تیم حقوقی ایلان ماسک، در نامه‌ای جدید از قاضی پرونده مربوط به توافق خرید درخواست دستور تحویل اسامی کارمندان توییتر به منظور مصاحبه با آنها شده‌ است. مقصود آنها کارمندان مربوط به بررسی میزان حساب‌های روبات و هرزنامه است.

ماسک به دنبال اکانتهای هرز

به گزارش همشهری آنلاین، از ابتدای توافق مربوط به طرح خرید ۴۴ میلیارد دلاری توییتر توسط ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا، تعداد واقعی حساب‌های روبات و اسپم در این غول رسانه‌های اجتماعی به یک موضوع کلیدی تبدیل شده است. ماسک در ماه گذشته اعلام کرد که توافق را به حالت تعلیق در می‌آورد چرا که توییتر اطلاعات مربوط به این حساب‌ها را پنهان کرده است. در طرف مقابل هم توییتر از ماسک برای عدم تکمیل این معامله شکایت کرد و مدعی شد که این موضوع به معامله با ماسک ارتباطی پیدا نمی‌کند.

در طی اقدامات جنجالی ماسک، حالا او  به تازگی در چند روز گذشته از توییتر درخواست ارائه مدارکی به منظور  متقاعد کردن او در مورد صحت کاربران توییتر کرده است. او همچنان ادعا می کند که توییتر نزدیک به ۲۰ درصد حساب‌های ربات دارد  و پنج درصدی ادعای توییتر صحت ندارد.

بیشتر بخوانید:

در جدیدترین درخواست تیم حقوقی ماسک مطرح شده که توییتر باید لیستی از اسامی کارکنانی را که وظیفه‌شان محاسبه نسبت حساب‌های روبات یا هرزنامه در این شبکه اجتماعی است را ارائه دهد.

رویترز به نقل از منابع  آشنا به موضوع، گزارش داد که وکلای ماسک روز سه‌شنبه نامه‌ای را که با مهر ثبت شده بود، ارسال کردند. آنها در نامه از قاضی پرونده، درخواست صدور دستور به توییتر برای تحویل اسامی کارمندان مورد نظر را کرده بودند تا تیم دفاع ایلان ماسک بتواند با آنها مصاحبه کند.

کد خبر 697121

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha