امروز مردم دارالمجاهدین همدان در محکومیت فتنه و توهین به شهدای مدافع حرم به ویژه حبیب دل‌ها، سردار همدانی تجمع کردند.

محکومیت هتک حرمت سردار همدانی

به گزارش همشهری‌آنلاین، ظهر امروز تجمع مردمی دارالجهاد همدان در محکومیت فتنه و توهین به شهدای مدافع حرم به ویژه سردار همدانی در میدان امامزاده عبدالله (ع) برگزار شد.

در این مراسم شمار زیادی از مردم انقلابی شهر همدان یکصدا و با شعارهای «مرگ بر آمریکا»، « مرگ بر انگلیس» و «مرگ بر اسرائیل» انزجار خود را از اقدامات  دشمنان و فتنه‌گران اعلام کردند.

تصاویر تجمع مردمی دارالمجاهدین همدان در هتک حرمت میر حسین موسوی به شهید همدانی | روایت عمو اکبر از حبیب حرم

در این روز مردم شعارهای محکم و کوبنده «فدایی ولایت؛ حسین همدانی»، «فرمانده همدانی، حسین همدانی»، «رزمنده بسیجی؛ حسین همدانی»، «مدافع ولایت، حسین همدانی»، «عاشق کربلایی، حسین همدانی»، «مجاهد و ولایی، حسین همدان» را در انزجار از اقدام فتنه‌گران و در راس آن میرحسین موسوی سر می‌دادند.

ادامه این مراسم با سخنرانی یکی از همرزمان شهید حاج حسین همدانی همراه بود و سردار علی اکبر امیرپور که همدانی‌ها او را به نام «عمو اکبر» می‌شناسند از حبیب حرم برای مردم گفت.

تصاویر تجمع مردمی دارالمجاهدین همدان در هتک حرمت میر حسین موسوی به شهید همدانی | روایت عمو اکبر از حبیب حرم

وی شهید همدانی را نامی آشنا در مواجهه با تمام عرصه‌های خطر خواند و گفت: حسین همدانی مرد عرصه مجاهدت آن هم در نه در ایران که در سراسر عالم است و نام زیبا و قشنگش مثل خورشید می‌درخشد.


این همرزم شهید همدانی با بیان اینکه حسین همدانی یک شخص نیست بلکه تبلور انقلاب، پایبندی به ولایت و سرباز بدون مرز است عنوان کرد: حضور او در جبهه‌های انقلاب بدون دو دوتا چهارتا بود،کسی که در راه اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی از خود هزینه می‌کرد.

وی با بیان اینکه شهیدهمدانی را خداوند طوری برجسته کرد که هیچ شخص و شخصیتی نمی‌تواند آن را وصف کند گفت: شهید حسین همدانی با توسل به خداوند و ائمه اطهار (ع) وارد جنگ در سوریه شد و پیروزی را از آن اسلام کرد، او جوانمردی بود که به همراه مدافعان حرم از سنگر انقلاب و ولایت دفاع می‌کرد.

امیرپور خطاب به جمع بیان کرد: درود به شرف شما که امروز وارد میدان هستید و دشمنان هر آنچه بخواهد جامعه را آزمایش کند، مغلوب نمی‌شوید و از اسلام، نظام و انقلاب دفاع می‌کنید.

وی با اشاره به اینکه شهید همدانی در همه عرصه‌های جنگ حضور قدرتمندی داشت گفت: ایشان در سال ۵۹ وقتی قصه پادگان نوژه پیش آمد، اولین کسی بود که وارد عمل شد.

همرزم شهید همدانی اضافه کرد: اولین کسی که دفاع از انقلاب و رهبر را در سرپل ذهاب داشت، حسین همدانی بود که با کمک ۱۰ یا ۱۵ نفر از افراد ولایی، سرپل ذهاب را حفظ کرد.

تصاویر تجمع مردمی دارالمجاهدین همدان در هتک حرمت میر حسین موسوی به شهید همدانی | روایت عمو اکبر از حبیب حرم

وی با اشاره به اینکه حسین همدانی اولین کسی بود که لشکر ۲۷ محمد رسول الله را بنیان‌گذاری کرد و از اولین فرماندهان است گفت: او از سال ۶۰ به بعد وارد یگان و تیپ شد و از مبدعانی بود که در هر شهری یگان تشکیل داد.

وی با بیان اینکه حسین همدانی یگان رسول الله تهران را تشکیل داد و او کسی بود که هر جا وارد می‌شد، ورق جنگ را برمی‌گرداند و شخصیت بارزی داشت افزود: یگان انصارالحسین(ع)، یگان خیبرشکن، یگانی که امثال شهید شکری پور را پرورش داد و هر کدام از این رزمندگان ید طولایی در دفاع مقدس داشتند، توسط شهید همدانی تشکیل شد.

امیرپور در ادامه شعارهای مردم علیه فتنه‌گران بیان کرد: آوازه و تعریف شهید همدانی را از یگان اطلاعات و عملیات شنیده بودم، کمتر فرماندهانی داشتیم که دوشادوش نیروهای اطلاعاتی راه بیافتد و بخواهد تمام مناطق را برای جنگ شناسایی کند.

وی با اشاره به اینکه سردار همدانی در عملیات والفجر «۲» در خط مقدم بود و مجروح شد افزود: در عملیات والفجر «۵» اولین کسی بود که صبح زود بعد از فتح به جمع نیروها برگشت.

همرزم شهید همدانی با بیان اینکه حاج حسین بعد از پنج ماه که وارد گیلان می‌شود، لشکر قدس گیلان را تشکیل می‌دهد، یگانی که دشمن را به لرزه درمی‌آورد تصریح کرد: شهید همدانی از مردانی نبود که پا پس بکشد و بگوید من نیستم، او در عمق خاک عراق، عملیات کربلای ۹ را انجام داد و شخصیت بزرگ بعد از جنگ نیز همین بزرگ مرد بود.

وی به اقدامات اقتصادی شهید همدانی از جمله تشکیل بانک اشاره کرد و افزود: همه خدمات شهید همدانی مشهود است اما بی‌شرمانه روبرویش می‌ایستند و چنین سخنان سخیفی را می‌گویند.

امیرپور با بیان اینکه شهید همدانی در جبهه فرهنگی تشکیلاتی به جای گذاشت تا راه شهدا خاموش نشود گفت: نقطه آغاز فتنه در سال ۷۶ در تهران بود و در این سالها خواستند کاری کنند اما با بصیرت مردم و نیروهای ولایی نتوانستند راه به جایی ببرند.

کد خبر 697192
منبع: فارس

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha