رسانه‌ها از دعوا و درگیری شدید بین دو ابر ستاره باشگاه پی‌اس‌جی خبر داده‌اند.

امباپه و نیمار

به گزارش همشهری آنلاین به گفته این رسانه‌ها، کیلین امباپه و نیمار، مهاجمان پاریسی‌ها، به شدت با هم به اختلاف برخورده‌اند و حتی در رختکن، دست به یقه هم شده‌اند. دعوا این دو ستاره، به ظاهر بر سر این بوده است که چه کسی باید پنالتی تیمش را در بازی با مونپولیه می‌زده است. درگیری و تنش بین این دو، به گزارش رسانه‌ها، به رختکن پاریسی‌ها کشیده شده و این دو بازیکن تا آستانه درگیری فیزیکی پیش رفته و هم‌تیمی‌هایشان آنها را جدا کرده‌اند.

بعد از این بازی هم نشانه‌های دیگری از تنش شدید بین این دو بازیکن دیده شده است. نیمار برزیلی،‌ پست‌هایی را که در آن، از امباپه به خاطر زدن پنالتی انتقاد شده را لایک کرده و همین مساله مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفته است. نیمار با این کار، نارضایتی خود را از این که امباپه به پنالتی‌زن اول تیمش تبدیل شده را نشان داده است.

امباپه فصل پیش با وجود انتظارات درباره جدایی‌اش از پاریسی‌ها، با قراردادی هنگفت به ارزش ۲۵۰ میلیون یورو در سه سال در تیمش ماند. اما مساله فقط این نبود و به این بازیکن اختیار داده شده که در تصمیم‌های کلان باشگاه، از جمله انتخاب مربی هم نظر بدهد. با توجه به این شرایط، به نظر می‌رسد در نهایت این نیمار خواهد بود که از این تقابل، متضرر خواهد شد.

کد خبر 697869
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha