پنجشنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۸
۰ نفر

رئیس پلیس راه مازندران از یکطرفه شدن ۲ محور در مسیر شمال کشور در روز جمعه ۲۱ مرداد خبر داد.

محدودیت تردد ـ انسداد جاده

به گزارش همشهری آنلاین، سرهنگ یدالله جهان‌تاب رئیس پلیس راه مازندران اظهار داشـت: با هدف تسهیل در مسیر برگشت مسافران، تردد خودروها فردا جمعه از سمت تهران و کرج به شمال ممنوع است.

وی با بیان اینکه محورهای شمالی هم اکنون فاقد هرگونه مداخلات جوی است، وضعیت ترافیک در جاده کندوان، هراز و فیروزکوه را در زمان حاضر عادی و روان اعلام کرد و از مسافران خواست ضمن مدیریت سفر و رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، از هرگونه سرعت و سبقت غیرمجاز خودداری کنند.

سرهنگ جهان‌تاب با بیان این‌که مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است از اعمال محدودیت های تردد خودرو در محورهای منتهی به این استان خبرداد.

مرکز مدیریت راه‌های کشور محدودیت های ترافیکی در محورهای شمالی را به شرح زیر اعلام کرد: تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۱۹ تا ۲۲ مردادماه از محورهای کرج، کندوان، هراز، فیروزکوه و بالعکس ممنوع است و تنها تردد موتور سیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

محور کندوان 

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ روز جمعه ۲۱ مردادماه از کرج و ابتدای آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مامورین پلیس راه در محل ، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ تا ۲۴  همان روز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران به صورت یکطرفه خواهد بود.

تردد وسیله نقلیه سنگین به استثنای حاملین مواد سوختی و یا فاسد شدنی از جمله تریلر ، کامیون و کامیونت از محور کرج - چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است. 

محور هراز 

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴:۰۰ الی ۲۲:۰۰ روز جمعه مورخ ۱۴۰۱/۰۵/۲۱ از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه درمحل ، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶:۰۰ الی ۲۲:۰۰ همان روز از آب اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء) به صورت یکطرفه خواهد بود.

تردد کلیه کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه مورخ ۱۹ مردادماه و همچنین از ساعت ۶ صبح تا ساعت ۲۴ روزهای پنجشنبه و جمعه ۲۰ و ۲۱  مردادماه از محور هراز ممنوع می باشد.

اجرای محدودیت های مذکور منوط به افزایش حجم تردد در محورها خواهد بود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد ، با هماهنگی ، اجرای محدودیت ها لغو می شود.

مازندران ۱۰ هزار و ۴۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد.

کد خبر 697142
منبع: ایرنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار پليس

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha