رئیس اورژانس ۱۱۵ کهگیلویه و بویراحمد از امدادرسانی به مرد اهل روستای چاهن زیلایی در درگیری با خرس خبر داد.

خرس قهوه‌ای

به گزارش همشهری آنلاین، جهانبخش وحدت نژاد رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد در شرح این خبر گفت: در ساعت ۱۳ و ۴۷ دقیقه امروز ۱۵ مردادماه سال جاری یک مورد حمله خرس به مردی ۴۵ ساله به مرکز پیام یاسوج اعلام شد.

وی ضمن اشاره به اعزام سریع پایگاه زیلایی به محل حادثه واقع در سیاه کوه چاهن از توابع زیلایی افزود: به دلیل صعب العبور بودن منطقه و نیاز به رسیدگی سریعتر به مصدوم، هم زمان با پایگاه اورژانس  زیلایی بالگرد اورژانس هوایی به محل حادثه اعزام شد

وحدت نژاد بیان داشت: پس از اقدامات مناسب درمانی توسط کارشناسان اورژانس هوایی، مصدوم به بیمارستان شهید جلیل یاسوج منتقل شد.

کد خبر 696218
منبع: فارس

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۶
    4 0
    نمیدونم چرا انقدر حیوانات در ایران به مردم حمله می کنند! در خبر درج شده : "به دلیل صعب العبور بودن منطقه! " صعب العبور"! خب این یعنی حیوان بیچاره در سکونت گاه خودشه ! شما انسان ها به محل زندگی حیوانات بیش از حد نزدیک شدید . بدبخت ها را هم که منقرض می کنید بی هیچ دغدغه و وجدانی . تقصیر اداره محیط زیست هست که این حیوانات رو رهگیری نمی کنه و نشان گذاری.
  • IR ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۶
    1 1
    در کشوری زندگی می کنیم که در هیچ حوزه ای مطالعه و پایش جدی انجام نمیشه. ما در برخی از حوزه ها تنها ادای پیشرفت را در میاریم (عادت نژاد ایرانی خودنمایی و کم نیاوردنه) اما در واقعیت بسیاری از امور ما به امان خدا رها شده. شد یک کار میدانی بشه و تعداد این زبان بسته ها و گذرگاه های ترددشون مشخص بشه؟ اون از یوزپلنگ های تلف شده در جاده . این از این حیوان .