه میان سپاه، ارتش و مجموعه‌های نظامی در عملیات‌ها ثبت شده را به صورت انیمیشن و مستند تولید کنیم.

وی افزود: این تولیدات جزو پروژه‌های شاخص تلویزیون محسوب می‌شود که به واسطه تفاهم نامه فیمابین ستادکل نیروهای مسلح و صداوسیما منعقد شده است و ناظرانی هم برای ارتقای کیفیت با پروژه همراهی می‌کنند.

محمدرضا علیمردانی: ما فقط خسته شدیم

تماشای سه گانه مثلث برمودا از شبکه نمایش | فیلم‌های آخر هفته سیما را از دست ندهید

تاریخ انتشار چهارمین قسمت انیمیشن پرفروش «پاندای کونگ‌فوکار»

وی افزود: برای ساخت چنین مجموعه‌ای خیلی به محتوا، سبک پرداخت و گرافیک توجه داشتیم و همچنین حساسیت‌های محتوایی که باید دقیق بیان شود.

اسماعیل یوسفی کارگردان این پروژه هم با اشاره تازگی این مجموعه مستند انیمیشن تلویزیونی گفت: قرار است در هر قسمت از این مجموعه، یکی از عملیات‌های دفاع مقدس به سبک انیمیشن روایت شود. ما در قسمت اول عملیات طریق القدس را روایت کرده‌ایم که حدود ۳۰ دقیقه است.

وی ادامه داد: نخستین قسمت این مستند انیمیشنی با استفاده از تکنیک‌های به روزی همچون  ۳D،کمیک و موشن گرافی کار شده تا با کیفیت بالا ۴K مورد رضایت و استقبال مخاطبان قرار گیرد.

کد خبر 697887
منبع: فارس

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha